Tämmönen kesäromanssi

Ihana kesä tähän mennessä päättyi sitten kuin seinään. Tapasin Juhannuksena ihanan miehen ja otin sitten saikkua pari päivää ja menin sen hienolle hienolle mökille... Se sano mulle, että ei se haluu, että meen enää takas kesätöihin, että se voi kustantaa elämisen ja maksaa vuokran ja noin. Ja sitten se sano, että saan sen firmasta duunia joka korvaa kyllä menetykseni.

No ihanat kaksi viikkoa tässä ollut, mutta nyt sitten mies paljasti että ei hän lopullisesti voi vaimoaan ja lapsiaan jättää... Surullista mutta tommosia noi miehet sitten on. No onneksi sain palauttua töihin kumminkin ja jäin tosta rahallisesti itteasiassa voitolle ku toi ukko makso vuokran ja jäi mulle sitten rahaa muutenkin... Että siin suhteessa meni hyvin. Nyt sit taas kohti uusia seikkailuja...

Kesäromanssi oli kyl ihana. Mökkeilyä (ei rupumökki vaan kaikilla mausteilla), veneilyä tosi hienolla isolla veneellä, romanttisia illallisia, ihania yhteisiä öitä ja päiviä... En ikinä unohda...

[QUOTE="...";24123344]Aprillipäivä on huhtikuussa...
Saanko kysyä, että tiesitkö vaimosta ja lapsista heti alkuunsa vai..?[/QUOTE]

No oikeestaan tiesin, mutta ei sitä siinä vaiheessa mietitty. Elän hetkessä ja kesä on aikaa jolloin vietit saa viedä. Ja jos vietti vie miestäkin, on se vaan oikein... Elä tässä hetkessä, on mottoni.

mikään pummi oo
Tuota ... kuinka selkärangaton nainen ON kun miehen vuoksi heti ottaa saikkua ja meinaa luopuan työpaikastaan ja muutenkin antaa kyllä sellaisen kuvan että on LAISKA JA HAARAT AUKI kun vaan mies suostuu rahaa sylkemään vuokriin sun muihin...

kyllä ihmisellä, niin miehellä uin naisella pitää olla se omakin elämä vaikka "elämän rakkaus" käveleekin vastaan ... en mä ainakaan ottas ukkoa joka olis valmis luopumaan työstään ja kaikesta vaan että saa viettää kesäl aikaa mun kanssa........... sehän on kunnianhimotonta ja totaalinen turn off!

Alkuperäinen kirjoittaja mikään pummi oo;24123368:
Tuota ... kuinka selkärangaton nainen ON kun miehen vuoksi heti ottaa saikkua ja meinaa luopuan työpaikastaan ja muutenkin antaa kyllä sellaisen kuvan että on LAISKA JA HAARAT AUKI kun vaan mies suostuu rahaa sylkemään vuokriin sun muihin...

kyllä ihmisellä, niin miehellä uin naisella pitää olla se omakin elämä vaikka "elämän rakkaus" käveleekin vastaan ... en mä ainakaan ottas ukkoa joka olis valmis luopumaan työstään ja kaikesta vaan että saa viettää kesäl aikaa mun kanssa........... sehän on kunnianhimotonta ja totaalinen turn off!
No huh huh mitä juttua. En tosiaan oo laiska. Tuo työ on vaan niin borea ja loppuu joka tapauksessa ihan pian, koska parempaa on haussa plus että olen valmis. Ja mul ei oo ollu kesälomaa sitten yläasteen että siinkin suhteessa oli ihan ok pitää vähän vapaata.

"..."
No oikeestaan tiesin, mutta ei sitä siinä vaiheessa mietitty. Elän hetkessä ja kesä on aikaa jolloin vietit saa viedä. Ja jos vietti vie miestäkin, on se vaan oikein... Elä tässä hetkessä, on mottoni.
Vaimo ja lapsi parkoja...itseasiassa te olisitte ansainneet toisenne...
Ja luuletko että sä olet sen miehen ainut helppo pano ? Itsesi sä tuossa teit pelleksi :)
Toivon miehen perheelle paljon voimia, tuollaisen ihmisen kanssa ei ole helppo elää.
Tartu vaan mulk..ei kun hetkeen huoh.

Olipas taas negaa lokaa mua kohtaan. Jos mies lähtee mun perään ni ei se välitä vaimostaan sillon, joten turha siinä itkee sen vaimon puolesta. Ja se et se palaa sen vaimon luo johtuu vaan siitä ettei kehtaa suvulleen näyttää et ero tulee tms.-

"Eee"
No en yhtään ihmettele, että äijä lähti. Se huomas heti alkuunsa, et susta olis tullu sille melkonen riippa, kun jätät työn ja kaikki ihan vaan siks, että saat roikkua siinä äijässä 24/7. :D Ei kai sellasta ahdistusta nyt kukaan täysjärkinen kestä edes kesälomalla. Ota nainen selkäranka käyttöön seuraavalla kerralla ja ryhdistä vähä ittees, ni ehkä saat seuraavan panon pidettyä toisenki viikon sängyssäs kiinnostuneena.

,,,
Olipas taas negaa lokaa mua kohtaan. Jos mies lähtee mun perään ni ei se välitä vaimostaan sillon, joten turha siinä itkee sen vaimon puolesta. Ja se et se palaa sen vaimon luo johtuu vaan siitä ettei kehtaa suvulleen näyttää et ero tulee tms.-
Sä et voi olla tosissasi :) Ei se mies sustakaan välittäny. Se sai sulta mitä halusi..ja nyt on hyvä palata kassit tyhjinä vaimon luo. Kandee muuten kävästä jossai tauti testeissä..ikinähän ei tiedä missä tuon ihmisen vehkeet on uitettu ;)

"vieras"
Eli kyseessä selkärangaton ja vastuuta pakoileva mies, joka ei välitä paskan vertaa läheisistään?

Ja kyllä, sinä toimit täysin maksullisena naisena. Kyllä hävettäis..

No ei kai se voi sua naida jos olet töissä.
Vai politiikastako puhuitte ja teitte ristipistostöitä yhdessä.

Ei kannattais aina olla niin sinisilmäinen..
No ei se siit naimisesta ollu kii, vaan päinvastoin. Jos oisin ollu duunis oliskin kaikki vapaa-aika menny siihen naimiseen, mut nyt tehtiin kaikkee muutakin yhdessä.

Luulen, et aika moni muukin olis jääny duunista jos olis ollu mahis vaan.

Ei mua kaduta, moni teistä ei koe mitään samanlaista koskaan. Mutta sai olla viimeinen kerta, ENÄÄ en varatttuihin koske. Enkä anna koskea muhun.

!
[QUOTE="...";24123344]Aprillipäivä on huhtikuussa...
[/QUOTE]

Epähän. Ahdasmielinen!
Kyllä nykyään saa ihan koska haluaa. Se on nääs itsestä kii. Jos vain siis haluu, niin ihan vapaasti.
Joo, oot varmaan rasisitiki!

---=---
No ei se siit naimisesta ollu kii, vaan päinvastoin. Jos oisin ollu duunis oliskin kaikki vapaa-aika menny siihen naimiseen, mut nyt tehtiin kaikkee muutakin yhdessä.

Luulen, et aika moni muukin olis jääny duunista jos olis ollu mahis vaan.

Ei mua kaduta, moni teistä ei koe mitään samanlaista koskaan. Mutta sai olla viimeinen kerta, ENÄÄ en varatttuihin koske. Enkä anna koskea muhun.
Miten voit yleistää, että moni muukin ois jääny pois töistä..tais mies vaan huomata susta, että olet kovin helppo nakki..
Heti haarat levällään kun joku vähän kehuu :)

Huomaa kyllä taas, että naiset on ilkeitä toisille naisille. Heti vittuillaan. Sitten taas jos jollain äijällä on kesälomaromanssim (oli varattu tai ei), niin sen kaverit kehuu sitä ja aattelee, että kävipä tuuri tai että kova jätkä. Naiset taas suunnilleen syyttää huoraksi. Uskomatonta.

Kateellisuutta ilmassa, sanoisin. Moni nainen ei oo koskaan kokenut kunnon huumaa ja sitten ollaan katkeria kun oma plösö ukko istuu sohvalla, piereskelee, kittaa kaljaa ja kattoo väsyneenä futista.

Yhteistyössä