Mitäs teette nyt?

Tulin juuri sisään verannalta, missä on iltaa ollut istumassa lauma nuoriani;
- yksi pojista tyttiksensä kanssa
- yksi pojista uuden tytön kanssa, jota vasta alkanut tapailemaan
- entinen miniäkokelas (joka on yhä sitä mieltä, että olen ainoa Oikea Anoppinsa, jonka tittelin saan pitää siitä riippumatta kenen kanssa lopulta yhteen päätyy) tuli esittelemään (sanoi tosin, jotta kysymään, jotta hyväksynkö vai en) nykyisen poikaystävänsä
- kaksi tyttäristä lastensa kanssa.

- läsnä miehen ja minun lisäksi vielä anoppi ja appiukko, mutta meistä lie vain miehen voi enää laskea kastiin "nuoret".

Sisään tultuani tarkistin, että pienet nukkuvat ja pöytäkoneille linoittautuneet kesäpojat ovat säällisissä ruumiin&sielunvoimissa ja tietoisia jääkaapin antimista ja sitten istuin itse sohvannurkkaan läppärille.

:)
 
  • Tykkää
Reactions: idunnor
Palstalla olen (yllätyyyyyyys!) ja katon Sinkkuelämää.. Äsken söin jädeä ja nyt on limukkapullo viel jäljellä..:p
Pitää ottaa rennosti näin illasta, kun on tehny suursiivousta aamusta asti.. ja huomenna siivous jatkuu...
 
-Pelkään että mulla on joku kauhea tauti kurkussa kun se on kipee ja siellä on näppylöitä... (mulla on yleisestiottaen sellaisia luulotautikohtauksia silloin tällöin, ja luulen että tää nyt on taas vain sellainen... Oikeesti jonain päivänä mulla on vielä joku sairaus enkä tutkituta sitä kun ajattelen aina että se on vaan näitä mun omia aivoituksia.. :D)
-Katson batmania, Val Kilmer oli just tässä batmanissa mun lemppari joskus pikkutyttönä :D
 
  • Tykkää
Reactions: idunnor
Ja nyt just rupesin pohtimaan, että pitäiskö kipaista sienimetsässä? Varmuuden vuoksi.

Ja sitten mietin, veisinkö huomenna 2/4 lapsista mustikkametsään, vai kodalle grillaamaan makkaraa ja vaahtokarkkeja, vai mato-ongelle? Ja jos päädyn viimeiseen, mistä saisin äkkiä vielä tolle yhdelle pelastusliivit...

On tää vaikeeta.
 
Ja nyt just rupesin pohtimaan, että pitäiskö kipaista sienimetsässä? Varmuuden vuoksi.

Ja sitten mietin, veisinkö huomenna 2/4 lapsista mustikkametsään, vai kodalle grillaamaan makkaraa ja vaahtokarkkeja, vai mato-ongelle? Ja jos päädyn viimeiseen, mistä saisin äkkiä vielä tolle yhdelle pelastusliivit...

On tää vaikeeta.
Mite ois noi kaikki? :D Alottaisitte mato-ongella, si mustikkametsään ja sen jälkeen kodalle :p
 

Yhteistyössä