Muita alkoholistiäitejä paikalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lapset 2v ja 1v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lapset 2v ja 1v

Vieras
Miten menee? Näkeekö lapsenne teitä kännissä? Kuinka usein juotte? Mitä? Oletteko hakeneet apua?

Mulla menee heikosti. Juhannuksena pienempi itki hysteerisenä kun ei tunnistanut leijonapullon juonutta äitiään. Ja join sen lasteni parissa, toki oli selvät isä ja mummot paikalla. Mutta nukuin jopa perhepedissä siinä kunnossa!
Olen juonut taas tänä juomakautena joka perjantai sixpackin tai kaksi, baarissa tai kotona missä myös lapset.
En hae apua vaan yritän nyt taas olla juomatta ennen ensi juomakautta. Vai tuleeko ensi kerta jo loppuviikosta.
Aivan kamala tuska kun mietin millaiset aarteet olen saanut ja millainen äiti olen! Alkoholisti mielenterveysongelmainen paska.
En enää juo koskaan! Jeesus auta.

Mikset hae apua? Kannattaisi hakea apua ajoissa itse ennenkuin käytöksesi ehtii tuhota lastesi elämät. Joistain traumoista yli pääseminen vie vuosia, ellei vuosikymmeniä...

vielä en ole pulloon tarttunut. Mutta täällä myös mielenterveysongelmainen, jonka koko elämä solmussa ja haluaisi apua ja sitä annetaan mutta ei tarpeeksi.
Pullo olisi nopea ratkaisu ongelmiin.

Miksi juot? En vaan voi ymmärtää. Itse katsoin koko lapsuuteni säälittävää alkoholisti-isää. Juopot on kamalia. Eikö viina myös maistu tosi pahalta? Varsinkin jos raakana vetää...

Nyt kannattais ryhdistäytyä jo lastesi vuoksi! Ja perhepedille ehdottomosti stoppi kun olet juonut!

Alkuperäinen kirjoittaja alkoholistin tytär;24066836:
Mikset hae apua? Kannattaisi hakea apua ajoissa itse ennenkuin käytöksesi ehtii tuhota lastesi elämät. Joistain traumoista yli pääseminen vie vuosia, ellei vuosikymmeniä...

En uskalla kertoa tilannettamme kellekkään.
Tiedän kyllä mitä lapsilleni varmasti tulee jos en nyt viimeistään lopeta.
Isävainaa oli alkoholisti ja häneltä jäi 4 lasta. 2 alkoholistia, 2 narkkaria.

Ja siis joku syy ongelmiisi on. Lastesi, puolisosi ja itsesi takia olisi syytä selvittää ja hakea apua, ennenkuin perheenne tuhoutuu... Itse vietin teini-ikäni lastenkodissa...

Alkoholistiäidin kanssa, joka ei myöskjään koskaan suostunut hakemaan apua (ennenkuin nyt eläkeläisenä, kun joutuu välillä sairaalaan deliriumin takia), eläneenä toivon TODELLA että haet apua niin äkkiä kuin mahdollista.

Yrittäisitkö parantaa MS-taudin, syövän tai muun vastaavan sairauden itse, ihan vaan päätöksellä? Alkoholismi on sairaus, siihen on hoitoja, tarvitset apua. Älä sinäkin tee tätä lapsillesi.

Saunalahden viina on muuten parempi hinta/kännisuhteeltaan kuin leijona. Jos on hiemankin kokeneempi juopottelija niin leijonaviinasta on vaikea saada edes kunnon kännejä. Saunalahden viinassa ja tapioviinassa on potkua enemmän vaikka litrahinta toki hieman kalliimpaa onkin, suosittelen lämpimästi.

Täällä yksi alkkisäiti. Kahdesti ollut hoidossa, vaan ne on todella turhaa paskaa. Jos ei huvita lopettaa jumoista, niin silloin ei voi lopettaa. Pari kertaa Antabuksella olen ollut, vaan homma jatkuu kuurin jälkeen kuten ennen. Mä en juo kirkkaita, vain olutta, enkä ole tillintallin. Kivassa hiprakassa kyllä. Päivällä en liios juo, illalla ja yöllä sitten. Aamuisin ja päivisin on vaikeaa pysyä hereillä, mutta otan päikkärit silloin kun huvittaa. Onneksi ainut laoseni on jo niin iso että voin rauhassa maata päivisin jos haluan. Viikossa kaljaa menee n. 30 pulloa.

Jos ette itsellenne halua apua, niin voitteko edes hakea apua lapsillenne? Mä olen itse päättänyt, että jos joskus käytökselläni aiheutan tuhoa lapsilleni, niin ainakin haen lapsille apua ja oon sanonut miehelle että jos näin tapahtuu, enkä kykene hakemaan apua, hänen pitää se tehdä. Omaa elämää saa tuhota jos niin haluaa, mutta kellään ei ole oikeutta tuhota lasten elämää!