Minun mies kertoi pettäneensä edellisessä suhteessaan kerran ja että tämä tapahtui sen jälkeen kun oli saanut tietää exänsä pettävän häntä.
Tiedän että on myös tavallaan kokeillut miesten välistä juttua joskus nuorena, toinen mies on hyväillyt mutta ei suoranaisesti seksiä ja sanoi että ei todellakaan ollut hänen juttunsa eikä tiedä miksi kokeili.
Molemmat asiat oli vaikeita(minulle) mutta en oikeastaan pelkää että tekisi niin nyt. Enemmän järkytys oli ehkä pettäminen, mutta kun ei tapaa käydä baareissa eikä muutenkaan usein missään(tietysti toisinaan kaverillaan/veljellään) niin en koe asiasta uhkaa, jos mies olisi usein pois kotoa iltaisin ja vk-loppuisin asia olisi varmasti toisin. Onneksi tykkää viettää aikaa kanssani ja nyt lapsen kanssa tietysti.
Serkkuni mies on käynyt huorissa venäjän puolella kerran rekkaa ajaessaan ja on myös joskus harrastanut seksiä isoveljensä vaimon kanssa, veljen tietäen asiasta. Molemmat on tapahtuneet ennen serkun ja tämän miehen suhdetta.
Tätä en varmaan itse sulattaisi, liekö syy sitten siinä että lapsia on monta heillä (siis tällä veljellä) ja vaimo ei kuulemma tykkää harrastaa seksiä ollenkaan raskausaikana kun ei kiinnosta ja on antanut miehelleen luvan harrastaa sitä muiden kanssa silloin. Niin ehkäpä vaimokin on halunnut korvausta ja olla jonkun toisen miehen kanssa, vaikea tietää. Mutta en usko että voisin hyväksyä mieheltäni vastaavan asian, on jotenkin ällöttävää.