Hellävarainen hiusten vaalennus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kerpele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kerpele

Aktiivinen jäsen
07.09.2010
11 640
3
36
Osaisko kukaan sanoa että miten ihmeessä saisin blondattua tätä lettiä jotenkin hellävarasemmin... Viimesen värinpoiston yhteydessä mulla kihelmöi ja särki ainakin viikon verran toi päänahka, mietin jo että pitääkö lääkäriin lähteä. Ei käsittääkseni kuitenkaan mennyt niin pahasti että olisi ollut ihoa rikki, ja käskin miehenkin katsoa että onko hirveän punainen päänahka niin sellaistakaan ei kuulemma näkynyt..

Mulla on vaan aikaa siitä kun oon viimeksi pitänyt vaaleaa tukkaa ja muistan kyllä että päänahka reagoi jo silloin vuosia sitten blondausaineeseen vähän huonosti (silloin se oli mulle ihan sama).. Mitään vastaavaa kuin tuo viime kertainen ei kuitenkaan ollut..

[QUOTE="hipp";24106032]raidat raitahupulla.säästää päänahkaa aineilta,mutta ei hiusta,jos se päänahan takia tarvitsee olla hellävarainen.[/QUOTE]

Mä en varmaan onnistu siinä :/ Mulla on a. tosi pitkät hiukset ja b. ei ketään joka jelppais värjäyksessä...

päänahka ärtyy vetperoksidista, vaikkei jäiskään punaiseksi. ei auta ku pitää taukoa ja laittaa esim jotain aloe vera- tyylistä hiusnaamiota päähän, viilentää ja hoitaa päänahan myös.

[QUOTE="hipp";24106188]vie se aikaa mutta hyvin onnituu itsekkin.Muistat vaan ottaa tosi vähän hiuksia per tupsu:)mulla on itsellä lapaluihin hiukset ja hyvin onnistuu kun taiteilee wc:n peilin edessä niin että näkee myös taakse.[/QUOTE]

Okei :) Mulla on vielä piirun verran pidempi tää tukka ja vain rajallisesti aikaa värjäillä, mut pistetään korvan taakse tää idea :)

päänahka ärtyy vetperoksidista, vaikkei jäiskään punaiseksi. ei auta ku pitää taukoa ja laittaa esim jotain aloe vera- tyylistä hiusnaamiota päähän, viilentää ja hoitaa päänahan myös.

Aloe veraa ei ainakaan kun olen sille allerginen :D Että jos päänahka ei ärry vielä väristä tarpeeks niin aloe veralla sen saa ainakin ruvelle :D

Pitää kysellä noista hiusnaamioista jostain lisää...

On olemassa raidoitusaineita, jotka laitetaan suoraan suortuvaan ilman huppua. Tykkäsin itse laittaa sellaisia ja tuli hyvännäköiset. Vaatii kevyttä harrastuneisuutta, mutta ei mitään ylenpalttisen vaikeaa.

Olin tulossa ehdottamaan, että raidottaisit hiuksesi...siis ratahuppu päähän, hiukset koukulla läpi ja väri siten, ettei se ylety ihan juuriin. Näin väriä ei mene päänahkaan. Mutta ei taida onnistua kyllä ilman apua.

Olin tulossa ehdottamaan, että raidottaisit hiuksesi...siis ratahuppu päähän, hiukset koukulla läpi ja väri siten, ettei se ylety ihan juuriin. Näin väriä ei mene päänahkaan. Mutta ei taida onnistua kyllä ilman apua.

Joo, niin... Voi olla että mun raidoitusyritys yksinäni päätyisi lopulta tuohon majurin ehdottamaan vaihtoehtoon kun kerkeis hermo kärytä ennen ku olis puoliakaan saanu laitettua :laugh:

Yhteistyössä