Tragus-lävistys kasvaa ulos

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mii"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mii"

Vieras
Onko yleistä, että tragus kasvaa ulos? Mulla on ollut nyt 3,5 viikkoa tragus ja se on enää oikeastaan nipukan nahasta kiinni. Huomenna menen lävistäjälle, mutta haluaisin kuulla kokemuksia, että kuinka todennäköistä tämä on? Tappi näkyy siis ihon läpi.

[QUOTE="vieras";24120289]kyllä se väärin laitettuna voi ulos kasvaa.[/QUOTE]

Ihan ammattilaisen laittamana on kummallista että alle kuukaudessa on kasvamassa ulos. Mut tosiaan menev huomenna liikkeeseen kyselemään.

ei se ammattitaidosta tai lävistyksen hoitamisesta välttämättä riipu. ihmisen keho vain hylkii vieraita esineitä. sitä ei voi ennaltaehkäistä mielestäni millään.

[QUOTE="Mii";24120377]Mulla on neljä muuta lävistystä, mutta mikään muu ei ole käyttäytynyt näin. Uskaltaako ottaa uutta tagus-lävistystä toiseen korvaan?[/QUOTE]

minullakin on useita lävistyksiä (valtaosa itse tehtyjä) ja vain yksi on kasvanut ulos.
kyllä itse ottaisin toiseen korvaan uuden, tosin mietään takeitahan ei ole että sekään siellä pysyy. sitä en sitten tiedä että voiko samaan korvaan laittaa uudelleen tragusta jos se on jo kunnolla arpeutunut.

minullakin on useita lävistyksiä (valtaosa itse tehtyjä) ja vain yksi on kasvanut ulos.
kyllä itse ottaisin toiseen korvaan uuden, tosin mietään takeitahan ei ole että sekään siellä pysyy. sitä en sitten tiedä että voiko samaan korvaan laittaa uudelleen tragusta jos se on jo kunnolla arpeutunut.

Osaatko sanoa, onko mahdollista laittaa parantuneeseen tragukseen edellisen reiän viereen uutta reikää? Kun epäilen että lävistys tehtiin jostain syystä liian reunaan (vaikkei ensin siltä näyttänyt) tai onko mahdollista että lävistystappi on ollut liian lyhyt ja sen takia esesauttanut uloskasvua?

mulla paljon lävistyksiä ja ainut mikä on kasvanu ulos on napa. ja se ammattilainenkin voi joskus laittaa väärin tai hiukka vinoon vahingossa. jokaisen kroppa kun on erilainen ja erehdyksiä sattuu. mutta siinä on sit varmast joku takuu jos se on ollu vinossa tms.

[QUOTE="Mii";24120428]Osaatko sanoa, onko mahdollista laittaa parantuneeseen tragukseen edellisen reiän viereen uutta reikää? Kun epäilen että lävistys tehtiin jostain syystä liian reunaan (vaikkei ensin siltä näyttänyt) tai onko mahdollista että lävistystappi on ollut liian lyhyt ja sen takia esesauttanut uloskasvua?[/QUOTE]

siis jos se liian reunaan on tehty, niin silloinhan korulla on lyhyempi ''matka'' työntyä ulos.
sitä en kyllä usko että siihen viereen voidaan heti uutta reikää tehdä, sillä jos edellinen ei ole umpeutunut se saattaa työntyä ulos entistä nopeammin.
lävistäjä varmasti suosittelee toiseen korvaan korun ottamista.
korulla ei pitäisi olla kamalasti vaikutusta uloskasvuun, ellet vahingossa ole repäissyt korua. kehosi vain vieroksuu uutta esinettä korvassasi.

siis jos se liian reunaan on tehty, niin silloinhan korulla on lyhyempi ''matka'' työntyä ulos.
sitä en kyllä usko että siihen viereen voidaan heti uutta reikää tehdä, sillä jos edellinen ei ole umpeutunut se saattaa työntyä ulos entistä nopeammin.
lävistäjä varmasti suosittelee toiseen korvaan korun ottamista.
korulla ei pitäisi olla kamalasti vaikutusta uloskasvuun, ellet vahingossa ole repäissyt korua. kehosi vain vieroksuu uutta esinettä korvassasi.

Ajattelinkin että onko mahdollista ottaa samaan tragukseen joskus tulevaisuudessa uusi reikä KUN se on kunnolla parantunut.

[QUOTE="Mii";24120517]Ajattelinkin että onko mahdollista ottaa samaan tragukseen joskus tulevaisuudessa uusi reikä KUN se on kunnolla parantunut.[/QUOTE]

voi olla että voikin. itse ei ole kohdalle sattunut, en sitten tiedä laittaako nuo arven päälle uutta reikää.
itseltäni navasta lähti koru vaeltamaan ulos päin, ja kun päätin ottaa korun pois niin vielä vuosienkin jälkeen siinä on korunmentävä reikä. ne ei näköjään ikinä mene kokonaan umpeen.(en kyllä ole kokeillut lähtisikö koru uudelleen kasvamaan ulos.)

voi olla että voikin. itse ei ole kohdalle sattunut, en sitten tiedä laittaako nuo arven päälle uutta reikää.
itseltäni navasta lähti koru vaeltamaan ulos päin, ja kun päätin ottaa korun pois niin vielä vuosienkin jälkeen siinä on korunmentävä reikä. ne ei näköjään ikinä mene kokonaan umpeen.(en kyllä ole kokeillut lähtisikö koru uudelleen kasvamaan ulos.)

Jos vaikka vanhan "reijän" viereen saisi tulevaisuudessa uuden, kun haluaisin molempiin traguksiin. Mut tosiaan menen huomenna lävistäjän luo, mutta halusin vähän kartottaa tilannetta. Kiitos erittäin paljon asiallisista vastauksista :)

Yhteistyössä