Palauttaisitteko löytämänne 1000000€?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ^vierailija^
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

^vierailija^

Vieras
Mies löysi tienposkesta miljoona euroa | Hullu maailma | Iltalehti.fi

Tosiaan, palauttaisitteko? Entä jos teitä uhkaisi joku syyte koska olette miettineet asiaa liian kauan?

Itse ehkä palauttaisin vain osittain, esim. sanoisin että löytyi yksi tällainen laatikko tuolta tienpenkalta. Tekisi varmaan aika tiukkaa palauttaa kaikki, mutta toisaalta olisiko kanttia olla palauttamatta, hmmm.

Mutta odottaisin varmasti monia vuosia ennen kuin uskaltaisin alkaa käyttää niitä (tai pitäis pestä ne sitte jotenkin salamyhkäisesti)

Törkeää jos aikovat syytteen nostaa. En usko että kukaan kykenisi rahoja palauttamaan ilman jonkinlaista moraalista kamppailua.
Itse varmaan palauttaisin rahat lopulta, pitkän sisäisen kamppailun jälkeen. Eihän sitä tietäis mitä huumerahoja ne on niin heti mafia kannoilla.

En varmasti palauttaisi. Jos joku on niin tyhmä että hukkaa silkkaa rahaa niin hänellä ei ole oikeutta rahojaan pitää. Lompakko on eri asia, sen sisältöön en koskisi mutta jos joku hävittää laatikkokaupalla käteistä niin sitten saa minun puolesta olla ilman niitä. Tuskin on mistään yksityishenkilön säästöistä kyse.

Ehkä en. Jos oliisn varma, ettei kukaan tiedä minun niitä löytäneen. Enkä tietenkään paljastaisi itseäni tuhlaamalla näkyvään materiaan tms. Sukan (tai parin) varteen vaan. :p