kenellä uusin deko-lehti (palstan on pakko tietää kun aina kaikki muukin tiedetään täällä!)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="tätä";24147979]Kaiketi tässä ei etsitä penkkiä vaan kaappia josta on väsätty penkki?Aika outoo et IKEA ei pysty tähän vastaamaan.. :O[/QUOTE]

Tuskin caht viestinnässä on pino deko lehtiä vieressä, kannattaa yrittää kysymystä tavallisen sähköpostin kautta jolloin antaa Ikealle aika selvittää asiaa.

[QUOTE="vieras";24147987]Tuskin caht viestinnässä on pino deko lehtiä vieressä, kannattaa yrittää kysymystä tavallisen sähköpostin kautta jolloin antaa Ikealle aika selvittää asiaa.[/QUOTE]

Oli kuitenkin kysymys IKEAn mainoksesta, ei mistään lehtijutusta.

Sivulla 6-7 ei ole ikean mainosta. Mutta vähän aikaisemmin oli. Ei siinä sanottu materiaaleja. Luulisin että se vain on joku valkoinen keittiön kaapisto, sellaisiahan voi tehdä. Joskus olen nähnyt sängyn, joka on tehty kaapistojen varaan.

[QUOTE="aapee";24149004]tiedän mutta ainakaan netissä ei ollut juuri tuon korkuisia kaappeja? ja 7/11 dekossa mulla ainakin on mainos aukeamalla 6-7.[/QUOTE]

Eiku oot oikeassa, onhan se sivulla 6-7. Katsoitko yläkaapit tai sitten runko on lyhennetty ja siinä on vain yksi syvä vetolaatikko.

Eiku oot oikeassa, onhan se sivulla 6-7. Katsoitko yläkaapit tai sitten runko on lyhennetty ja siinä on vain yksi syvä vetolaatikko.

jep, katsoin kyllä kaikki ne kaapit. toisena vaihtoehtona ajattelin jos ostais niitä pienimpiä malm-lipastoja 4 rinnakkain ja laittais siihen jonkun pehmusteen päälle. ovat muutaman sentin tavistuoleja korkeammat mutta meillä on taaperoita joille ois vaak hyvä kun ois korkeemmat penkit :)
ja törkeen hyvin sais niistä säilytystilaa.
laitoin ikeaan myös sähköpostilla kyselyn asiasta :)

Mun veikkaus on että voisi olla Stuva- sarjan säilytyspenkkejä. Löytyy faktum- keittiökuvasta myös ikean keittiöiden mallihuoneiden osiossa, mutta ilman nimeä sielläkin. Veikkaisin stuvaa, koska näyttäisi kuin etusarjassa olisi kolo josta avataan ja "ovessa" näyttäisi olevan pyöristetyt kulmat.

[QUOTE="aapee";24149164]aika lähelle jo mutta ei oo kyllä tuokaan. toi vois olla yksi vaihtoehto kyllä meille.[/QUOTE]

Miksi ei voisi olla? Kun katsoo noita tummempia malleja, niissä on vastaava paksu taso istuimena ja ovi tulee tason yläreunaan asti. Kuvassa lattianraja näkyy heikosti, joten jaloista ei saa selvää.

[QUOTE="vieras";24149186]Mun veikkaus on että voisi olla Stuva- sarjan säilytyspenkkejä. Löytyy faktum- keittiökuvasta myös ikean keittiöiden mallihuoneiden osiossa, mutta ilman nimeä sielläkin. Veikkaisin stuvaa, koska näyttäisi kuin etusarjassa olisi kolo josta avataan ja "ovessa" näyttäisi olevan pyöristetyt kulmat.[/QUOTE]

saattaa hei ollakin, kaksi 90cm stuvaa vierekkäin! thanks!