olkkari?
Kokemäellä? Mulla samanniminen "lähipubi"Alkuperäinen kirjoittaja nikittä;24158414:Oluthuone
Kokemäellä? Mulla samanniminen "lähipubi"Alkuperäinen kirjoittaja nikittä;24158414:Oluthuone
kemistä oot ?ramona
Ite mietin just samaaYlämyllyllä?
Matinkylä.Taskari rulettaaFortuna, Taskumatti ja Wanha ostari
mäntäläinen?Oldi
Se on MÄNTTÄLÄINEN... *viilaa pilkkua*mäntäläinen?
Tai Lahesta.mäntäläinen?
Oletko sä kaun asunu matinkylässä? Mä olen asunu lapsuuteni/nuoruuteni siellä.Toi ravintola wanha ostari oli ennen pitseria indiana.En oo muute ikinä käyny taskarissa Muut on tullu katottuu joskus
Okei.Ajattelin vaan jos satuttais tuntee Ei muuta,kun sunnuntain jatkoja ja mukavaa kesää!Joo, indi muutti nimensä tossa olisko ollut vuosi sitten..
8 vuotta tuli nyt kesällä täyteen matinkylässä asumista.
Taitaa olla liiankin lähellä.Tinis
Espoossa Juvanmalmilla? Siellähän on kova meno ainakin viikonloppuisin vaikka onkin keskellä teollisuusaluetta. Ja lisäks siellä on aivan ihanaa pizzaa -juvanhovi-special Mee ihmeessä käymään!Joku Juvanhovi, en ole ikinä käynyt.
Jep... Tosin itse en siellä käy. Sen harvan kerran, kun meikä lähtee "baariin", niin meen mielummin kattoon jotakin bändiä Stadiumille. Olkkari ja sen vakiväki ei oikein ole mun makuun.Kokemäellä? Mulla samanniminen "lähipubi"
Harvoinpa tulee juu käytyy. Korkeintaan kerran kesässä terassilla. Stadiumilla en oo käyny koskaan. Ei oikein nappaa toi baarielämä enää tässä iässäAlkuperäinen kirjoittaja nikittä;24159139:Jep... Tosin itse en siellä käy. Sen harvan kerran, kun meikä lähtee "baariin", niin meen mielummin kattoon jotakin bändiä Stadiumille. Olkkari ja sen vakiväki ei oikein ole mun makuun.