No ei oo tällä leskellä tuuria sit vieläkään :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kamalaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kamalaa

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja "vieras" Näytä viesti
unohdatte, että ero on voinut tulla puolison kuoleman vuoksi. pitää 30-vuotiaana elää loppuelämä vain lasten kanssa...

Mun exä alkoi hiljaittain juuri tuon ikäisen lesken kanssa seurustelemaan. Oli muuten ekoilta treffeiltäkin tulossa meille yöksi No, tiedän, että on pettänytkin jo tätä leskeä (tiedän sen ku teki sen minun kanssani) Eli siinäkin on heti "kuviot kohdillaan" Ja mikä harmillista, tänään lapsemme näkivät tämän uuden kokoonpanon :/ Niin kovasti ensin naista minullekin morkkasi, ei oo läheskään niin viehättävä, seksikäs sun muuta mitä mä. Huoh - lycka till!

Oletkos sä se, joka jo kyseli aikaisemmin, että kertooko naiselle, kun mies kävi treffien jälkeen panemassa tai jotain vastaavaa... Anna nyt jo exäsi olla. Totta hitossa se sulle lepertelee, kun haluaa voita leivän molemmin puolin ja et sille anna jos ei kehu ja lepertele.

[QUOTE="just";24095007]Oletkos sä se, joka jo kyseli aikaisemmin, että kertooko naiselle, kun mies kävi treffien jälkeen panemassa tai jotain vastaavaa... Anna nyt jo exäsi olla. Totta hitossa se sulle lepertelee, kun haluaa voita leivän molemmin puolin ja et sille anna jos ei kehu ja lepertele.[/QUOTE]

Kopsasin tämän suoraan tuolta toisesta ketjusta. En itse ole kirjoittanut muuta kuin otsikon.

Joo, no tuon kun nyt luen ja jos ei oo lukenut sitä alkuperäistä ketjua, niin sekavaltahan tuo vaikuttaa. Anteeksi siitä :( mutta siis siinä vaan on ensin jonku lesken kirjoitus ja sitten jonku muun kommenttia perään. Minullaki tuli mieleen tosiaan joku "lähiödraama" tuosta.

Yhteistyössä