Noloimmat/surkeimmat iskuyritykset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iskuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

iskuri

Vieras
Siinäpä se tuli jo otsikossa, eli miten teitä on yritetty iskeä tai miten ootte ite iskeneet :D

Mulle sattui jokin aika sit hassu juttu, olin tulossa kaupasta 3kk ikäinen vauva vaunuissa ja joku mies sit auttoi ovensuussa vaunujen kans. Kiitin oikein sydämellisesti, tämä mies vastasi kunnon kirjakielellä,kuinka ilo oli hänen puolellaan. Lähdin siitä bussipysäkille, se pysäkin merkki oli kiinni katupylväässä, ei ollut siis kunnon pysäkkiä. Tämä samainen mies, pitkä, ei millään pahalla, mut tosi nörtin näköinen isoine laseineen kävelee mua kohti ja sanoo oikein itsevarmalla äänellä; " en yllättynyt yhtään, että jäit odottamaan minua" . Olin ihan, että täh ja sanoin kyllä odottavani bussia :D . Kyllä meni mies noloksi ja lähti hyvin pian pois :D .
Luuli kyllä itsestään aika paljon, mulla vauva mukana ja sormus sormessa! :)
En edes ole mikään missi jota aina iskettäisiin...

Pistäkääs muutkin tulemaan... :D

Laitan nyt vaan viimesimmän tapauksen... tossa yks päivä seisoin bussipysäkillä kun siihen tuli joku hieman omalaatuisen näköinen ukkeli kyyläämään. Ihmettelin että mitä se oikein kyylää niin kauan, se oli muutenkin mua ainakin 20 vuotta vanhempi. Sitten se harppas mun luo ja puhui tosinopealla äänellä: 'Hei olen kirjailija-taiteilija, lähtisitkö kahville?' En mennyt, mutta kai se kelas että sais seuraa kun ilmoittaa olevansa kirjailija ja vieläpä taiteilijakin...

Laitan nyt vaan viimesimmän tapauksen... tossa yks päivä seisoin bussipysäkillä kun siihen tuli joku hieman omalaatuisen näköinen ukkeli kyyläämään. Ihmettelin että mitä se oikein kyylää niin kauan, se oli muutenkin mua ainakin 20 vuotta vanhempi. Sitten se harppas mun luo ja puhui tosinopealla äänellä: 'Hei olen kirjailija-taiteilija, lähtisitkö kahville?' En mennyt, mutta kai se kelas että sais seuraa kun ilmoittaa olevansa kirjailija ja vieläpä taiteilijakin...

Ajatteli varmaan olevansa aika saalis :D

Oottelin bussipysäkillä äitini bussia,vanhempi ukko,alkoi jututtaa minnuu, " ootko naimisissa,onko lapsia,minkäs ikänen oot? Ootpa niin niin ihana nainen,että heti veisin sut sänkyyn,rakastatko ukkoos? Jätä se,mä ootan sua. "
Toinen pari vuotta sitten cittarissa,ootelin miun miestä,että käyvään yhes kaupas.Noin 35-38 v mies katseli minnuu pitkään,sitte alkoi kysellä " ketäs sä oottelet,minuako ootat? Siihenkö jämähdit? "
Mie välillä katselin cittarin mainoksia odotellessa,mie sitten vastasin " mie ootan mun miestä,tossa se tuleekin" mies lähti äkkiä pois,vilkuili viellä pitkän aikaa minnuu kävelessään. :D

Olin yksissä bileissä kuskina ja mun luokse tuli 50-vuotias mies joka sanoi: "Mulla on tuolla autossa oikee mutka (=ase) tuutko kattoo?"

Siinä vaiheessa totesin että tää ei oo mun paikka, ja häivyin.

Tämä samainen mies, pitkä, ei millään pahalla, mut tosi nörtin näköinen isoine laseineen

Juu AP:lle tästä kysymys, et satuitko kysymään miehen nimeä...jos kysyit, niin millä kirjaimella alkoi miehen etunimi? Toinen kysymyt, että missä kaupungissa tämä tapahtui? Vaikka kaupungin eka kirjain... :) tuli vain mieleen yksi pitkä nörtin näköinen mies jonka kanssa oli joskus vähän vispilän kauppaa mutta ei mitään oikein kunnolla kuitenkaan :D:D:D:D:D:D Olisi joskus kiva tietää, et mitä sille kuuluu..

Eräs pizzanvääntäjä halusi välttämättä saattaa miut kotiin kapakasta,vaikka asunkin ihan lähellä.
Pihassa alkoi sitten sitten ruinaaminen,että haluaa saattaa mut asunnon ovelle asti ja sisälle vaan " juttelemaan " en suostunu,sitten alkoi halaus ja pusun anto poskelle ja sitten suulle ja käsi vaihvikkaa pepulle.Ei pääsy mies sen pitemälle vaan sai kalppia tiehensä.

Odotin kaveria kaupungilla, autoni vieressä milloin päästäs lähtee...

Siihen tuli sellainen ihan ok:n näköinen, n.30v mies sanoo mulle:
-sä olet niin kaunis, että miehet ihan pysähtyy sun edessä, lähdetkö kaljalle mun kans? :D

Minä totesin:
-mun pysähtynyt mies on kotona hoitamassa lapsia, heippa.

"Sä näytät tois eksoottiselta, vähän niinku afrikkalaiselta tai mulatilta... mutt et sä tietenkään oo niin tummaihonen, huuletki on erilaiset ja nenä ja jos sä et ois Papan tyttö, mä olisin kyll tooosi kiinnostunut..."

Jotakuinkin näin. Ja yrittäjänä oli Papan hyvä tuttava, jonka vanhin tytär on minua vanhempi...

Baarissa tiskin yli silmät kohtaa ihan kivan näköisen tyypin, pientä silmäpeli vilkuilua aikansa,
sitten nään että mies ottaa tuoppinsa ja lähtee hymyillen kohti... kaunis hymy ja mulla käy perhoset vatsassa.
Mies tulee viereen, on hetken hiljaa ja sanoo: "an pilluu"
Mä repesin nauraa ja pärskäsin olutta tyypin päälle.... lähdin sit vessaan nauraa.

Mulle tuli viime viikolla tekstiviesti, kun oli ajelemassa töistä aamulla kotiin. "Wau mikä kuski" ja nimimerkki oli m35. Ilmeisesti joku mut ohittanut/ohiajanut oli oikein laittanut merkille mut ja rekkarin perusteella haki mun puhelinnumeron. En vastannut mitään, tunnin päästä laittoi viestin "sori häiriöni". Oli kyllä hyvä mieli pitkään, mäkin 4-kymppinen kahden lapsen äiti näytän vielä jonkun mielestä hemaisevalta :)

No tää nyt ei oo noloin tai surkein, mut vähä asian vierestä. Nettideittisivulla yks nainen otti muhun yhteyttä ja kiinnostuin sitten hänestä. Jonkin aikaa juteltiin ja vaihdettiin numerot. Sitten eräänä päivänä hän soitti mulle ja kysyi et lähenkö ryyppäämään. Häkellyin vähän, kysyin et voitasko tavata selvinpäin, vastaus oli lyhyt ja ytimekäs "Juu ei, moro". Sen jälkeen en hänestä enää kuullut.

Oliko lyhyt?

Viime lauantaina juteltiin baarissa kahden tyypin kanssa, joille kyllä heti tehtiin selväks että ollaan varattuja ja tässä ei nyt ole mitään sen enempää kuin juodaan kaljaa ja jutellaan. Toinen niistä oli naimisissa ja neljän lapsen isä, ja eikös se sitten loppuillasta käynyt perseelle ja ehdotti että mennään hotelliin, kun ei voida mennä meille eikä teillekään. Ei sun tarvii maksaa sitä, mä maksan. Voi yrjö...

Yhteistyössä