Nyt suositelkaa ripsiväriä joka ei leviä silmän alle.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä"

Vieras
Nyt käytössä Lumenen excellength ripsiväri. Lumenen sensitive touch ripsiväri sottaa silmien aluset samoin Maybelline lash stiletto ripsiväri vaikka on olevinaan vedenkestävä. Oriflame wonder lash ripsiväri taas ei näy ripsissä mihinkään eli näyttää kun sitä ei olis laittanut ollenkaan.
Suositelkaa vedenkestävää ripsaria, saa olla tuuhentava tai pidentäväkin, mutta sellainen joka ei leviä silmäluomelle tai varise silmän alle päivän aikana.

just ostin ja oon hehkuttanu kaikille ku on taas kiva meikata aamuisin ku ei oo illemmalla pandasilmät. venaa käyn kattoo mikä se oli.Maybelline the Falsies volum express, vedenkestävä.
Suosittelen, oon siis nyt viikon verran pistäny joka aamu, eikä oo levinny, vaikka olin sateessa poimimassa mustikoita puoltoist tuntia ja siin hommassa tuli tosi kuuma, plus olin köyryssä et varmasti kaikki vedet ja hiet valu kokoajan silmille jne, niin ei siltikää levinny!

[QUOTE="Eee";24237690]Kanebon Sensai. Se on se, mikä poistetaan pesemällä vähintään 38 astetta lämpimällä vedellä.[/QUOTE]

Tätä minäkin suosittelen. Ihan paras. Ja sit kun sen pesee pois, ei leviä silloinkaan. Se lähteen silleen paloina.

GOSH amazing length'n build. n. 10€.
ja oon joskus käyttäny myös CLARINSin double fix mascaraa, mikä on läpinäkyvää "lakkaa" vesiliukoisen päälle. sopii myös vedenkestävän päälle. makso jotain yli 20€,mut kestää kauan.

[QUOTE="minä";24237665]Nyt käytössä Lumenen excellength ripsiväri. Lumenen sensitive touch ripsiväri sottaa silmien aluset samoin Maybelline lash stiletto ripsiväri vaikka on olevinaan vedenkestävä. Oriflame wonder lash ripsiväri taas ei näy ripsissä mihinkään eli näyttää kun sitä ei olis laittanut ollenkaan.
Suositelkaa vedenkestävää ripsaria, saa olla tuuhentava tai pidentäväkin, mutta sellainen joka ei leviä silmäluomelle tai varise silmän alle päivän aikana.[/QUOTE]

Lorealin double extension. Palaan aina tuohon. Kanebo pysyy, mutta se ei näy ripsissä ollenkaan, ainakaan mulla. Haluan tuuheutta.

[QUOTE="Eee";24237690]Kanebon Sensai. Se on se, mikä poistetaan pesemällä vähintään 38 astetta lämpimällä vedellä.[/QUOTE]

Tätä minäkin suosittelen. Oon kokeillut vaikka mitä, mutta tämä on paras! Kestää vesisateella, itkiessä kyynelet ja jopa järvessä sukeltaessa. :)

[QUOTE="Tiina";24237783]Lorealin double extension. Palaan aina tuohon. Kanebo pysyy, mutta se ei näy ripsissä ollenkaan, ainakaan mulla. Haluan tuuheutta.[/QUOTE]

Joo, mulla kans tuo Kanebon ripsiväri näy ollenkaan, ihan kun en olis ripsaria laittanutkaan.

[QUOTE="a p";24237904]Joo, mulla kans tuo Kanebon ripsiväri näy ollenkaan, ihan kun en olis ripsaria laittanutkaan.[/QUOTE]

Ootko huomannut, että niillä on se normaali ja sen lisäks pidentävä ja sitten vielä tuuhentava? Ei mullakaan siitä normaalista oo mitään muuta iloo, kun että taivutus pysyy paremmin. Siksipä ostan sitä pidentävää versioo. Tuuhentavaa en oo kokeillu.

Outoa, ei mulla ole mikään ripsari ikinä levinnyt, jos en nyt ole kaatosateeseen joutunut :O

Katsos kun eri ihmisillä on erityyppinen iho. Tuo, että vedenkestävä ripsari leviää silmän ympärille viittaa yleensä rasvaiseen ihoon, niinkuin tuossa jo joku selittikin. Jos sun oma iho ei ole rasvainen, niin en yhtään ihmettele, jos et ole kokenut tätä efektiä.

(Mulla itselläni ei itseasiassa ole rasvainen iho, vaan pirun kuiva, mutta joudun sitten läträämään naamaan rasvaa aika runsaasti ja siksi nuo vedenkestävät usein leviävät, kun lisään rasvaa kuiviin kohtiin kesken päivänkin.)

Tämä, tai Diorin Dior show tai oikeastaan mikä vain vähän ylellisemmän merkin vedenkestävä ripsari.

Yhteistyössä