Minkä ikäisenä menetitte neitsyytenne ja miten ?

• Viestiketjun aloittaja uteliasn
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
oisinko ollu 14 tai 15v. kumi luiskahti ja säikähin niin, etten uskaltanut enää toista kertaa sen miehen alun kanssa :D Sitten kun tapasin nykyisen mieheni 16-vuotiaana niin hommasin heti pillerit. =)

18v. Oltiin menos kaverin kans la-iltana ulos. Toiselta paikkakunnalta kaveri oli sopinu, et sen yks (söpö!) miespuolinen tuttava ja sen veli tulee sen luokse yötä.

Mentii sit kaikki yhdes baarii ja silleen :whistle: ja ilta päätty niin, et minä ja se miestuttava hommittiin 4 h mun kaverin YKSIÖN vuodesohvalla, kaveri ja sen mukaa tarttunu vakipano "nukku" metrin pääs yhden hengen sängyssä ja se veli sammu kylpyhuoneen lattialle :LOL:

toivottavasti mua ei tunnista tästä.. :eek:

"vieras"
18 vuotiaana. Oman mieheni kanssa. Miehen vanhempien luona (asuttiin silloin molemmat lapsuudenkodeissa vielä), miehen sängyssä, yöllä, peiton alla ja pimeässä :D ihanaa oli.

15-vuotiaana 17-vuotiaan pojan kanssa kenet olin tuntenut viikon:headwall: Ja menimme sen pojan kotiin,olimme ottaneet vähäsen ennen sitä mutta ei kuitenkaan mitään koomakännejä. Poika oli kokenut ja halusi tasan sitä yhtä asiaa ja minä vain äkkiä eroon neitsyydestä. Fiksua:headwall:

17vuotiaana. Kaverina oli sama ukko, jonka kans edelleen ollaan yhdessä..
Menin käymään ukon luona viikonloppukylässä (ukko siis opiskeli ja asui päälle 200km päässä omasta kodistani, joten kävin aina siellä useemman pv:n kerrallaan)... Ja siellähän sitä sitten harrasteltiin kaikennäköstä..;)

yyhoo
Yksissä bileissä, alkoholin vaikutuksen alaisena ja muistaakseni olin silloin 16. Ja partnerina oli silloinen poikaystävä, jonka kanssa olimme pitkään vielä tuonkin jälkeen, eli mitkään "korkkausbileet" ne ei olleet, vaan ihan yhteisymmärryksessä homma tehtiin. :D

eeeeeeee
15v. (pari kk vajaa 16) ensimmäisen poikaystäväni ja nykyisen mieheni kanssa se tapahtui. Hän oli jo pitkään mua sen suhteen lämmitellyt (oli itse jo kokenut teinien mittapuulla) ja ehkä vähän painostikin. Tosin halut oli mullakin, mutta n. 6kk seurusteltiin ennen kuin rohkenin. Mulla oli silloin menkat ja se sattui ihan hirveesti. Varmaan 5 seuraavaa kertaa teki aina kipeetä, mutta sitten se helpotti. En ole ikinä harrastanut seksiä muiden kuin tämän ihmisen kanssa.

Yhteistyössä