Pelkkä seksisuhde?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kesä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24067778:
Mustasukkaisuus suurissa määrin ei sovi seksisuhteeseen eikä myöskään parisuhteeseen...
Tietynlainen mustasukkaisuus on ok,mutta liiallisuuksiin menevä on sairasta!
Totta,olet oikeassa että on sairasta liiallisuuksiin menevä mustasukkaisuus kaikissa suhteissa niin seksi kuin parisuhteessakin.
Miulla onneksi sattui mies,joka ei ollut mustasukkainen,silloin olisi lopput myös miun osalta suhde.
Onneksi ei myöskään miun aviomies ole liian mustasukkainen,enkä mie miehestä. :)

Viimeksi muokattu:
Ainut oikea tapa toimia on nimenomaan laittaa viestiä suoraan mitä tahdot, niin ei jää epäselväksi hänellekään missä mennään. Ja nostan hattua naiselle kuka oikeasti arvostaa omaa seksuaalisuuttaan eikä anna sen kuolla vain siksi, että parisuhdetta ei ole ;)

Mulla on kanssa aikoinaan ollut yksi seksisuhde ja kaikki toimi nimenomaan juuri sen vuoksi, että molemmat tiesi missä mennään. Kumpikaan ei lähtenyt tunteet pelissä mukaan vaan pelisäännöt oli hyvin selvät. Näin ollen kumpaakaan ei sattunut, kun homma loppui toisen tavattua seurustelukumppanin. Enhän tietenkään voi aivan satavarmaksi mennä sanomaan, kun minä olin se kuka siitä leikistä luopui mutta on tuo mies edelleenkin kaverina, eikä tunnu kaihertavan mikään :D

Miten naisen seksuaalisuus voisi kuolla siihen, ettei ole suhdetta? Seksuaalisuus on olemassa ihmisessä oli suhdetta tai ei.

Itse kaverin kanssa alettiin fuckbuddyiksi, koska kumpikaan ei todellakaan halunnut seurustella, pitää hauskaa vain.

Kai sitä jotain 4kk kesti, sitte alettii seurustelemaan :D

Miulla oli pelkkä seksisuhde tuon esimmäisen miehen kanssa,koska halusin säänöllisesti seksiä,mutta en halunut joka kerta lähteä etsimään uutta miestä seksiä varten.Siinä vaiheessa elämää en halunut sitoutua millään tavalla.
Aina kun halusin seksiä,oli helppo soittaa tai lähettää viesti tälle miehelle ja sain mitä ja miten halusin.Homma toimi miun ehdoilla,tavattiin 1-4 kertaa viikko.Meillä ei ollut mitään tunteita pelissä,ei kaveruutta tai ystävyyttä,vain seksiä.
Toisen miehen kanssa seksisuhde lähti yhdestä yöstä ja syventyi ystävyydeksi ja rakkaudeksi,lauantaina tulee 6 vuotta häistä.:D

Joo, tuota kutsuisin seksisuhteeksi. Ap:n tilanteessa taas on tunteitakin mukana, eli kyseessä on jo enemmän kuin pelkkä seksisuhde, vaikkei seurustelusta olekaan kyse.

Joo, tuota kutsuisin seksisuhteeksi. Ap:n tilanteessa taas on tunteitakin mukana, eli kyseessä on jo enemmän kuin pelkkä seksisuhde, vaikkei seurustelusta olekaan kyse.
Mie ymmärsin niin ettei ap:lla ole tunteita tai ei näe että rakkaussuhde olisi mahdollinen,voi tietysti olla että ymmärsin väärin ap:n, että haluaa vain seksiä ja tuntea seksikumppaninsa. :)

Pelkkä seksisuhde

Kyllä pelkkä seksisuhde voi toimia. Toki kaikille sellainen järkestely ei sovi, mutta monille sopii. Itselläni oli viime kesänä vakituinen seksisuhde, joka jatkuisi varmasti vieläkin, ellei toinen osapuoli olisi muuttanut ulkomaille asumaan. Ainoastaan yhden illan jutuista en ole ollut koskaan kiinnostunut. Minulle sopii paljon paremmin vakituinen seksisuhde. Mutta toisen puolesta on vaikea sanoa, miten kannattaa toimia. Ihmiset ovat erilaisia, ja mikä sopii jollekin, ei välttämättä sovi toiselle.

Yhteistyössä