Kaupassa nähtyä.........................!

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Ei löytynyt väestörekisterin nimipalvelusta Ripulia! Epäilykset heräsivät että olisikohan huijausta... :/
Siis oliko toi provo?! :O Just kun ehdin tyytyväisenä ajatella että vielä löytyy vanhempia jotka antavat kunnon nimiä lapsilleen :'(

Jos meille tulis poika, sen nimeksi tulisi vanha kunnon Kunto. Voisi sitten mies sanoa olevansa Kunnon isä!

Kaupustelija
Siis oliko toi provo?! :O Just kun ehdin tyytyväisenä ajatella että vielä löytyy vanhempia jotka antavat kunnon nimiä lapsilleen :'(

Jos meille tulis poika, sen nimeksi tulisi vanha kunnon Kunto. Voisi sitten mies sanoa olevansa Kunnon isä!
Jep, taitaa olla provo :'(

Mut Ripuli ois kyllä oikeesti tosi kaunis nimi.. Onkohan se enemmän tytön vai pojan nimi?

Ripuli Jennica-Jesmiina <3 Siinä olis mun tulevan tyttäreni nimi.

entäs
kun minä, läski, meinaan mennä käymään kaupassa LYHYTHIHAISESSA puserossa :O Mahtaako kanssaihmisten silmät vuotaa verta kun ehkä näkevät allini :'( Niin ja aion ostaa LIMUA!

Tarkkuutta peliin!
Mä en sitten voi ymmärtää ettei ihmiset osaa laittaa noita lastensa nimiä ikäjärjestykseen, vaan tollalailla törkitään mihin sattuu! Kiva niitä sitten tavailla oliko Piia vai Pippuri nuorempi Patea. Tsempatkaahan nyt hei!!

Yhteistyössä