Rengas nenassa

Mulla on lävistyksiä. Niiden tarkoitus ei ole antaa sosiaalista viestiä eikä kertoa muille että oon mä sitten v*tun kova mimmi. Ne on koruja. Joku tykkää käyttää kaula- ja rannekoruja, mä pidän lävistyksistä. Mä pidän lävistyksiä kauniina eli toteutan omaa kauneuskäsitystäni niillä. Makuasioitahan nämä on. :)

JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24187789:
juu. naama on, mutta nuo roikottimet ei.
;)

Älä sure. Jos kyseessä olisi morsiamesi, saisit riisua korun hääjuhlan jälkeen.

Mutta minusta kokonaisuus on kaunis. Tähän naamaan ei samaa kannata yrittää. Siksi minulla on vain pieni nappi.

Hohhoijaa...
[QUOTE="vieras";24187873]Oletko tosissasi? Niitä lävistyksiä on joka toisella, kuvittele sä vaan hätkähdyttäväsi sillä ketään.[/QUOTE]
Voi kuule, en kuvittele. Olen jo sen ikäinen että minun ei tarvitse kuvitella itsestäni enää yhtään mitään <3

vvvvv
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24187938:
tuossa alkaa olemaan naama sen verran mallillaan ettei yks rengas enää kauheesti haittaa. :rolleyes:

Oudosti käsitelty kuvaa, toi renkaan reuna on niin ilmeisesti hävitetty. Joo nätti naama, nätimpi olis ilman rengasta :D

vier
Mulla on lävistyksiä. Niiden tarkoitus ei ole antaa sosiaalista viestiä eikä kertoa muille että oon mä sitten v*tun kova mimmi. Ne on koruja. Joku tykkää käyttää kaula- ja rannekoruja, mä pidän lävistyksistä. Mä pidän lävistyksiä kauniina eli toteutan omaa kauneuskäsitystäni niillä. Makuasioitahan nämä on. :)

Näin, paitsi että uskon että ihminen aina välittää olemuksellaan jotain sosiaalisia viestejä. Paitsi että ne ovat varsin monimutkaisia ja osin alitajuisia. Lävistyskoruista ei siis kannata yrittää alkaa tulkita mitään salaista koodia.

Ja alkuperäiseen, kyllä, minusta monet lävistykset ovat kivannäköisiä. Eivät kaikki, eivätkä kaikilla, mutta eiköhän tämä koske kaikkia muitakin koruja?

Ja aapee, meneekö sinulla helpostikin ihmiset ja eläimet sekaisin? Jos jollain on rannekoru niin ajatteletko että "hmm tuo on varmaankin lintu kun se on rengastettu, pyrähtääköhän se lentoon kohta."

Nää on todellakin makuasioita. Itse katselen mielelläni ihmisiä joilla on lävistyksiä naamassa tai tatuointeja ihossa. Omaa päätäni ei saa kääntymään ns värittömät ihmiset, ellei heillä ole sitten kovin suuri sielu joka hehkuttaa sieltä harmaan kiven lävitse.
Mielestäni intialaiset naiset koruineen ja värikkäine sareineen ovat kauniita. Samoin masai-heimon soturit, viidakkointiaanit jne ja esimerkkejä löytyisi vaikka kuinka paljon =)

• Tykkää
Reactions: Eclipse

Yhteistyössä