Kansanedustaja sammui pöytään!

• Viestiketjun aloittaja "Lila"
  • Ensimmäinen viesti
"sama"
Voi voi, kuka on puhunut suurimmasta ongelmasta, sinä ihan itse. Ja näistä "pienistäkin" jutuista voi keskustella siinä missä muistakin. Älä yritä tehdä muista tyhmiä, siinä käy yleensä päinvastoin...
Jos täällä puhutaan politiikasta ja poliitikoista, niin eikö kannattaisi puhua asioista joilla on oikeasti merkitystä, vai onko sinulle enemmän merkitystä sillä minkä ravintolan pöytään Hakkarainen sammuu kuin suomalaisen hyvinvointivaltion alasajolla?

Mun ei tarvitse tosiaankaan tehdä kenestäkään tyhmää, he tekevät sen ihan itse.

• Tykkää
Reactions: Brummelisa
"vieras"
Jutta Urpilainen on Brysselissä panemassa pistettä suomalaiselle hyvinvointivaltiolle ja mammojen mielestä Suomen suurin ongelma on Tuvo Hakkaraisen sammuminen kapakan pöytään.

Miten jotkut voivat olla näinkin tietämättömiä?
Niin no mitäs se Hakkarainen vois Brysselissä tehdä kun ei osaa englantiakaan?

Juttasta ei kyllä ole kännäys/sammumiskuvia iltapäivälehdisä ollut.

Että silleen.

"sama"
[QUOTE="vieras";24172285]Niin no mitäs se Hakkarainen vois Brysselissä tehdä kun ei osaa englantiakaan?

Juttasta ei kyllä ole kännäys/sammumiskuvia iltapäivälehdisä ollut.

Että silleen.[/QUOTE]

Suomi on EU:n virallinen kieli, joten jos ei halua tai osaa puhua muita kieliä homma hoituu tulkkien avulla.

Toisekseen onko mitään järkeä tuhota suomalaista hyvinvointivaltiota vaikka iltapäivälehdissä ei olisi olut yhtään kännäyskuvaa?

Lunatic
[QUOTE="vieras";24172119]Mitä ihmettä sä sit teet tässä ketjussa jos tämä ketju ei koske sua eikä sun punikkihengenheimolaisia?[/QUOTE]

Sitä ihmettä että ihmettelen herra hakkaraisen toimintaa, kuten kaikki muutkin.

Blue
[QUOTE="sama";24172250]Jos täällä puhutaan politiikasta ja poliitikoista, niin eikö kannattaisi puhua asioista joilla on oikeasti merkitystä, vai onko sinulle enemmän merkitystä sillä minkä ravintolan pöytään Hakkarainen sammuu kuin suomalaisen hyvinvointivaltion alasajolla?

Mun ei tarvitse tosiaankaan tehdä kenestäkään tyhmää, he tekevät sen ihan itse.[/QUOTE]

Sä voit tehdä aloituksen siitä alasajosta, sinne tulee sitten juttelemaan ne ihmiset jotka ovat siitä kiinnostuneita juttelemaan. Kannatusta sille asialle harvemmin kuitenkaan tulee tulemalla haukkumaan ihmisiä toisten aloitukseen. Jokaisella on oikeus jutella juuri siitä mikä kiinnostaa. ;) Mä en lomalla jaksa jutella mistään vakavammasta, ja tietyn rajan yli mentäessä ei mun tiedotkaan riittäisi, joten kiitos ei, mä pysyn tässä ketjussa juttelemassa tästä.

Et sä tehnytkään, mä sanoin että koitat tehdä...

[QUOTE="vieras";24172375]Niin, Fantsu-Jykä ja Stupido varastavat sitten senkin edestä, mutta sehän ei sua kokoomuslaisena haittaa.[/QUOTE]
Milloinkas heidät on varkaudesta tuomittu? Taitaa olla taas kerran ihan puhdasta persufantasiaa.

Blue
[QUOTE="sama";24172312]Suomi on EU:n virallinen kieli, joten jos ei halua tai osaa puhua muita kieliä homma hoituu tulkkien avulla.

Toisekseen onko mitään järkeä tuhota suomalaista hyvinvointivaltiota vaikka iltapäivälehdissä ei olisi olut yhtään kännäyskuvaa?[/QUOTE]

Sä varmaan sitten osaat vastata sit siihen että miksi sitten edustajat laitetaan kalliisiin kielikouluihin jos ei kerran muuta kieltä kuin suomea tarvita?

[QUOTE="sama";24172250]Jos täällä puhutaan politiikasta ja poliitikoista, niin eikö kannattaisi puhua asioista joilla on oikeasti merkitystä, vai onko sinulle enemmän merkitystä sillä minkä ravintolan pöytään Hakkarainen sammuu kuin suomalaisen hyvinvointivaltion alasajolla?

Mun ei tarvitse tosiaankaan tehdä kenestäkään tyhmää, he tekevät sen ihan itse.[/QUOTE]
Jotenkin oli sellainen mielikuva, että kun ketjun otsikko on "kansanedustaja sammui pöytään", silloin ketjussa ehkä keskustelun aihe olisi kansanedustaja, joka sammui pöytään. Uskomaton yhtälö?

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24172487:
Tossahan on vialla ainoastaan se, että se on sanonut, ettei koske alkoholiin. Rehellisempää olisi sanoa, että hänellä on alkoholiongelma.
Joku pahantekijä varmaan terästi Teuvon limpparilasia viinalla sillä aikaa, kun Teuvo kävi vessassa. Näin sen täytyy olla mennyt, koska persut ovat suorasanaisia ihmisiä, eivät valehtele poskettomasti tekemisistään.

• Tykkää
Lunatic
Joku pahantekijä varmaan terästi Teuvon limpparilasia viinalla sillä aikaa, kun Teuvo kävi vessassa. Näin sen täytyy olla mennyt, koska persut ovat suorasanaisia ihmisiä, eivät valehtele poskettomasti tekemisistään.
:D Tai josko katala viherpunikki on tipauttanut tyrmäystippoja Teuvon JAFFAlasiin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Ketä te luulette hämäävänne kääntämällä puheenaiheen muualle?

Hakkarainen on jälleen kerran käyttäytynyt erittäin moukkamaisesti ja kansanedustajalle sopimattomalla tavalla.

Jos yhdelläkään persupalstalaisella on hiventäkään älliä päässä, tajuaa tämän itsekin eikä yhtään mukuta vastaan.

Ketä te luulette hämäävänne kääntämällä puheenaiheen muualle?

Hakkarainen on jälleen kerran käyttäytynyt erittäin moukkamaisesti ja kansanedustajalle sopimattomalla tavalla.

Jos yhdelläkään persupalstalaisella on hiventäkään älliä päässä, tajuaa tämän itsekin eikä yhtään mukuta vastaan.
No mutku Katainen ja Stubb ja vikivikiviki.. :'(

"Kolmas korppi"
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24172487:
Tossahan on vialla ainoastaan se, että se on sanonut, ettei koske alkoholiin. Rehellisempää olisi sanoa, että hänellä on alkoholiongelma.
Totta. En toki voi tietää, onko Hakkarainen alkoholisti vai ei, mutta taudinkuvan tuntien nykymeno ja henkilöhistoria eivät hyvää lupaa. Hakkarainen voisikin vaihteeksi tehdä jotain esimerkillistä eli suoraselkäisesti myöntää retkahtaneensa ja hankkivansa itselleen apua.

[QUOTE="Kolmas korppi";24173167]Totta. En toki voi tietää, onko Hakkarainen alkoholisti vai ei, mutta taudinkuvan tuntien nykymeno ja henkilöhistoria eivät hyvää lupaa. Hakkarainen voisikin vaihteeksi tehdä jotain esimerkillistä eli suoraselkäisesti myöntää retkahtaneensa ja hankkivansa itselleen apua.[/QUOTE]
Seuraava Tony Halme? Ilmeisesti persujen riveissä pitää olla aina vähintään yksi sen sortin edustaja. Kohta alkaa pillerit maistua ja pyssyt paukkua :D

• Tykkää
dfdf
Uusi hallitus tuhoaa suomalaisen hyvinvointiyhteiskunnan ja hyödyllinen idiootti yrittää iskeä juttua pöytään sammuneesta persusta. :D
Jep. Olisin paljon enemmän huolissani kykyisen pääministerin ja hallituksen toimista. Onneksi sokeinkin kohta tajuaa, että Soini on ollut koko ajan oikeassa. Entinen politiikka ei toimi. Eurooppa kaatuu ja Suomi sen mukana, mikäli nämä pönttöpäät syytävät muille maille rahaa avokätisesti entiseen tapaan.

Yhteistyössä