Kuvaketju, ne jotka eivät kestä meidän naamoja, älkää avatko :D

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24142826:
Egyptissä ne tarjoo kameleita isoilla nähtävyyksillä, mutta se on leikkiä. Varmaan, kun noita tarinoita on kerrottu, niin ne ajattelee, että vaikkei enää kukaan tosissaan meinaa ostaa naista kamelilla, niin turistit saattaisivat pettyä, jollei joku tulisi sitä kliseetä sanomaan. :D
Joo varmaan nykypäivänä. Mutta tosiaan tämä tapahtu ysärillä jo, ja vanhempani sanoivat että pelottavan aggressiivisesti oli mies inttänyt vaikka hekin olivat aluksi ottaneet jutun ihan vitsinä. En sitten tiedä oliko tosissaan vai ei, onneksi ei vanhempani olleet niin kamelinahneita että olisivat jättäneet mut sinne :D

• Tykkää
Reactions: PölyEsteri
Aijaa.com - 8287721.jpg

uusi kuva. Valmiina ottamaan sydäntä lämmittäviä valheita vastaan niinkuin joku vieras tuossa aikaisemmin kommentoi ;)
Eipä kuule tarvii valehdella; oon ihan sun fani! :) Enkä muute pahemmin näissä kuvaketjuissa kehuja jakele, siis ei sillä etteikö täällä olisi kauniita ihmisiä, en vaan viitti sanomisen ilosta hehkuttaa vaan kehun sitten kun oikeesti joku kolahtaa! Sinä kolahdit ja on kyllä ollut muistaakseni kaksi joskus aikaisemminkin. (kohta varmaan luulet että oon joku lesboflirttailija mutta ihan naimisissa onnellisesti ja kahden lapsen äiti) :D

Eipä kuule tarvii valehdella; oon ihan sun fani! :) Enkä muute pahemmin näissä kuvaketjuissa kehuja jakele, siis ei sillä etteikö täällä olisi kauniita ihmisiä, en vaan viitti sanomisen ilosta hehkuttaa vaan kehun sitten kun oikeesti joku kolahtaa! Sinä kolahdit ja on kyllä ollut muistaakseni kaksi joskus aikaisemminkin. (kohta varmaan luulet että oon joku lesboflirttailija mutta ihan naimisissa onnellisesti ja kahden lapsen äiti) :D
Voi ihana olet :heart: eipä tule paljon kehuja saatua. Ihmiset on niin huonoja antamaan (ja ottamaan) kehuja. ja ei en ajattele että olet lesboflirttailija itse kyllä sanon myös jos joku on erityisesti mun tyyliin etenkin julkisuuden henkilöistä. Kadulla on paha mennä sanomaan Waude oot upee. Töissä kyllä olen sanonut kerran tuntemattomalle että olet yhtä upea kuin Jessica Alba. Kävi itellä myös mielessä että nyt se ajattelee mun olevan lesbo. Suomessa kun ei kehuja jaella. Pikemminkin tuijotetaan eikä koskaan tiedä katsotaanko hyvällä vai pahalla :|

Polyesteri kiitos sulle kauniille kauniista sanoista. Mainitsinkin tossa että Suomessa tuijotetaan eikä tulla kertomaan jos joku on kaunis (omalla kohdalla ei ainakaan ole ikinä tultu kertomaan). Se ei siis ole itsestään selvä että on muiden mielestä viehättävä paitsi tottakai oman miehen mielestä :heart:

Viimeksi muokattu:
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24142846:
Mites mun uskovaisuus tähän liittyy? Enkä mä mitään hae... Katson kuvia. Mutta haetko sinä jotain? Vaikuttaisi, ettet lainkaan viihdy, niin miksi täällä seikkailet?
Siis minä en saisi olla täällä?

Voi ihana olet :heart: eipä tule paljon kehuja saatua. Ihmiset on niin huonoja antamaan (ja ottamaan) kehuja. ja ei en ajattele että olet lesboflirttailija itse kyllä sanon myös jos joku on erityisesti mun tyyliin etenkin julkisuuden henkilöistä. Kadulla on paha mennä sanomaan Waude oot upee. Töissä kyllä olen sanonut kerran tuntemattomalle että olet yhtä upea kuin Jessica Alba. Kävi itellä myös mielessä että nyt se ajattelee mun olevan lesbo. Suomessa kun ei kehuja jaella. Pikemminkin tuijotetaan eikä koskaan tiedä katsotaanko hyvällä vai pahalla :|

Polyesteri kiitos sulle kauniille kauniista sanoista. Mainitsinkin tossa että Suomessa tuijotetaan eikä tulla kertomaan jos joku on kaunis (omalla kohdalla ei ainakaan ole ikinä tultu kertomaan). Se ei siis ole itsestään selvä että on muiden mielestä viehättävä paitsi tottakai oman miehen mielestä :heart:
Niinpä, suomalaiset sais ottaa ja antaa paremmin palautetta. Niin positiivista kuin kritiikkiäkin, sen saaminen tuntuu olevan monelle kova paikka. Muutenkin oon sitä mieltä että jotkut suomalaiset vois ottaa sen rautakangen sieltä takapuolesta pois ja ottaa vähän rennommin! Ei aina tartte olla niin vakavaa meininkiä. Siinä mielessä porukka sais matkustaa vaikka Meksikoon ja ottaa mallia heidän lunkista elämäntyylistään. Paljon siellä kyllä ollaan Suomesta jäljessä mutta heidän elämänasenteensa on niin mainio, ja siellä ei paljoa ihmiset masennu eivätkä tee itsemurhia, hurjat tilastoerot Suomeen!

[QUOTE="vieras";24143017]Siis minä en saisi olla täällä?[/QUOTE]

Saathan sinä olla, mutta ihmetyttää, miksi haluat olla paikassa, jossa selvästi häiriinnyt ja ahdistut ja tulet ilkeäksi... Sillä ethän sinä varmasti muuten voi noin ilkeä olla?

Yhteistyössä