Kauanko olisit tällaisen miehen kanssa?! Veikkaan, et sekuntiakaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turhautumisen huippu!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turhautumisen huippu!!

Vieras
Meillä on ollut aika vaikeaa, mutta mä päätin joku aika sitten, että nyt loppu se riitely ja mykkäkoulu yms ja muutin omia toimintatapojani.
(olin esim.niin herne nenässä, että en pessyt miehen pyykkejä tai tehnyt ruokaa mistä se olis tykännyt yms..)

No, en ole mäkättänyt sille yhtään mistään ainakaan kuukauteen, olen pessyt sen pyykkejä ja viikannut sen kaappiin. Olen tehnyt ruuan joka päivä ja esim.voileipiä tehdessäni kysynyt siltä teenkö sillekin. Olen ehdottanut yhteisiä kävelylenkkejä, elokuviin menoa, leffan vuokrausta kotiin, ravintolaan menoa..... Olen hoitanut kodin 110%, mitä nyt mies pessyt omia pyykkejään, mutta ei kertaakaan imuroinut tms.
Olen kertonu kuinka rakastan, olen halinut ja suukottanut ja koskettanut ohikulkeissani jne.
Eilen hieroin sen jalkoja lähes tunnin.
Tänään ostin sille kauppareissusta uuden lompakon ilahduttaakseni, koska tiedän edellisen olevan repeämispisteessä.
Olen raivannut kämppää, imuroinut ja vielä pitäis mopata ja laittaa matot lattiaan.
Vaan mullapa loppui inspiraatio kun mies vaan makaa. Ei ole kysynyt tarvitsenko apua, eikä ole apuaan antanut vaikka olen pyytänyt.
Ei antanut lapsen katsoa pikkukakkosta kun oli "pakko" katsoa salkkarit.
Ja pisteenä iin päälle lähti meneen sanomatta mitään, jättäen mut tänne hiki päässä siivoamaan.

Jos sillä on munaa sanoa mulle, että mä oon syypää edelleen kaikkeen, niin vedän sitä turpaan. Anteeksi lapsellisuuteni.

Kuukauden päästä se kysyy sinulta, mikä hätänä ja onko sinulla toinen.

Jatka vaan niin tiedät, onko noista ystävällisistä konsteista hyötyä :D olet sitten ainakin yrittänyt parhaasi.

Että kauanko kestäisin, olisin jo projektin aloittaessani paljastanut sähköpostilla miehelle tuon ideani.

Minä en ole ikinä lähtenyt tuollaiseen, koska en usko että siitä on yhtään mitään hyötyä. Mies vaan tottuu ekstrahyvään palveluun tai ei huomaa yhtään mitään:D Minä teen meillä suurimman osan kotitöistä. Joskus kun asiasta syntyy keskustelua, mies sanoo, ettei minun tarvitsisi tehdä niin paljon eli minäkin voisin hänen mielestään löysätä, vaikka meillä ei todellakaan ole mikään putipuhtoinen koti. Mies sanoo myös, että meillä voisi olla useammin pakastepizzaa ja muita valmisruokia. Noissa kotihommissa täytyy huomioida se, että kumppanilla saattaa olla matalampi vaatimustaso ja hän ihan oikeasti pitää joitain hommia täysin turhina. Useimmiten minä teenkin kotityöt sen kummempia ajattelematta, mutta välillä tulee ärsytyskohtaus. Ei tuo ole minulle mikään kynnyskysymys avioliitossa. Sohvalla makailu sinänsä on minusta huolestuttavaa. Onko ap:n mies masentunut vai ei keksi mitään mielenkiintoista tekemistä elämässään?

mistähän tollasta pariterapiaa vois lähteä kyselemään...?
asutaan todella pienellä paikkakunnalla, enkä ole koskaan kuullutkaan täällä sellaista olevan.. mistä lähteä metsästämään hyvää sellaista.. oma hommansa siinäkin : /

Minä teen meillä aina kaiken. :) Pesen kyllä ihan miehen pyykitkin. Hän arvostaa minua todella paljon, ja minä häntä. Hän kyllä tekee miesten työt, jos sellaisia ilmenee. Outo maailmankuva ihmisillä, jos pitävät vaimoa kynnysmattona silloin kun hän hoitaa hommat hienosti. Meillä on kyllä molemminpuolinen arvostus. :)

mistähän tollasta pariterapiaa vois lähteä kyselemään...?
asutaan todella pienellä paikkakunnalla, enkä ole koskaan kuullutkaan täällä sellaista olevan.. mistä lähteä metsästämään hyvää sellaista.. oma hommansa siinäkin : /

Onko teillä perheneuvolaa? Siel ainakin on tarjolla... Googleta paikkakuntasi + pariterapia niin eiköhän jotain vastausta löydy...

mun miehestä on tullut viimeisen vuoden aikana sellainen, et se näkee vaan oman napansa ja on sellanen minäminäminä.
esimerkiksi niinkin pieni asia, et meidän yhteinen ystäväpariskunta sai vauvan ja mä yks päivä tulin kaupasta ja ihan into piukalla olin miehelle, et kato miten ihanan vaatteen ostin sille vauvalle (joo TIEDÄN et ei miehiä niin sytytä noi) ja mies sano, et "minkä hemmetin takia sä niille ostit yhtään mitään?!" ööö...musta on kiva tapa viedä jotain pientä kun menee vauvaa katsomaan...? en mä odottanukaan mitää hehkutusta et onpas ihana, mut jotenkin toi kommentti oli taas yksi tekijä siihen listaan mistä huomaa, et sitä ei kiinnosta ajatella muiden ilahduttamista tms...
ehkä vähän huono esimerkki, mutta silti...

tsemppiä criminal mind, mun miehellä vähän sama asenne vaikka mäkin käyn töissä ja yhtälailla tuon leivän taloon... toivon teille kaikkea hyvää ja että saatte asianne kuntoon :)

Kuumimmat

Yhteistyössä