Alaikäisen verokortista kysyttävää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viime tipassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

viime tipassa

Vieras
Voinko mä omilla pankkitunnuksilla tilata lapselleni (15v) verokortin, tai saanko tilattua sen soittamalla? En pääse käymään nuoren kanssa yhdessä verotoimistossa töiden ja pitkien etäisyyksien takia..

Juuri tilattiin alle 15-vuotiaalle, ei onnistunut pankkitunnuksilla toiselle henkilölle tilata. Soittamalla siis. Tuli nopeasti, viime keskiviikkona tilattiin ja eilen tuli, juhannus siinä välissä siis hidasti vielä.

miksi oi miksi teidän 15v:t ei tilaa ITSE niitä verokortteja? Eihän niistä veroasioista tarvitse ymmärtää yhtikäs mitään kun sen tilaa. Ainoa mitä pitää tietää on oma nimi, sotu ja joku arvio mitä tulee tienaamaan?!

[QUOTE="vieras";24086332]miksi oi miksi teidän 15v:t ei tilaa ITSE niitä verokortteja? Eihän niistä veroasioista tarvitse ymmärtää yhtikäs mitään kun sen tilaa. Ainoa mitä pitää tietää on oma nimi, sotu ja joku arvio mitä tulee tienaamaan?![/QUOTE]

Meillä poika oli pois kotoa tuolloin, rippileirillä. Muuten olen samaa mieltä, että on hyvä oppia itse hoitamaan asiansa.

Yhteistyössä