Miehen piti olla lapsen kanssa tänään,tuli hetki sitten räkäkännissä kotiin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pppp..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pppp..

Vieras
Oltiin sovittu eilen että mies tulee remontointi-illan jälkeen tänään puolen päivän jälkeen kotiin ja on tytön kanssa,kun oltiin sovittu et mä menen ruisrockiin. Mut mitä käykään, pojat on vetäneet viinaa naamat täyteen ja yks kömpi äsken ovesta hyvä kun pystyssä pysyi. Oltiin sovittu että miehen sisko tulee kuskaamaan mua turkuun ja vahtimaan lasta siihen asti että mies tulee kotiin,mut enhän mä nyt sitten voi mihinkään ruisrockiin lähteä,kun toinen on tossa kunnossa. Varmasti joo hyvillä mielin siellä sit olisin kun tietäisin et toinen on noin puolikuntoinen. TTU! Kiva kiitos vaan..

No niimpä. Avaapahan silmät kunnolla tämä..Ja ennenkuin joku fiksu päättää tulla avautumaan mun festarikäynnistä,kaikki ei juo,ihan vesi-mehu linjalla menossa olin sinne ruissaloon..

Ei vaan hänen mielestään tässä ei ole mitään väärää,ja hän ei ymmärrä miksi mua suututtaa tämä.Siinäs olisivat kaljoitelleet remontoinnin yhteydessä,mut että piti ihan aamuun asti juoda viinaa.. Eipä kovin hyvin mielin lähtis sinne,kun tyttö (1v3kk) tarvtsee kuitenkin aikalailla huomiota,eikä isi voi vaan maata sohvalla..

Mut olisko se sitten edesvastuutonta lähteä,miehen sisko tosin hyvä tyyppi eikä varmasti jätä tyttöä,jos näyttää ettei isä pysty jäämään kaksin..Mä niin olin odottanut tätä :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap vielä;24151282:
Mut olisko se sitten edesvastuutonta lähteä,miehen sisko tosin hyvä tyyppi eikä varmasti jätä tyttöä,jos näyttää ettei isä pysty jäämään kaksin..Mä niin olin odottanut tätä :(

Ei pikkuista voi jättää humalaisen/krapulaisen kanssa, joka on valvonut koko yön! Äijä nukahtaa kuitenkin ja sitten lapsi on yksin.
Saisitko jonkun muun lapsenvahdiksi?

Alkuperäinen kirjoittaja ap vielä;24151282:
ei muuta kuin menet vaat. kun on kerran hyvä hoitaja lapselle, niin ei siinä ole mitään edesvastuutonta

Tässä on varmaan se mun oma olo mikä tuntuu nyt estävän mua lähtemässä,vaikka varmasti saisin hyvän hoitajan.. Tuntuu ettei sit voikaan lähteä,kun oman menon takia tarvii hoitajan..

Tässä on varmaan se mun oma olo mikä tuntuu nyt estävän mua lähtemässä,vaikka varmasti saisin hyvän hoitajan.. Tuntuu ettei sit voikaan lähteä,kun oman menon takia tarvii hoitajan..

Marttyyriäiti linjalle ei kannata lähteä! Sun menot on ihan yhtä tärkeitä, kun miehen, ja jaksat paremmin olla hyvä äiti, kun pidät huolta omista tarpeitasi.
Luuri käteen, hommaa hoitaja ja painu sinne festareille. Ja pidä hauskaa ilman syyllisyyttä

• Tykkää
Reactions: mamma ja pojat
[QUOTE="niin";24151308]Marttyyriäiti linjalle ei kannata lähteä! Sun menot on ihan yhtä tärkeitä, kun miehen, ja jaksat paremmin olla hyvä äiti, kun pidät huolta omista tarpeitasi.
Luuri käteen, hommaa hoitaja ja painu sinne festareille. Ja pidä hauskaa ilman syyllisyyttä[/QUOTE]juuri näin.

[QUOTE="mutsi";24151321]No en osaa sanoa muuta, kuin et itse olet miehesi valinnut. :flower:[/QUOTE]on se niin hemmetin hienoo, että sä oot osannut valita niin täydellisen miehen. älä sitten valita kun se itse täydellisyys menee vieraisiin, alkaa ryyppäämään. katsos, kun se niin täydellinen mieskin voi kuule ihan yhtäkkiä muuttua rentuksi

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24151324:
on se niin hemmetin hienoo, että sä oot osannut valita niin täydellisen miehen. älä sitten valita kun se itse täydellisyys menee vieraisiin, alkaa ryyppäämään. katsos, kun se niin täydellinen mieskin voi kuule ihan yhtäkkiä muuttua rentuksi

No toki voi. En tosin jäis sitä katteleen.
Palstamammoilla ei tunnu muita tosin olevankaan, kuin renttuja.

Mun mies ei ole _ikinä_ ennen tehnyt vastaavaa,tosin ei tällaista tilannetta ole aiemmin ollutkaan. Mut enpä voi luottaa enää. Miehen sisko lupasi tulla meille,jää yökyläänkin ja sanoi äsken et "tottakai menet,sä oot tätä odottanut niin kauan". Eli mä pääsen lähtemään,ja tyttö jää hyvän hoitajan kanssa.. Jos/kun jatkossa tulee jotain et miehen pitäis katsoa tyttöä näin,hommaan valmiiksi hoitajan.. Luotto meni ennenkuin pystyy jotenkin sen ansaitsemaan takaisin...

Yhteistyössä