kun on paljo puhuttu ja varoitettu näistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 38
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
3

38

Vieras
uusista ehkäisypillereistä/laastari esim yaz,yasminelle, evra jne että niissä on isompi tromboosi riski kuin vanhemmissa valmisteissa. en tiedä puhutaanko näistä jutuista suomessa mutta ulkomailla on aika paljon...

mitkä on sitten nämä vanhat "turvallisemmat" valmisteet? eli mitkä pillerimerkit ne on?

Katsoin kerran dokumentin nuoresta naisesta joka sai veritulpan ehkäisypillereistä ja joutuu nyt lopun elämänsä syömään jotain sellasta lääkettä minkä kanssa ei voi raskautua ja ilman lääkettä ei voi olla :/

Hormonivalmisteet ei ole koskaan mulle sopinut ja siinä mun mielestä kroppa yrittää jo viestiä että älä käytä näitä.

Katsoin kerran dokumentin nuoresta naisesta joka sai veritulpan ehkäisypillereistä ja joutuu nyt lopun elämänsä syömään jotain sellasta lääkettä minkä kanssa ei voi raskautua ja ilman lääkettä ei voi olla :/

Hormonivalmisteet ei ole koskaan mulle sopinut ja siinä mun mielestä kroppa yrittää jo viestiä että älä käytä näitä.

Mä ihmettelen tätä kovasti. Jos joutuu marevania vetämään, niin sille on kyllä vaihtoehtona napapiikit, joiden kanssa voi kyllä raskautua.

Yhteistyössä