Okei turhaa narinaa mutta vähän ärsyttää naapurit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuhraa juttua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuhraa juttua

Vieras
ja kateellinen en ole!

Kun me olemme tällainen huithapeliperhe, menemme vähän miten sattuu ja olemme miten sattuu täällä kotona ...

naapuriperhe taas on sellainen säntillinen kellotauluperhe jotka ulkoileekin aina yhtenä laumana, siis kaikki yhdessä : äiti, isä, lapsi, lapsi, lapsi, lapsi...
ja yhtäaikaa sisälle. Isi jos ajaa nurmikkoa, loppuperhe katsoo vieressä. Siis oikeesti katsoo eikä esim. leiki.

ja ne katsoo meitä joskus kummeksuen.. meillä on lapset tehny majan toho pihalle tänään ja olleet siinä käytännössä katsoen koko päivän, syöneetkin siellä.. niiden lapset katsoo tien toiselta puolelta kuin ne kauhuelokuvan lapset, rivissä, äiti nuorin lapsi sylissään. Katsoo vaan. Ihan kummallisia.

Eri rytmit eri perheillä :) Meilläkin on pihapiirissä yksi hyvin säntillinen kellotauluperhe, mutta kyllä heillä silti oikein kivaa näyttää olevan. Lapsille se on kuitenkin se "normaali", kun ovat aina niin eläneet, tuskin se heitä ollenkaan stressaa. Ja eipä se varmaan vanhempiakaan stressaa, kun ovat sellaisen elämäntavan valinneet. Ja kivasti näyttää lapsilla olevan puuhaakin järjestettynä, sellaista luovaa vaikka päivä on niin tarkka. Onhan se toisaalta hyvin söpöä, että minä voisin vaikka tarkistaa kelloni heidän aamukävelynsä perusteella :)

[QUOTE="kyylä";24140153]Eli toinen perhe viettää perhe elämää koko perheen voimin ja tekee pihatöitäkin toisin kuin te naapurikyttääjät :D[/QUOTE]

Niin meillähän ei tehdä pihatöitä ikinä :D

Ja kuka tässä kyttää ja ketä.. okei, molemmat mut mä vähemmän ja salaisemmin kuin ne :D

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24140219:
toinen perhe elää tarkkojen sääntöjen mukaan toinen elää vapaammin. itse ole aina elänyt kuten te. ja taatusti meillä on aina ollut helpompaa ja mukavampaa kuin niillä, jotka on laatinut kaikkeen tiukat säännöt

Noi menee kesällä sisälle klo 20
ja talvella klo 19
oli leikit kesken tai ei .. ja juu, koko perhe.

Yhteistyössä