arvasin että joku niistä sanoooikein nätti,mut ruman vriset huulet.
arvasin että joku niistä sanoooikein nätti,mut ruman vriset huulet.
no sulla tuo rypistyminen on vielä kaukana edessäpäin, mutta kaunis ihminen on aina kaunis , olet kaunis nyt ja tulet sitä olemaan vanhempanakinAlkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24183041:No lopulta jokainen tulee ryppyiseksi. Alan tottua ajatukseen vähitellen. Ihan oikeasti, iho ei ole enää niin kuin ennen.
Mä pidän niistä.arvasin että joku niistä sanoo
todella nätti ja herttaisen oloinen olet, suloinen vauveli
no todellakin sopii!!!Nuo siniset korut ei sovi kyl ollenkaan asuusi.. Kiva kuva muuten.
Ei siis sillä etteikö 92 voisi olla fiksu, tottakai voi ja ovatkin, mutta tiedät mitä tarkoitin.Fortunate!! Ei voi olla totta? Olet -92 luulin että olisit tosi paljon vanhempi, ei siis kuvien perusteella kun ennen en ollut nähnyt, ainakaan en muista, vaan juttujen, vaikutat todella fiksulta! Olin ihan varma että minua vähintään 5vuotta vanhempi, olen -88
Saahan sitä kuvitella, saahan?mun on pakko olla ilon pilaaja, ikävä kyllä rypyillä ei saa uskottavuutta
t. nimimerkki naama laskoksilla ollut jo vuosia
ilmeestä päätellen testin tulos oli jo tiedossa kuvaa ottaessa
ja mä en koskaan ehdi nähdäKuvaketjut on kivoja, mukava nähdä kasvoja nikkejen takaa... Ihan Pienen hetken taasen naama näkyvillä
Aijaa.com - 8312235.jpg
Enkä mäja mä en koskaan ehdi nähdä
testin tulos oli arvattavissa kiitosilmeestä päätellen testin tulos oli jo tiedossa kuvaa ottaessa
paitsi että olet kaunis, niin on sulla kyllä myös huikeat hymykuopat ja aidosti iloinen hymy
oikein nätti,mut ruman väriset huulet.
Suloinen, kuten aina.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24182266:
Ai nätti?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24184094:no ei ollu.