Annatko lapsen kylässä..

• Viestiketjun aloittaja niilo nipo
  • Ensimmäinen viesti
niilo nipo
hillua ilman vaippaa/housuja vaipanvaihdon yhteydessä, istuskella sohvalla, leikkiä ym.

Ajattelin vain et onko tuollanen ihan "normaalia" ja minä vain nipo ku en tykkää..

juu ei kiitos
Kotona nuo olivat pienenä perse paljaana. Kylässä ei todellakaan olisi tullut mieleenkään. Yök. Ei taaperon/vauvankaan perse ole sen hienompi ja kauniimpi kuin omanikaan.

oho
no kaverin luona kerran oli pee paljaana hetken ku karkas multa kesken pyllynpesun:Dja kiipes sohvallekkin mut sieltä heti pois hain;)onneksi tuon mun kaveri on niin läheinen ja rento ettei järkyttyny tai suuttunut sydänjuuriaan myöten:)

En ainakaan vielä toistaiseksi oo antanut, kotona saa kyllä nakupelleillä. Mutta ei mua haittaa, vaikka toisten lapset olis peppu paljaana meillä, yhden kaverin lapsi on muutaman kerran ollutkin jonkin aikaa vaipan vaihdon yhteydessä. No problem! =)

vrs
Jaa, ei mua vaan haittaa. Enempi mua haittais, jos vieraana oleva aikuinen hilluis muuten vaan meillä alasti. Ei se alastomuuskaan sinällään, mutta vois olla vähän hämmentävä tilanne. :D

Omassa kodissa saa meillä lapset nakuilla minkä lystäävät, varsinki nyt helteillä. Ja koska meillä on tuo kahluuallas, on yleensä kyläilijätkin nakuna. Ruokapöytään pyydän yleensä lapsia laittamaan vähintään pikkuhousut ja aikuisille yläosakin, koska se kuuluu tavallaan hyviin käytöstapoihin.

Jos nyt vaippaa vaihtaessa muksu kyläpaikassa pääsee livahtamaan, en jaksa stressata. Kunhan on puhdas. Jos joku vetää tuosta herneen, toivon hänen kertovan asiasta, niin tiedän jatkossa pysyä k.o. paikasta ja ihmisestä kaukana.

Kylässä ei, ei kuulu tapaan. Vaippa vaihdetaan ihan vessassa ja vessa reissut tehdään ihan kaikessa rauhassa. Kotona asia erikseen mut jos vieraita kylässä niin sama homma kotonakin et rauhassa vessa reissut ja pylly paljaana ei juosta pitkin kämppää.

Yhteistyössä