Toiset ne vaan on onnellisia...

• Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24240319]Nimenomaan, niin maailma vastaa kuin sinne huudetaankin. Jos sulla on mielessä epäonnistuminen, niin taatusti myös epäonnistutkin.
Sen sijaan jos laitat suun hymyyn, niin tulet heti paremmalle tuulelle[/QUOTE]

Toki asennekin vaikuttaa, mutta tosiasia on, että joillekin kerääntyy enemmän vastoinkäymisiä kuin toisille.

[QUOTE="vieras";24241114]meillä 4 ihanaa lasta, iso omakotitalo, hyvät työpaikat, pari autoa, terveyttä, rakkautta ja hyvä parisuhde. Entäs sit jos on sitä lainaakin, ei se meidän onnea vähennä eikä stressiä lisää :D

kyllä mä saman kaikille toivoisin.[/QUOTE]

Ja halusit tulla kertomaan tämän juurikin tähän ketjuun? |O

[QUOTE="...";24240263]Ja toiset epäonnistuu elämässä. Tuntuu että kaikilla muilla on toisensa, menee naimisiin ja ostelee taloja, saa lapsia ja niin päin pois.. Itse eronnut ja yksinäinen kahden lapsen lähes yh äiti. Eron jälkeen jo toinen suhde kaatunut.. Mikään ei tunnu onnistuvan, jään kai yksinäiseksi ja katkeroituneeksi. Muutun ilkeäksi ja pilaan lastenikin elämän.[/QUOTE]

Harrastuksen kautta se rakkaus yleensä löytyy. Niin kun mullekkin kävi. Samalla työpaikalla kun oltiin, niin tuli mun tietokone ongelma puheeks ja sitte yks työkaveri lupas kattoa mikä siinä on vikana ja siitä se sitte lähti. Kohta ollaan oltu 3 vuotta naimisissa ja 2 lasta on jo ehtiny tulla. Kyllä se rakkaus jokaisen kohdalle tulee, kun vain pitää silmänsä ja korvansa auki. Kyllä sen sitten tietää kun on se oikea kohdalla.

"aapee"
[QUOTE="vieras";24241165]Mä en TARVITSE miestä, en ole koskaan tarvinnut. Pärjään jos jonkinlaisista hommista yksinäni, osaan kasvattaa lapsenkin ilman miestä. Mutta mä HALUAISIN jonkun jakamaan kanssani arjen ilot ja surut.[/QUOTE]

nimenomaan näin!

moni kakku
Yksikin täti sanoi minulle ja minun miehelle että "teillähän menee hyvin". Niin kai se ulkopuolisesta vaikuttaa, muttei viititty siinä ruveta tilittämään että ai niin, meidän vanhimmalla on asperger, toisella lapsella adhd ja kolmannella paha änkytys, velkaa on tilasta niin paljon että hirvittää, tilan pito ei oikeestaan edes kannata ym...

"aapee"
Juuri nyt suren suhteen päättymistä, mitkään uudet ei ole mielessä sillä tavalla, että NYT haluaisin jonkun tähän, ei ei... Kuitenkin, joskus lähitulevaisuudessa olisi kiva löytää kunnon MIES. Aika jännä juttu, miten kuitenkin silmät ovat auenneet ja näen muitakin kuin entiseni.. Joka loppujen lopuksi ei ole mikään maailman hienoin mies.

Yhteistyössä