Kuvaketju, ne jotka eivät kestä meidän naamoja, älkää avatko :D

On tietty kiva etten ole saanut haukkuryöppyä niskaani. Mutta silti mä olen vähän pettynyt, että melkein mitään ei ole kommenntoitu, kun olitte mua täällä niin lahjakkaasti riepotelleet, kun olin nettiyhteyksien ulottumattomissa. Paljon reilumpaa olisi mollata nyt, kun olen paikalla. Jos siis pitää mollata.

[QUOTE="öööö";24143196][QUOTE="vieras";24142913]

Oho. Claarako tän kommentin kirjoitti?[/QUOTE]

no en todellakaan. selaappa takaperin. Kehuin että upeat huulet. Katsoisit hieman tarkemmin. Tässä olen juuri kritisoinut ihmisten käytöstä ja sitten itse pistäisin noin? onko tarve sekottaa pakkaa vai mitä?
Tämä joka kirjoitti lainasi minun viestistä jossa kehuin huulia.

"HEI"
[QUOTE="vieras";24143243]No sinä olet mukava; et heti moiti ketään ja siitä siis johtuu, ettei sua haukuta.[/QUOTE]

Tuokaan ei ole aivan totta, vaikka ei moittis ketään ja on mukava, nii siitä huolimatta saa kakkaa niskaan. Mustalla nikillä joskus erehdyin kuvan laittamaan ja heti sain haukkuja. Itse en ole koskaan kenenkään kuvaa haukkunut, en harmaana enkä mustuneena. Mutta sepä ei joitain yksilöitä estä :(

"öööö"
[QUOTE="öööö";24143196]

no en todellakaan. selaappa takaperin. Kehuin että upeat huulet. Katsoisit hieman tarkemmin. Tässä olen juuri kritisoinut ihmisten käytöstä ja sitten itse pistäisin noin? onko tarve sekottaa pakkaa vai mitä?
Tämä joka kirjoitti lainasi minun viestistä jossa kehuin huulia.
Ai et mä alkaisin kelaamaan tätä ketjua ja tarkistelemaan jotain? :D Älä nyt luule. Katso itse tuota lainausta, näätkö saman kuin minä?

Ja kuule, :D luuletko että harmaat eroaa jotenkin mustista? Sä et tee mitään poikkeusta siinä ettetkö voisi harmaana täällä kritisoida, siinä kuin muutkin.

Uskon että saat kuntasi seurakunnista tukea itsellesi ja syntisi anteeksi. En ole kovin hyvä uskonkysymyksissä mutta käsittääkseni nettipalstan kautta ei pysty saamaan synninpäästöä.

Kysymys: Onko muuten mahdollista saada nykyään syntejään anteeksi netin välityksellä? Esimerkiksi papin kanssa chatissa tai skype yhteydellä vai tarvitaanko fyysinen tapaaminen?
Mun käsittääkseni syntien armahtaminen ei ole ihmisten asia lainkaan, vaan pelkästään uskomalla Jeesukseen jumalan poikana ja vapahtajana saa osansa siitä uhrista. Eli J.K. kuoli hyvittääkseen kaikkien ihmisten synnit ja siihen pääsee osille uskomalla heppuun ja tunnustamalla sen.

"Hih"
Ai et mä alkaisin kelaamaan tätä ketjua ja tarkistelemaan jotain? :D Älä nyt luule. Katso itse tuota lainausta, näätkö saman kuin minä?

Ja kuule, :D luuletko että harmaat eroaa jotenkin mustista? Sä et tee mitään poikkeusta siinä ettetkö voisi harmaana täällä kritisoida, siinä kuin muutkin.
Satuitko huomaamaan että tuo lainaus oli ihan päin p:tä tehty :D
Ei Claara sitä ollu lainannu...

huhhuh mitä tekstiä :eek: No ainakin tämä henkilö jota kehuin johon vieras kommentoi todella törkeän ankkakommentin voi itse kelata taaksepäin ja huomata miten kirjoitin hänestä. Upeat huulet voin sanoa toisen kerran!

Mun käsittääkseni syntien armahtaminen ei ole ihmisten asia lainkaan, vaan pelkästään uskomalla Jeesukseen jumalan poikana ja vapahtajana saa osansa siitä uhrista. Eli J.K. kuoli hyvittääkseen kaikkien ihmisten synnit ja siihen pääsee osille uskomalla heppuun ja tunnustamalla sen.
Siinä tapauksessa se on tälle vieraalle helppoa. Eli joko tunnustaa uskonsa Jeesukseen tai pyytää suoraan Jumalaltaan syntejä anteeksi. Ilmeisesti papin välityksellä tapahtuva anteeksianto on lähinnä katolilaisten heiniä?

Ei tosin liity tähän ketjuun mitenkään, pahoitteluni siitä.

Yhteistyössä