Raskaana, mitäs nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pier
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pier

Vieras
Toista kertaa asialla mutta tällä kertaa ei pidetty "kirjaa". Ekan kohdalla siis jätettiin ehkäisy ja laskettiin hedelmällisiä päiviä yms. Kuukautiset oli säännölliset ja kun plussa tuli niin osasin kertoa hedelmöittymisajankohdan...anyway...tällä kertaa ehkäisy jätettiin meni kierto ja toinen ja kolmas jne...Kuukautiset alkoi menemään miten sattuu, oviksesta ei hajuakaan ja nyt sain plussan testiin :O

Eli, mitäs nyt? Mistä pirusta mä nyt selvitän koska mä varaan aikaa johonkin ekaan ultraan? En aio odottaa np-ultraa vaan haluan nähdä tilanteen jo ennen. Kuitenkaan en halua ultraan ennen kuin varmasti sydämenlyönnit kuuluu ja näkyy koska olen panikoiva ihminen...Apuva!

[QUOTE="Joops";24135125]Koska oli viimeiset kuukautiset? Ei kai sitä kestoa oikein muuten voi tietää...[/QUOTE]

Sepä tässä on kun en tiedä. Luulin että viime viikolla oli mutta eipä olleet kun sain tuon plussan. Neuvolaan ei haluttais vielä soittaa kun onhan se noloa jos olenkin viikolla 3 ja het siellä kärkkymässä...Vai onko noloa?

Varmasti tiedän etten ole ollut viime kuussa raskaana kun tein testin. Mun mielestä mulla on ollut normaalit kuukautiset jo 2 vuotta(edellisen synnytyksen jälkeen normalisoitui). Jospa mä sit sinne neuvolaan, kiitos vastauksista :)

Sepä tässä on kun en tiedä. Luulin että viime viikolla oli mutta eipä olleet kun sain tuon plussan. Neuvolaan ei haluttais vielä soittaa kun onhan se noloa jos olenkin viikolla 3 ja het siellä kärkkymässä...Vai onko noloa?

no jos sulla oli keskenmeno tai kemiallinen tms niin testi voi hyvinnii vielä olla positiivinen. jos testi viiva oli haalee niin tee uusi testi muutaman päivän kuluttua, jos oot edelleen raskaana niin viivan pitäis tummua päivä päivältä.

miks teit testin jos viikko sitten oli kuukautiset?

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;24135218:
Ja nyt tuli +?

Vaikka viime viikolla vuosit? :O

Oliko ne muutoin normaalit? Vai tosi niukat?

Ihan normaalit oli, siksi mä olenkin ihan :O Oireet kyllä tunnistin raskaudesta viikonloppuna ja naureskellen testiä tekemään vaikken plussaan uskonutkaan. 3 testiä olen jo tehnyt ja samaa näyttää...

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;24135313:
Siis miten monta testiä sulla on jemmassa? :D

Odota vaikka viikko ja testaa sitten vielä, voi olla kemiallinen tai sitten keskenmeno ollut niitten 'kuukautisten' aikana ja sehän näyttää plussaa vielä hetken.

Kyllä niitä on monta :D Ollaan tässä tosiaan haluttu tuota kakkosta jo jonkun aikaa ja tuli tilattua muutama...Pidetään peukut pystyssä!

Yhteistyössä