Kuvaketju, ne jotka eivät kestä meidän naamoja, älkää avatko :D

"vieras"
Olen tainnut joskus kuvaa laittaa, viimeksi harmaana. Ei vaan huvita tulla liian monen tunnistamaksi. Samoin nämä länkyttäjät vituttaa, etenkin kun tietää että kateudesta se pahansuopuus kumpuaa..
No ei noille kateellinen voi olla. Tekee vaan mieli sotkea tätä imelien kommenttien pakkaa. Kun kaikki on ihan taviksia niin en käsitä tätä kaunotar -hehkutusta.

??
[QUOTE="vieras";24137778]Vaikka elämä on kaunis niin kaikki kanssaeläjät ei ole. Mitä sitä kieltämään.[/QUOTE]

Silloin jos oma elämä on kaunis kaikki ympärilläkin on kauniita. Kyllä se vain niin menee.

lepo-joe
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24137671:
Sinun harmiksesi en edes harkitse.
Jassåå voisi harkita nassunsa leikkauttattamista vähemmän kauniiksi. Iteltäni on mennyt monet yöt levottomana kieriskellessä kuin kissa pistoksissa sen jälkeen kun olen katselleut Jassåån kuvia. Miehen elämä on välillä tuskaisaa kun jotkut naiset ovat liian ihania eikä heitä saa.

"hmm"
[QUOTE="Menna";24134875]Täällä on näköjään muutama, jotka ovat saaneet sukupuolineutraalin kasvatuksen. Minä en ainakaan pysty 100 % varmuudella sanomaan, onko he tyttöjä vai poikia! :D[/QUOTE]

Tarkoitatko Moonaa ja fegeriä? Fegerhän on hyvin miehinen olento muutenkin. ;)

"hmm"
Jassåå voisi harkita nassunsa leikkauttattamista vähemmän kauniiksi. Iteltäni on mennyt monet yöt levottomana kieriskellessä kuin kissa pistoksissa sen jälkeen kun olen katselleut Jassåån kuvia. Miehen elämä on välillä tuskaisaa kun jotkut naiset ovat liian ihania eikä heitä saa.
Joo-o. Kyllä paistaa kauneus miltei joka kuvassa, mitä on linkitetty ketjuun. Kaikki, jotka tietävät olevansa katseenkestäviä, ovat laittaneet. Missä vähemmän kauniit palstailijat ovat? Harmaina haukkumassa kuvia? :xmas:

"vieras"
[QUOTE="hmm";24138016]Joo-o. Kyllä paistaa kauneus miltei joka kuvassa, mitä on linkitetty ketjuun. Kaikki, jotka tietävät olevansa katseenkestäviä, ovat laittaneet. Missä vähemmän kauniit palstailijat ovat? Harmaina haukkumassa kuvia? :xmas:[/QUOTE]
Kaikki ei halua kuviensa jäävän nettiin pyörimään maailman tappiin.

[QUOTE="vieras";24137778]Vaikka elämä on kaunis niin kaikki kanssaeläjät ei ole. Mitä sitä kieltämään.[/QUOTE]

Tai sitten voi olla niin, että joillain on huomattavasti LAAJEMPI käsitys siitä, mikä on kaunis.
Mut ei sille voi tietenkään mitään, jos sun mielestäs kaikista ei löydy jotain kaunista.

[QUOTE="hmm";24138068]Ihan mieletön muutos! Enkä nyt välttämättä sanoisi, että parempaan suuntaan. SÄ näytät nykyään melko riutuneelta §[/QUOTE]

Olo ei oo riutunut..
Päinvastoin paljon energisempi ja parempi,kuin silloin,kun ahteri painoi niin paljon ettei sitä meinannut saada penkistä ylös :D

• Tykkää
Reactions: PinkLily

Yhteistyössä