Miehet: Miksi katsotte naisten takamuksia?

Kyllä minäkin katselen naisten takamuksia. Ja miesten. Ja rintoja ja harteita ja reisiä ja pohkeita ja hiuksia ja silmiä... Noh, hyvännäköisiä ihmisiä on mukava katsella. Jotkut tietysti toljottaa kieli pitkällä, kyllähän se pyöreä naisen takamus on varmasti suurimmalle osalle miehistä seksikäs ja saattaa se tietoinen ajatus hetkeksi katketa. Onneksi suurin osa kuitenkin yleensä hätkähtää todellisuuteen ennenkuin menee noloksi.

No eihän sitä voi tietää onko hyvännäköinen takamus ennenkuin sitä kattoo. Eli kyllä se kokonaisuus aiheuttaa sen "katsomisrefleksin". Ja se riippuu vähän tilanteesta, perässä kävellessä tulee usein vilkaistua automaattisesti mutta jos nainen kävelee vastaan niin kynnys kääntyä ja katsoa on korkeampi mutta sillekään ei aina voi mitään.

Mua kiinnostais tietää, kuinka moni nainen voi ihan rehellisesti sanoa, ettei ikinä edes puolella silmällä vilkaise muita miehiä kuin omaansa, edes ihan ohimennen? Miksi siitä pitää aina nostaa niin kova meteli jos mies vilkaisee ohikulkevaa naista :D

"Jenny"
Mua kiinnostais tietää, kuinka moni nainen voi ihan rehellisesti sanoa, ettei ikinä edes puolella silmällä vilkaise muita miehiä kuin omaansa, edes ihan ohimennen? Miksi siitä pitää aina nostaa niin kova meteli jos mies vilkaisee ohikulkevaa naista :D
Mä ainakin voin täysin rehellisesti sanoa, että kyllä muuten katselen. :) Katselen miehiä ja naisia, ja mun mies katselee kans, katsellaan yhdessäkin. Jos tulee joku oikeen hyvännäköinen pakkaus vastaan, niin toinen saattaa ilmoittaa asiasta toiselle, jotta toinenkin näkis. Siinä mitään pahaa ole! :)

• Tykkää
Reactions: idunnor
[QUOTE="Jenny";24227968]Mä ainakin voin täysin rehellisesti sanoa, että kyllä muuten katselen. :) Katselen miehiä ja naisia, ja mun mies katselee kans, katsellaan yhdessäkin. Jos tulee joku oikeen hyvännäköinen pakkaus vastaan, niin toinen saattaa ilmoittaa asiasta toiselle, jotta toinenkin näkis. Siinä mitään pahaa ole! :)[/QUOTE]

Sama meil :)

Nii justii
Mun miehelle kävi nolosti, ihan oikein sille. Katseli jonkun naisen tissejä tai peffaa, tällä oli mies mukana joka oli kännissä. Huusi miehelleni että mitä vittua kyttäät ja meinas alkaa riehumaan. Oli noloa mullekkin kun se sentään oli mun mies joka kyyläsi. Mies vaan ihmetteli et mitähän se riehui, sanoin että tais olla sen nainen jota kyyläsit.. Ei hän sitä naista kuulemma katsonut. Hahhah

meillä ainaskii yhdessä "arvostellaan" toisia naisia ja miehiä ja voidaan ihan suoraan sanoa oliko hyvännäköinen tai kaunis nainen tai komea mies ja ilmoitetaan toiselle jos jossain menee sellainen.. mitä pahaa siinä on jos katsoo? eri asiahan on jos koskee? minusta katsomisessa ei oo mitään pahaa, ja varsinki jos mies katsoo ja siitä suuttuu niin varmasti katsoo kahta kauheemmin ja yrittää vielä tehdä sen SALAA koska se on "kiellettyä" :)

hHAAHn ju
V**un juntit .. "Yhdessä katsotaan ja arvostellaan niita takamuksia, thihihihiii".

1) Oletteko miettineet, onko naisista mukava olla tuollaisen arvostelun kohteena?
2) Aiotteko opettaa vastaavaa "lihatiskimeininkiä" myös lapsillenne? Että on ihan ok tuijottaa ja arvostella toisten takamuksia ja kuolata hyviä peppuja avoimesti?
3) Tajuatteko edes itse olevanne ihan täysjuntteja :) ?

meillä ainaskii yhdessä "arvostellaan" toisia naisia ja miehiä ja voidaan ihan suoraan sanoa oliko hyvännäköinen tai kaunis nainen tai komea mies ja ilmoitetaan toiselle jos jossain menee sellainen.. mitä pahaa siinä on jos katsoo? eri asiahan on jos koskee? minusta katsomisessa ei oo mitään pahaa, ja varsinki jos mies katsoo ja siitä suuttuu niin varmasti katsoo kahta kauheemmin ja yrittää vielä tehdä sen SALAA koska se on "kiellettyä" :)
Meillä kans kattellaan, vaikka nainen olenki. Sen takia heitin kyseisen kysymyksen, koska jotkut naiset on niin mustasukkasia heti kun mies vilkasee jonkun toisen naisen peppua tai tissejä.

V**un juntit .. "Yhdessä katsotaan ja arvostellaan niita takamuksia, thihihihiii".

1) Oletteko miettineet, onko naisista mukava olla tuollaisen arvostelun kohteena?
2) Aiotteko opettaa vastaavaa "lihatiskimeininkiä" myös lapsillenne? Että on ihan ok tuijottaa ja arvostella toisten takamuksia ja kuolata hyviä peppuja avoimesti?
Sä taidat olla vaan kateellinen kun kukaan ei oo arvostellu sun peppuas :hug:

oonko sanonu että avoimesti sitä tehdään loukkaamalla muita tai osottelemalla sormella että tolla on hyvä perse? en mielestäni.. tai tarviiko juuri silloin edes sanoa mitään jos on lapsia mukana?

ja taitaa vaan ittees nyppii kun miehes joutuu salaa tirkistelee jottet suutu? ;)

Yhteistyössä