Facebook kännykkään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sh-äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sh-äiti

Vieras
Siis ihan asiasta täysin tietämätön kysyy miten fb saa kännykkään? En tiedä onko neuvoistanne lainkaan apua, ymmärränkö asiaa siltikään? Olen joutumassa sairaalaan muutamaksi päiväksi ja varmaan olisi pieni piritsty siellä makaamiseen jos saisi edes kavereitten kuumumiset sieltä katsoa. Niin ja mitenkä kallista lystiä se mahtaa olla?

No esim wapin kautta pääsee. Jos sulla on nettimahollisuus kännykässä, niin etit sen sieltä ja sinne kirjotat osotteeksi facebook.com ja niin edespäin. Ite käytän opera mini-selainta kännykässä, en ole tuon wappihommelin ystävä... Kännystä löytyy wappi kuitenki ylleensä paikasta jossa maapallon kuva, esim näppäimessä tai jossaki päin puhelinta ko selailet.

Jos sulla on nettiyhteys puhelimessasi, niin ihan sitä samaa kautta pitäis toimia. Kandee käydä kysymässä operaattorisi liikkeestä/asiakaspalvelusta, että paljonko se netin käyttö liittymälläsi kustantaa ja tarvittaessa vaihtaa liittymätyyppi sellaiseksi, että netin käyttö olisi järkevää. Ettei tule yllätyksiä.

Älypuhelimiinhan saa ihan Facebook-applikaation, ei sitä tarvitse selaimesta roplata. Ainakin laadukkaisiin älypuhelimiin, mutta tietääkseni myös Nokian.

Mulloo mikkää älypuhelin, vaan ihan älytön NOKIAN e72 ja silti mulla oli naamishommeli valmiina...? Öh. Tosin miehän oon vaan tyhmä akka mie tiä mistä ees puhut....

Ja nokia ovi-storesta oon ladannu mesen ja facebookin chatin myös.

Juu ja mullaki saunalahen rajaton tiedonsiirto kuukausimaksulla. Muistaakseni sisälty tietty määrä tekstareita jne sammaan pakettiin.

Viimeksi muokattu:
Mulloo mikkää älypuhelin, vaan ihan älytön NOKIAN e72 ja silti mulla oli naamishommeli valmiina...? Öh. Tosin miehän oon vaan tyhmä akka mie tiä mistä ees puhut....

Ja nokia ovi-storesta oon ladannu mesen ja facebookin chatin myös.

Juu ja mullaki saunalahen rajaton tiedonsiirto kuukausimaksulla. Muistaakseni sisälty tietty määrä tekstareita jne sammaan pakettiin.
Nokia esitteli E72-älypuhelimen

:rolleyes: Vaan totta, niissä vehkeissä joihin facebook-appsin yleensä saa, se todnäk on jo oletuksena laitettu tehtaalla.

• Tykkää
Reactions: hyytikyppynen