leffaehdotuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja biiba
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

biiba

Vieras
Viikonloppuna olis sitä kuuluisaa "aikaa itselle" ja ajattelin hakea koko nipun leffoja ja märehtiä sohvalla ilman huonoa omaatuntoa :D Ei oo vaan tullut seurattua leffatarjontaa,siksipä luotan teihin oi kaikkitetävät palstalaiset ;)

Tykkään komedioista, myös romanttisista, mut kaikki hirvittävät teini-koulu-kohellus-setit ei oikeen iske... Kauhusta tykkään mut en taida yksin uskaltaa kattoa :D Laittakaas siis ehdotuksia, uusia tai vanhoja!

Mulla on listalla mm. Black Swan, sitä on kehuttu. Vettä elefanteille ajattelin kans katsoa. En itse katso komedioita juurikaan, siksipä en osaa ehdottaa sulle mitään sellaisia :D

Olen aikamoinen leffahörhö ittekin, mutta komediat ovat vaikea laji, harvoin törmää hyviin romcom -leffoihin. Itse katon leffoista eniten draamaa ja siitä oisin voinu pari vinkkiä heittää, mutta...

sopii ehdottaa muutakin kun komediaa :) totta tuo että romcom on sellanen lajityyppi että suurin osa tarjonnasta on silkaa sontaa :D Mutta ne nyt sopii tälläseen yksin sohvalla röhnöttämiseen kun aivotoimintaa ei juuri tarvita :D Esim. rakkautta vain-leffa oli mun mieleen, sellanen hyväntuulinen, välillä naurattava ja välillä itkettävä :)

sopii ehdottaa muutakin kun komediaa :) totta tuo että romcom on sellanen lajityyppi että suurin osa tarjonnasta on silkaa sontaa :D Mutta ne nyt sopii tälläseen yksin sohvalla röhnöttämiseen kun aivotoimintaa ei juuri tarvita :D Esim. rakkautta vain-leffa oli mun mieleen, sellanen hyväntuulinen, välillä naurattava ja välillä itkettävä :)

Hui, nyt kun aloin ajatella asiaa... Rimakauhua ja rakkautta aloitti telkkarisarjana 14 vuotta sitten... huh huh mihin aika mene? Nyt tämä ajan pohdiskelu vei kaikki leffat päästäni. Palailen asiaan toiste.

Pikainen googletus ehdotetuista leffoista :D

...joops nuo 500 days of summer ja tuo elefanttisetti saattais olla ihan jees. Napapiirin sankarit oon nähnyt ja ei kyllä iskenyt ihan niin kovasti kuin olin kuvitellut. kehuttu niin paljon tuota että oli ehkä odotukset turhan korkealla :) Yleisesti ottaen kuitenkin puree tuo suomileffojen kuivahko huumori :D Avain pakoon, nähty myös.

Yhteistyössä