Kuvia palstalaisista!

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24183041:
No lopulta jokainen tulee ryppyiseksi. Alan tottua ajatukseen vähitellen. Ihan oikeasti, iho ei ole enää niin kuin ennen.
no sulla tuo rypistyminen on vielä kaukana edessäpäin, mutta kaunis ihminen on aina kaunis , olet kaunis nyt ja tulet sitä olemaan vanhempanakin :)

oho wau
Fortunate!! Ei voi olla totta? Olet -92 luulin että olisit tosi paljon vanhempi, ei siis kuvien perusteella kun ennen en ollut nähnyt, ainakaan en muista, vaan juttujen, vaikutat todella fiksulta! Olin ihan varma että minua vähintään 5vuotta vanhempi, olen -88

"sama"
Fortunate!! Ei voi olla totta? Olet -92 luulin että olisit tosi paljon vanhempi, ei siis kuvien perusteella kun ennen en ollut nähnyt, ainakaan en muista, vaan juttujen, vaikutat todella fiksulta! Olin ihan varma että minua vähintään 5vuotta vanhempi, olen -88
Ei siis sillä etteikö 92 voisi olla fiksu, tottakai voi ja ovatkin, mutta tiedät mitä tarkoitin. :D

Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen...

Omasta mielestäni en ole mitenkään riutunut..
Painoindeksin mukaan normaalipainoinen ja periaatteessa voisi muutaman kilon tiputtaakkin vielä..
Ja ei oo itsestään ruskettavaa,päivettävääkosteusvoidetta olen silloin tällöin käyttänyt :D
Ja kuvaa ei ole muokattu...puhelimessa huono kamera ja jotenkin vessan valo vääristää...

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä