Kuvaketju, ne jotka eivät kestä meidän naamoja, älkää avatko :D

[QUOTE="Viera";24133999]Pölyesteri esimerkiksi on kaunotar. Suora nenä ja klassisen kauniit kasvonpiirteet tekee naisesta kaunottaren. Ei potunokka, pissis-duckface-kuvat eikä silmät jotka näyttää joka kuvassa humalaiselta, ihan niinku jåssoon kuvissa.[/QUOTE]

En ota vastaan näin negatiivista kehua. Jos kehuminen on vertaamista ja jonkun lyttäämistä, niin ei kiitos. Mun mielestä jassåå on todella kaunis. Mulla ei ole suora nenä vaan siihen on vanhemmiten tullut solmu keskelle ja mulla on isot nenänreiät.

Aivan ihanat hiukset! Mä oon yrittänyaikoinani saada kans kirkkaanpunaset mut ei siitä mitää tullu :O :D
Ei mulla enää ole noita, ikävä kyllä. Punaset kyllä. Noi sai aikaan värinpoistolla ja shokkivärillä! :D Kaivoin vaan vanhan kuvan siks, kun musta ei yleensä saa hyviä kuvia. Ei ikinä. Tai sit mä vaan olen niin susiruma kuin ne epäonnistuneet kuvatkin.. :rolleyes:

Ei mulla enää ole noita, ikävä kyllä. Punaset kyllä. Noi sai aikaan värinpoistolla ja shokkivärillä! :D Kaivoin vaan vanhan kuvan siks, kun musta ei yleensä saa hyviä kuvia. Ei ikinä. Tai sit mä vaan olen niin susiruma kuin ne epäonnistuneet kuvatkin.. :rolleyes:
Täytyy joskus koittaa.. Ite en oo viel shokkiväriin asti uskaltanu mennä (tiedä sit mun tuurilla mitä siitä tulee) :D
Etkä sä oo ruma ollenkaan! :) Kaunis kylläkin :D

"Lumi"
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24138058:

Kuva muutaman vuoden takaa,kun oli painoakin hieman enemmän :D
Siis vau :) Ihan mieletön muutos tosiaan! Oot kyllä saanut painoa pudotettua hienosti..Miten se onnistui? Meniko kauan aikaa? Paljonko pudotit? =) Itellä kans pitäis painoa pudottaa.. Lisää kyllä motivaatiota, kun muutkin on onnistuneet :D

[QUOTE="Lumi";24138696]Siis vau :) Ihan mieletön muutos tosiaan! Oot kyllä saanut painoa pudotettua hienosti..Miten se onnistui? Meniko kauan aikaa? Paljonko pudotit? =) Itellä kans pitäis painoa pudottaa.. Lisää kyllä motivaatiota, kun muutkin on onnistuneet :D[/QUOTE]

:)
Alle puoleen vuoteen -30 kg
Palasin kouluun ja aloitin työt ja elämä kolhi parisuhde rintamalla joten tuota stressiä oli jonkin verran..siinä sit paino lähti putoamaan,kun söin vähemmän...Pienempiä annoksia useammin päivässä,liikuin enemmän ja heti,kun huomasin että paino putoaa kuin itsestään aloitin uudelleen potkunyrkkeilyn ja salilla käymisen...

Nyt on lapsia yksi lisää ja paino edelleen pysynyt samoissa ( tietty raskauden aikana oli hieman enempi,mutta kilot jäi sairaalaan )
Paljon liikuntaa,monipuolista ruokaa ja annoskoot edelleen pienempiä..lisäksi vettä tulee juotua paljon.

"Lumi"
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24138764:
Palasin kouluun ja aloitin työt ja elämä kolhi parisuhde rintamalla joten tuota stressiä oli jonkin verran..siinä sit paino lähti putoamaan,kun söin vähemmän...Pienempiä annoksia useammin päivässä,liikuin enemmän ja heti,kun huomasin että paino putoaa kuin itsestään aloitin uudelleen potkunyrkkeilyn ja salilla käymisen...

Nyt on lapsia yksi lisää ja paino edelleen pysynyt samoissa ( tietty raskauden aikana oli hieman enempi,mutta kilot jäi sairaalaan )
Paljon liikuntaa,monipuolista ruokaa ja annoskoot edelleen pienempiä..lisäksi vettä tulee juotua paljon.
Kiitos neuvoista! Tuo kyllä kuulostaa aika pahalta, että -30 alle puoleen vuoteen :O Hyvä kuitenkin, että oot onnistunut ja olet nyt tyytyväinen..mulla kans kaks lasta pienellä ikäerolla ovat aika hyvin tehneet tehtävänsä, mutta aion yrittää laihduttaa ehdottomasti :D

[QUOTE="Lumi";24138793]Kiitos neuvoista! Tuo kyllä kuulostaa aika pahalta, että -30 alle puoleen vuoteen :O Hyvä kuitenkin, että oot onnistunut ja olet nyt tyytyväinen..mulla kans kaks lasta pienellä ikäerolla ovat aika hyvin tehneet tehtävänsä, mutta aion yrittää laihduttaa ehdottomasti :D[/QUOTE]

Hurjaltahan se näin jälkikäteen itsestäkin tuntuu.Pelkäsin,että kilot palaavat yhtä vauhdilla,kuin lähtivät,mutta onneksi ei :)
siitä melkein yli 80 kilosta 50 kiloon on matkaa ja sitä taivalta en haluis enää uudelleen kulkee :)

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24138764:

Vautsi! Itekin jokunen vuosi sitten onnistuin tipauttaan 25kg reilussa puolessa vuodessa, mutta ne tuli sit korkojen kanssa takasin... Nyt sit tässä vauvoja tehdessä ei oo oikeen saanu alkua pidemmälle tota painon pudotusta, mutta kunhan nyt saan tän kolmannenkin pihalle, niin sit pakko kyllä hoitaa nää läskit hittoon.

Tuli jokseenkin paha mieli tuosta, että mua aletaan arvostella, vaikka mä en ole arvostellut tässä ketään. Että kiitos vaan teille kahdelke inhottavalle harmaalle. Ja jos joku on mut livenä nähnyt, niin olisit tullut esittäytymään, etkä täällä kertoilis siitä, miltä näytän. : / otan siis kuvani pois.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24138920:
Tuli jokseenkin paha mieli tuosta, että mua aletaan arvostella, vaikka mä en ole arvostellut tässä ketään. Että kiitos vaan teille kahdelke inhottavalle harmaalle. Ja jos joku on mut livenä nähnyt, niin olisit tullut esittäytymään, etkä täällä kertoilis siitä, miltä näytän. : / otan siis kuvani pois.
Ota kaikki ne viissataa muutakin ja häviä.

Ymmärrän että tulee paha mieli, mutta älä ihmeessä ota kuvaasi pois, pari harmaata ilkeilijää ei ole sen väärtejä.:hug:

He ovat tahallaan ilkeitä, eivät he tarvitse syytä. Yritä olla välittämättä ilkeistä kommenteista, vaikka se olisi hankalaa :hug:

Älä välitä noista :hug:

Yhteistyössä