Valitkaa joku palstalainen ja kertokaa mitä tekisitte hänenä toisin!

• Viestiketjun aloittaja zimi
  • Ensimmäinen viesti
zimi
Otsikko ehkä hieman kusee, mutta toivottavasti tajuatte pointin!

Mä voisin olla yhden päivän Mummeliisa ja haukkua kaikki :D Lähinnä sen takia, että Mummeliisa on kaikille niin ystävällinen, että itsensä tuntee ihan syntiseksi..!

Jos olisin Scarlett niin kirjoittaisin yhden päivän täydellistä kirjakieltä ihan vain vittuillakseni :D Palsta varmaan sekoaisi.

en halua
jos olisin yks palstalainen niin en olis vienyt lapsen biologiselta isältä mahdollisuutta tutustua lapseensa :( (sai lapsen toisen miehen kanssa, lapsi virallisesti mukamas aviomiehen ja bio:lla ei mitään oikeuksia lapseen koska äiti sen kieltää :( )

"hmm"
jos olisin yks palstalainen niin en olis vienyt lapsen biologiselta isältä mahdollisuutta tutustua lapseensa :( (sai lapsen toisen miehen kanssa, lapsi virallisesti mukamas aviomiehen ja bio:lla ei mitään oikeuksia lapseen koska äiti sen kieltää :( )
Mistä tiedät, että asia menee noin? Tunnetko tän kyseisen palstalaisen, onko hän itse kertonut, vai tunnetko biologisen isän?

"Kika"
[QUOTE="hmm";24120954]Mistä tiedät, että asia menee noin? Tunnetko tän kyseisen palstalaisen, onko hän itse kertonut, vai tunnetko biologisen isän?[/QUOTE]

Hän on ihan itse tämän asian palstalla kertonut.

plöö
Jos olisin Scarlett, en tarttuisi mukaan jokaiseen ärsytykseen joka häntä kohtaan heitetään.
Jos olisin Jennan unelma, miettisin minkälaisen kuvan annan muille itsestäni koska kerron asioita ennen kuin ajattelen loppuun. Jos olisin Tiiru, laskeutuisin takaisin maan pinnalle. Jos olisin IhaNainen, tulisin takaisin palstalle.

Lunatic
Olisin Rieputarallaa, enkä laittas enää ainuttakaan pärstäkuvaa tänne, ja kyselis oonko kaunis tai ruma tai millanen tukka mulle pitäs laittaa jne.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: Gloria
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja plöö;24121007:
Jos olisin Scarlett, en tarttuisi mukaan jokaiseen ärsytykseen joka häntä kohtaan heitetään.
Jos olisin Jennan unelma, miettisin minkälaisen kuvan annan muille itsestäni koska kerron asioita ennen kuin ajattelen loppuun. Jos olisin Tiiru, laskeutuisin takaisin maan pinnalle. Jos olisin IhaNainen, tulisin takaisin palstalle.
Mikäs tää Jennan unelma on?

Yhteistyössä