I
IhaNainen harmaana
Vieras
Oikeasti apua, millä mä saan tuon lapsen nukkumaan yöt putkeen? Mä en oo melkeen kahteen vuoteen nukkunut kokonaista yötä, ensin jättimaha piti hereillä, ja sitten tuo poika. Me ollaan viimeisen puolen vuoden aikana kokeiltu vaikka mitä, ollaan muutettu nukuttamistapaa -aikaa ja -paikkaa, alettu lukemaan iltasatua, jätetty yömaito ja nukutusmaidotkin jo aika päivää sitten pois ja siltikään tuo lapsi ei nuku öitään yhteen soittoon. Hän on siis jo 1v 2kk vanha, joten ei pitäis olla liian nuori sellaiseen touhuun laisinkaan.
Poika herää edelleen öisin 2-10 kertaa, ei syömään, eikä mihinkään kovaan ääneen tms. Kunhan vaan herää ja itkee ja sitten menen häntä silittämään, ja 20-40min päästä herää uudestaan. Nykyään en ota edes sängystä pois syliin nukahtamaan, vaan kaikki nukahtaminen/nukuttaminen tapahtuu hänen omassa sängyssään. Poika nukkuu omassa huoneessa, jos sillä nyt on mihinkään vaikutusta.
Auttakaa mua, mitä mun pitää tehdä? Mä en jaksa enää näin.
Poika herää edelleen öisin 2-10 kertaa, ei syömään, eikä mihinkään kovaan ääneen tms. Kunhan vaan herää ja itkee ja sitten menen häntä silittämään, ja 20-40min päästä herää uudestaan. Nykyään en ota edes sängystä pois syliin nukahtamaan, vaan kaikki nukahtaminen/nukuttaminen tapahtuu hänen omassa sängyssään. Poika nukkuu omassa huoneessa, jos sillä nyt on mihinkään vaikutusta.
Auttakaa mua, mitä mun pitää tehdä? Mä en jaksa enää näin.