Mieheni kysyi minulta olenko harrastanut koskaan peppuseksiä ja suuttui vastauksesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Vastaus oli siis se, että olen muutaman kerran kokeillut. Hän suuttui. Samalla sitten sanoi, että häntä kyllästyttää meidän seksi aina samassa paikassa jne. Ollaan seurusteltu muutama kuukausi. Kysyin häneltä parannusehdotuksia ja että missä hän haluais rakastella, mutta hän ei sanonut mitään. Sanoin myös että voin kokeilla anaaliseksiä hänenkin kanssaan, jos hän niin haluaa.

Miten tähän nyt pitäisi suhtautua? Nyt aamulla olen kyllä itsekin vähän loukkaantunut hänen reaktiostaan. Hän jopa nukkui sohvalla, kun oli vihainen mulle. Enkä edes oikein ymmärrä miksi.

Anna toisen murjottaa pari päivää, kyllä se siitä tokenee. Varmaan pettyi, kun odotti naisen olevan kokematon tuolla alueella.. Kunhan se tuosta leppyy niin juttelette asiasta ihan asiallisesti.

Muutama kuukausi seurustelua takana ja mies on jo nyt kyllästynyt seksielämäänne. Mitenköhän on asian laita vuoden kuluttua, jos mies ei edes tee asialle muuta kuin mököttää, vaikka sinä olet avoimin mielin asian suhteen.

Ja mitä järkeä on kysyä asiaa, jonka vastaus ei välttämättä miellytä. Olisi jättänyt kysymättä, jos siihen olisi ollut vain yksi ja oikea vastaus.

Melko kumma mies.

Sille taisi tulla pieni kolhu egoon. Ehkä se ei itse ole kokeillut ja toivoi kuitenkin olevansa teistä kahdesta se kokeneempi, tai jotain. Itse kysyi ja sinä vastasit, älä ala ainakaan anteeksi pyytelemään.

Kannata miehille kaikkea kertoa kuten esim oliko exä parempi kuin nykyinen, kuinka monen kanssa on sekstannut ja onko saanut isoa kikkeiliä jne. Ylläoleva kuuluu samaan sarjaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ihan vaan vinkkinä viikoksi;24193357:
Kannata miehille kaikkea kertoa kuten esim oliko exä parempi kuin nykyinen, kuinka monen kanssa on sekstannut ja onko saanut isoa kikkeiliä jne. Ylläoleva kuuluu samaan sarjaan :D

No ei ehkä kannattaisi.. Itse olen niin umpirehellinen, että annan suoran vastauksen jos suoraan kysytään ja vähän saman tyylisiä ongelmia seurasi, kuin ap:llä! :D Kyllä se ukko siitä pääsi yli sitten kuitenkin.

Tuohan on ihan selvä tapaus.
Jos mies kysyy monta seksikumppania naisella on ollut niin max.5 on hyväksyttävä vastaus(ja siinäkin pitää olla valmis selittämään). Jos mies kysyy onko nainen kokeillut anaaliseksiä tai jotain muuta "erikoisempaa"; vastaus on aina ei. Se on se alkukantainen neitsyt Maria fiksaatio minkä miehet haluaa säilyttää rakastamissaan naisissa, pikapanoilla saakin olla sitten menneisyyttä ja kokemusta.
Mutta mitäpä kysyi.

[QUOTE="satu";24193381]Tuohan on ihan selvä tapaus.
Jos mies kysyy monta seksikumppania naisella on ollut niin max.5 on hyväksyttävä vastaus(ja siinäkin pitää olla valmis selittämään). Jos mies kysyy onko nainen kokeillut anaaliseksiä tai jotain muuta "erikoisempaa"; vastaus on aina ei. Se on se alkukantainen neitsyt Maria fiksaatio minkä miehet haluaa säilyttää rakastamissaan naisissa, pikapanoilla saakin olla sitten menneisyyttä ja kokemusta.
Mutta mitäpä kysyi.[/QUOTE]

Kyllä! Tosin onhan niitä irstailijoitakin joille jopa kannattaa kertoa :D Mutta siitäkin kuulee jälkeenpäin vaikka mies olisi kuinka tietoa kinunnut :D

Jos ei halunnut tietää, ei olisi pitänyt kysyä. Vaikka et puhtoinen pulmuinen olekaan, on väärin suuttua nyt sun menneisyydestä saatika alkaa haukkumaan täysin osatonta asiaa (teidän seksielämää) sen takia.
Jos olette seurustelleet muutaman kuukauden, ei seksi ole vielä päässyt siihen parhauteensa veikkaisin, vaikka onkin ehkä villiä ja usein.
Ja jos toinen nukkuu sohvalla muutaman kuukauden seurustelun jälkeen, niin mitähän sotaa se sitten vuoden-kahden päästä on?

Ei kuulosta hyvältä. Kyllä tuossa vaiheessa pitäisi olla sen verran kova panetus vielä, ettei vänkytä turhista. Joko äijä ei ole sinusta tarpeeksi kiinnostunut tai sitten libido on heikko ja pistää sen sinun syyksesi.

[QUOTE="vieras";24193430]Ei kuulosta hyvältä. Kyllä tuossa vaiheessa pitäisi olla sen verran kova panetus vielä, ettei vänkytä turhista. Joko äijä ei ole sinusta tarpeeksi kiinnostunut tai sitten libido on heikko ja pistää sen sinun syyksesi.[/QUOTE]
Ja en ole sellaiseen "kokemattomaan"mieheen vielä törmännyt, ettei perse kelpaisi, vaikka nainen sitä olisi ennen antanut jollekin muulle.

Aika surkea asenne jos tuosta nyt suuttuu... Itse ainakin ajattelisin että eikö se oo ennemmin miehen etu jos nainen on valmis kokeilemaan muutakin kuin perushuttua (ei sillä että siinä mitään vikaa olisi). Ja aikuiset ihmiset harvemmin on neitsyitä, jalat ristissäkö sun olis pitäny häntä odottaa? Pyh ja pah, jos ei tuon vertaa kestä, aikuinen mies, niin suksikoon suohon.

[QUOTE="alkup.";24193469]Mitenhän mä voisin vahvistaa hänen seksuaalista itsetuntoaan?[/QUOTE]

Et mitenkään. Jos sitä haittaa, että sulla on menneisyys, niin minkäpä sille voi tehdä?

[QUOTE="alkup.";24193469]Mitenhän mä voisin vahvistaa hänen seksuaalista itsetuntoaan?[/QUOTE]
Ei ole sinun tehtäväsi siksi, että sinun täytyy ajatella itseäsi. En oikein voi kuvitella, että nauttisit seksistä, jos sinusta tulisi joku seksuaalitraumaterapeutti.

[QUOTE="vieras";24193570]Ei ole sinun tehtäväsi siksi, että sinun täytyy ajatella itseäsi. En oikein voi kuvitella, että nauttisit seksistä, jos sinusta tulisi joku seksuaalitraumaterapeutti.[/QUOTE]
Puhumattakaan, että joutuisit teeskentelemään tai ylikehumaan miestä.

Yhteistyössä