Jep, minäkin olen ostanut pottatuolin kirppikseltä. Ja käytetyn ammeen. Ja käytettyjä kestovaippoja. Ja käyttänyt lapsilla sukulaisilta saatuja käytettyjä pikkuhousuja. Niin ja ostanut kirppikseltä lapsille uimapukuja (joita en tietenkään voi edes pestä 60 asteessa). Hui kauhistus.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;24171465:Mä olen ostanut käytetyn potankin enkä näe siinä mitään ällöä tai outoa. Ja kaikki potat, wc-istuimen pienentimet ym. on mennyt mullakin heti kaupaksi kirpputorilla.
Eivät itselleen ostaisi.. pakko mainita tässä yhteydessä, että olen kyllä ostanut itselleni myös käyetyn kylpyammeen , ihanan vanhan valurautaisen tassuammeen jossa antaumuksella on muu perhe lillunut. IIK.. ketähän sielä on uinut minua ennen.. Olen myös ostanut vanhan talon (apua mikä virhe) jonka jokaista huonetta ja vessanpönttöä on JOKU MUU käyttänyt. Elämäni on pilalla ja sairastun varmaan johonkin vakavaan tautiinAlkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;24171521:Eivät itelleen ostais, mutta vauvoilleen kuitenki, ku ostavan kestovaippoja käyettynä... :|
Ja mä kyllä ostasin uuden ammeen, maksaa esim. Ikeassa 5 euroa, prismassa jne. vajaa 10e...
Miksi en pesisi, pitäisikö mulla olla kaikille oma amme, kummallekin lapselle ja jokaiselle koiralle elikkä 5 ammettaSiis peseekö joku oikeasti lapsensa ja koiransa samassa punkassa?! HALOO! Ei voi kuin ihmetellä.
Kuin myös. Tai voishan sitä ostaa vaikka lähdevesipulloja jos sattuisi joku hienohelma tulla mein mökille saunomaan. Ainakin Madonna kehuu Vossia. Kait se sitten on laadukasta ja saa puhdasta aikaiseksi.Kyllä me mökillä peseydytään järvessä. Tai siis järvivedellä. Kyllä se saunaan kannettu vesi sieltä järvestä tulee...
No jos vaipatkin ostaa vauvalle käytettynä niin miksei alushousuja tai ammetta ?Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24171420:No hei haloo, maksaa 6 euroa... ostatko itsellesi alushousutkin käytettynä?
Mä voisin ostaa käytettyjä alkkareita, jos ois hyväkuntoisia ja siistejä. Kyllä niistä pöpöt kuolee kun tarpeeksi kuumassa pesee. Olen lainannut kavereiden alkkareita, jos vaikka yökyläillessä on omat unohtuneet kotiin. En ole ikinä saanut niistä hyppykuppaa tai edes hiivasientä.Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;24171604:Ei, vaan mä tarkotin käytettyjä alkkareita. Vai ostaisitko itelles? Oikeesti?
Toi talohan on nyt joo ihan rinnastettavissa kalsareihin! Mä nyt vaan en ostais lapselleni, enkä itelleni käytettynä mitään hygieniaan liittyvää. Eri asia, jos vaikka sisarukset käyttää kimppa-ammetta.