Miksen mie näytä missään kuvassa omalta itteltäni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "argh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"argh"

Vieras
Minusta tulee vain kökköjä kuvia, missä en näytä sitte vähhääkään itteltäni.
Ja miten jokku ossaa olla kuvasta toisseen samala naamala? Ilme ei muutu vähhääkhän. Epistä!

Kuten suurin osa ihmisistä, sä luulet näyttäväs paremmalta kuin oikeasti näytät. Peilin edessä asettelet itsesi parempaan asentoon ja kulmaan, joten näytät paremmalta, valokuvat paljastaa totuuden.

[QUOTE="vieras";24103189]Kuten suurin osa ihmisistä, sä luulet näyttäväs paremmalta kuin oikeasti näytät. Peilin edessä asettelet itsesi parempaan asentoon ja kulmaan, joten näytät paremmalta, valokuvat paljastaa totuuden.[/QUOTE]

Kuvissa näytän paremmalta kun peilistä kattottuna.

Kyllä sinä itseltäsi näytät. Kun katsot itseäsi peilistä niin näet itsesi nurin eli peilikuvana. Samoin ihminen automaattisesti peilin eteen mennessä osaa ottaa sellaisen ylvään asennon ettei kaksoisleuka näy ja muutankin on siinä peilin edessä edustavassa asennossa. Valokuvista näkyy sitten se totuus ja sama minkä muut ihmiset sinussa aina näkevät.

Eniten ärsyttää nää ämmät jotka ottaa tuhat kuvaa itsestään eri kuvakulmasta ja sitten valitsevat sen jossa naamasta ja etenkin nenästä näkyy vain puolet ja loppukin on lens flaren peitossa. Kaikkein taitavimmat vielä photoshoppaa kaikki kuvassa mahdollisesti näkyvät ihovirheet pois. Sitten se kuva tuikataan johonkin facebookiin profiilikuvaksi ja heti on kaveriämmät kehumassa että ai että kun oot nätti ja voi kun ihana kuva susta. BLARGH. Tekee mieli tappaa lauma kissanpentuja joka kerta kun nään tollasta.

Mua ärsyttää kaikista eniten ne kuvat joissa näytän itseltäni :whistle: :D

"Tää on hirvee kuva... mikä kaksoisleukakin... Kato nyt, oonko mä oikeesti tollanen valas?" "Mmmmnooo... Musta sä näytät ihan iteltäs tossa kyllä....". *sviuh* napakymppi, ja mä oon ihan että noi voihan vee..

No minusta se ei ole vaan kyse siitä että kuvittelis näyttävänsä paremmalta. Digikameroilla vaan ei saa aina "oikean" näköisiä kuvia. Tän huomaa hyvin lapsista, kun niistä tulee otettua paljon kuvia. Niin hyvin paljon on sellaisia otoksia, että eivät näytä omille itseilleen. Sama omissa kuvissa. Varsinkin suht läheltä otetut näyttää oudoilta. Kauempaa otetut näyttää oikeammilta.

Mun mielestä peili näyttää ihan oikein, mutta jos katsoo toisella peilillä sitä peilikuvaa, niin silloin kuva on käänteinen ja sellainen, mikä tulee valokuviin. Eli vääristynyt.

Osa kuvista kertoo, miltä näytät aina ja toisinaanhan kuvat saavat tallennettua juuri sen sekunin murto-osan, kun sulla on kauhein ilme ikinä :D Jos minä tiedän, että joku mua kuvaa, niin en osaa olla yhtään luonnollisesti, vaan kasvoillani on typerä virne tai muuten näytän, kun ois kanki työnnetty takapuoleen.

Minulla on myös niin, että melkein aina epäonnistun valokuvissa. :( Muutkin on sanoneet samaa, että näytän kuvissa kamalalta, kun taas oikeasti näytän paljon paremmalta. Miten voikin kuvat aina epäonnistua niin pahoin... joskus harvoin tulee onnistuneempia kuvia. Minulla on myös se, etten edes osaa olla valokuvissa enkä todellakaan osaa nauraa tai hymyillä valokuvissa.

Yhteistyössä