Vittu kun vituttaa toi facebook

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Lunatic
olen kokoajan siinä keskustelussa, KUN EN PÄÄSE SIITÄ POIS. Vituttaa vastailla kaikenmaailman tyypeille "mitä sulle kuuluu?".

AAAAAARGH.


Lukee vaan tämä teksti, kun painan sitä keskustelulootaa alhaalta (MISTÄ ENNEN PÄÄSI POIS):

Klikkaa ja aloita keskustelu niiden kaveriesi kanssa, joiden kanssa viestittelet eniten. Your chat availability settings have not changed.
 
  • Tykkää
Reactions: tykkää tästä
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE;24204207:
Siellä alhaalla pitäis olla semmonen pikkunen merkki mistä pääsee pois, ja sen palkin saa siitä piilotettuakin kokonaan.
Etkö lukenut, että mulla siihen tulee vaan toi vitun teksti.
YOUR CHAT AVAILIBILITY SETTINGS HAVE NOT CHANGED.

siinä on siis nyt joku vika, koko paskassa.
 
  • Tykkää
Reactions: tykkää tästä
Joo, siinä on ollu ongelmia aika paljon viime aikoina. Mä toivoisin tohon fb:hen sellasta toimintoa, missä pystyis blokata jonkun tietyn tyypin pous keskustelusta. Että voisit olla onlinessa vain haluamillesi tyypeille. Se olis erikätevää. Ei tosiaan tarvis ikinä vastailla noihin"moi mitä kuuluu, mitä teet tänään?" viesteihin.

Ja just kun pääsin sanomasta, siellä paha missä mainitaan. "Kuis lomailee??" Voi vittu.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: tykkää tästä
....
Joo, siinä on ollu ongelmia aika paljon viime aikoina. Mä toivoisin tohon fb:hen sellasta toimintoa, missä pystyis blokata jonkun tietyn tyypin pous keskustelusta. Että voisit olla onlinessa vain haluamillesi tyypeille. Se olis erikätevää. Ei tosiaan tarvis ikinä vastailla noihin"moi mitä kuuluu, mitä teet tänään?" viesteihin.
onhan siinä ollut vaikka kuinka kauan.
 
  • Tykkää
Reactions: tykkää tästä
"mä"
Joo, siinä on ollu ongelmia aika paljon viime aikoina. Mä toivoisin tohon fb:hen sellasta toimintoa, missä pystyis blokata jonkun tietyn tyypin pous keskustelusta. Että voisit olla onlinessa vain haluamillesi tyypeille. Se olis erikätevää. Ei tosiaan tarvis ikinä vastailla noihin"moi mitä kuuluu, mitä teet tänään?" viesteihin.

Ja just kun pääsin sanomasta, siellä paha missä mainitaan. "Kuis lomailee??" Voi vittu.
Kätevintä on vain poistaa sellaiset ihmiset sieltä, joiden kanssa ei halua vaihtaa kuulumisia =) Kaikista paras on olla hyväksymättä heitä kavereikseen niin ei tuu ollenkaan stressiä =)
 
[QUOTE="mä";24204322]Kätevintä on vain poistaa sellaiset ihmiset sieltä, joiden kanssa ei halua vaihtaa kuulumisia =) Kaikista paras on olla hyväksymättä heitä kavereikseen niin ei tuu ollenkaan stressiä =)[/QUOTE]

Mä pidän tutut ihmiset siellä ihan mielellään, mutta ihan turhan päiväistä paskaa en jaksa edes niiden kanssa jauhaa.
 

Yhteistyössä