Linnanmäen vonkaputous ja penkkien hygieenisyys laitteessa?

  • Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti
"2 lapsen äiti"
olisko nyt kuitenkin käynyt niin et pääs pieni virtsan karkaus?kun kuitenkin olet raskaana.ja lapsia useampi.se kuullostas enemmän kuin normaalilta.joillain ihmisillä on kudokset vaan pehmeämpiä.ja joissain tapauksissa joudutaan operoimaan... Kaikki on yksiköitä ja olen ikäväkseni huomannut että kaikesta tehdään vitsi.voivat olla arkoja asioita kantajalle.sama kun menisitte pilkkaamaan pyörätuolissa istuvtaa.
 
Urhoska
[QUOTE="vieras";24150819]Palstaa näin miehenä lukiessa, tulee väistämättä mieleen, että mitä kaikkea elämää siellä römpsässä nyt onkaan ja kuinka valtava haloo niin pienestä suolenpätkästä voi syntyä.[/QUOTE]

Suosittelen anatomian opiskelua, vagina ei ole suoli. Kakkonen sitä vastoin on.
 
"Pikku myy"
Voi hyvät hyssykät kun on lapselliset jutut, ei MIKÄÄN naisen alapää ime vettä kuin sieni! Varsinkaan penkin päältä, no haloo vierailija, otappa anatomiasta selvää ennekuin hölötät noit juttujas, tulee sun kirjoituksista aika lapsekas 4 lapsen äiti mieleen, mut kiva kun nil on seuraa äiteestäkin;)
 
Ou my god...
Näin tulevana kätilönä minua kiinnostaisi tietää että koskeeko tämä vain 4 lapsen äitejä vai onko myös esim.lapsen äidit vaarassa muuttua keskuspölynimureiksi ??? Onhan minun ammattini puolesta pystyttävä varoittamaan tuoreita äitejä kaikenlaisista vaaroista jotka vaanivat ihan arkipäiväisissäkin asioissa.... Ei hyvää päivää.... :))
 
hahahhaha
Jooo kyllä mullakin on lapsia mutta ei mun römpsä ainekaan oo niin löystynyt että hörppäis vettäki sisäänsä :D sun kannatttaa harkita jotain pimpin pienennys leikkausta :D
 
röllykkä
on kummia härveleitä... :O minä piän ainahhii housut jalassa yleisillä paikoilla ja luulen, että jos on hyvinnii sellaset kunnon housut, nii ne ei päästele kyllä tuota härveliä niin aukinaiseks (vai rönöttääkö joku jalat levällään siellä putouksessa??) että se voisi jotakin imaista sinne+ sitten onhan siinä ainaki 2 kangaskerrosta ku alushousut ja housut, josko ne siivilöisi muutaman pöppiäisen vähemmäksi jos nyt niin kurjasti sattuu käymään että se härveli vähän raollaan sattuisi olemaan?? :D
 
häh
Siis mennäänkö siihen ilman housuja? Vaiko onko imu oikeesti niin kova että housun läpi imisi?
Juu kolme lasta oon synnyttäny ja kaikki alakautta. Eikä varmaan ihan priimassa ole lihakset tuolla mutta en usko että imisi mitään vesiä sisääsnä ainakaan vaatteen läpi!!
 
"huihai"
Siis ei alapää oikeasti imaise yhtään mitään sisäänsä ei siellä ole mitään minkä sen tekisi mahdolliseksi ainakaa n housujen läpi !!! Vaikka olisit synnyttänyt kuinka monta ei housujen läpi pääse nestettä sun värkkiin asti eikä mikään tauti pääse siihen istuimelle... Voithan vaikka vielä varmuuden vuoksi kysyä asiaa läääkäriltä :D Mutta OIKEASTI mieti tarkkaa. Koska vaikka lääkäreillä pokka hyvin yleensä pysyykin voi toi olla jo liikaa.
 
kohta 6:n mutsi
Synnytä itse neljä lasta ja katso sitten mitä alapää "imaisee" ja mitä ei..Ai niin mutta ettehän te ikinä synnytä vaan vaaditte keisarileikkauksen kun ei ole todellista naista kestämään oikeaa synnytystä.
NYT EI VOI OLLA KOMMENTOIMATTA.. tää oli varmaan vitsiksi tarkotettu koko alotus, siis niin makeet naurut sain et ukkokin nous sängystä kattoo mitä hörötän :)
oon synnyttäny 5 (ei oo leikattu) eikä mun alakerta kyllä mitään nesteitä mistään penkistä sisäänsä ime, toivottavasti niin ei käy myöskään seuraavan synnytyksen jälkeen..
jos tuo on totta ni ootko koskaan miettiny mitään jumppaliikkeitä (alapäähän liittyviä) synnytyksen jälkeen suoritella.. saattais olla paikat toisenlaisessa kuosissa ;D mut kiitti kuitenkin tää oli vahvasti tän viikon paras..
 
"Pirjo"
Apua, jos aloittaja on ollut tosissaan.. missä menee Suomen kansa ja sen tulevaisuus... Huhhuh ja huh, ja vielä jytkyt päälle.. Mutta vakavasti puhuen: jos tämä on totta ja jos ihmiset oikeasti ovat noin bakteeri/tautikammoisia, sehän on järkyttävää. Emme me saa sairaalahygienian tasoa huvipuisto-olosuhteisiin, eikä pidäkään. Lasten allergia johtuu juurikin siitä, että elämme liian hygieenisissä olosuhteissa. Siispä, kaikki mukaan Linnanmäen Vonkalaitteeseen :D Ja kiitos aloittajalle ja muillekin makeista nauruista :D
 
limapimppa
On paivan selvää että siinä penkin vedessa kaikki bakteerit pysyy!!! Varsinkin helteinä. Se on ihan selvä että tartunta riski on, vastaa samaa kuin joku aivastaisi sinu naamaan... Siis silloin kun on helteinen päivä, ihmiset pukeutuu vähiin ja bakteerit suorastaan rakastaa lämpöä. Aihehan kuullostaa juuri tietämättömän silmin naurettavalta, itse 6 vuotta lääketieteellistä takana ja tiedän että pöpöt iskevän juurikin tämänkaltaisissa tapauksissa. Harva vaan osaa lääkärille vastata mistä on voinut tulla vaiva/, milloin yms yms. Mutta lämmin vesi, aurinko ja bakteerinen istuin on tedellakin pöpöä täynnä. En siis puhu kuoleman taudeista mutta hoidettavista, jopa flunssasta... minkä jälkitauti on vaan yleistymässä.
 
limapimppa
Ja tiedoksi ihan kun luin noita älykkäitä vastauksia, sen pimperon ei tarvi toimia "imurina" tai että sinne se vesi menisi.... Huhheijjaa. Jos bakteeri vettä ajatellaan ei se bakteeri jää vain siihen missä iho tuntuu märältä :D Se elää ja liikkuu, lähialueella piisaa.
 
hyppykuppa
Pehmeä messuhalli imaisi sisäänsä jytkyt mehut Linnanmäen vonkaputouksen penkistä..??? Tässähän pitää alkaa varomaan ihan perinteisiä penkkejäkin, niistähän voi sateen jälkeen saada vaikka hyppykupan. Lisää tolua sinne kotiin... :D :D *täysreps*
 
Khimaira
Ja tiedoksi ihan kun luin noita älykkäitä vastauksia, sen pimperon ei tarvi toimia "imurina" tai että sinne se vesi menisi.... Huhheijjaa. Jos bakteeri vettä ajatellaan ei se bakteeri jää vain siihen missä iho tuntuu märältä :D Se elää ja liikkuu, lähialueella piisaa.
Selitäppä puolisolle mistä sait "hyppykupan" :saint:
"Ihan totta, mä vaan kerran laskin vonkaputousta, siitä märästä penkistä se tippuri tuli"
:p
 

Yhteistyössä