2 mekko vaihtoehtoa, kertokaa mielipiteenne ja miten ebaysta tilataan :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shihtzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

shihtzu

Aktiivinen jäsen
05.02.2008
1 878
0
36
Molemmat on kauniita mekkoja,vaikea valinta.Toi eka olis aika pirteä asu.
En ole itsekkään koskaan tilannu ebaysta.

Viimeksi muokattu:
Ensimmäinen on juhlavampi, toinen taas arkisempi, molemmat nättejä. En ole ikinä ebaysta tilannut, mutta ei tuossa pitäisi mitään ongelmaa olla, myyjä näytti toimittavan myös Suomeen ja maksuvaihtoehtona oli PayPal. Muistat vaan sitten että palautusoikeutta ei välttämättä ole, ja jos onkin, niin itse maksat postarit.

Tuon jälkimmäisen saisin varmaan myytyä täälläkin, jos ei itselle sovi ja ehkä tuon toisenkin. Mietin vaan että mikä koko pitäisi ottaa, mulle nuo englantilaiset koot on ihan hepreaa. Tuota ekaa ajattelin kaverin häihin ja toista muihin tilaisuuksiin.

Tuon jälkimmäisen saisin varmaan myytyä täälläkin, jos ei itselle sovi ja ehkä tuon toisenkin. Mietin vaan että mikä koko pitäisi ottaa, mulle nuo englantilaiset koot on ihan hepreaa. Tuota ekaa ajattelin kaverin häihin ja toista muihin tilaisuuksiin.

Jos sun tilaus on alle 45e niin ota molemmat. Kun mennään yli 45e tilauksiin, tulli saattaa puuttua asiaan ja siitä voi koitua lisämaksuja. Tosin tulli ei kiellä sitä että teet vaikka arvoltaan 40e 10kpl eri tilausta... =)

Jos sun tilaus on alle 45e niin ota molemmat. Kun mennään yli 45e tilauksiin, tulli saattaa puuttua asiaan ja siitä voi koitua lisämaksuja. Tosin tulli ei kiellä sitä että teet vaikka arvoltaan 40e 10kpl eri tilausta... =)

Itseasiassa niitä tilauksia ei kannata tehdä ainakaan ihan samana päivänä, olikohan se 3 päivää minkä sisällä tullissa käyneet paketit lasketaan yhteen. Tullirajoista en itse osaa sanoa, tuo 40e varmaankin on suunnilleen oikea. Mutta sitä ei EU:n alueelta tilattaessa tule.

Mielestäni se vihreä on huomattavasti nätimpi, itse ottaisin sen ja siitä fiftari-tyylisestä mekosta tulee helposti tanttamainen, ellei ole kapeaa vyötäröä.

Viimeksi muokattu:
Itseasiassa niitä tilauksia ei kannata tehdä ainakaan ihan samana päivänä, olikohan se 3 päivää minkä sisällä tullissa käyneet paketit lasketaan yhteen. Tullirajoista en itse osaa sanoa, tuo 40e varmaankin on suunnilleen oikea.

Mielestäni se vihreä on huomattavasti nätimpi, itse ottaisin sen ja siitä fiftari-tyylisestä mekosta tulee helposti tanttamainen, ellei ole kapeaa vyötäröä.

Saattaa siinä tosiaan olla tuo 3 päivän rajoitus. Olen vaan tilannut Briteistä silmälaseja, ja niissä olen varoiksi huomioinut nuo tullirajat.

kiesus sentään...aivan myytynä tuohon ensimmäiseen asuun, todella upea! Ja sinähän pikkuruinen olet*aidosti kateellinen*...Ekan siis hommaisin, maksoi mitä maksoi - ebay- jutuista minä maalainen en tiedä mitään...:ashamed:...

Siinä oli onneksi kokotalukko alhaalla, joten eikun mittaamaan ja muuntamaan koot (tosin mulla on kätevä mittanauha, jossa on toisella puolella senttimetrit ja toisella inchit). Musta se eka oli kauniimpi. Hintaa tuolla mekolla olisi postikuluineen Paypalilla maksaen 42-43 euroa (Paypalilla on oma kurssinsa, joten nuo ajantasaiset valuuttamuuntimet eivät ihan pidä paikkaansa, yleensä summa on himpun verran enemmän kuin mitä muuntimet antavat hinnaksi).

Siin alhaalla koko taulukos lukee et esim koko 8 oli 36, mut todellisuudes se ei vastaa totuutta. Asuin itse englannissa puolisen vuotta ja kotona käytän kokoa 36, mutta heti sinne mennessä huomasin että koko 8 oli liian pieni. Epäilen että todellisuudessa englannin koot vastaavat enemmänkin suomen kokojen puolivaihetta, esim 10 on kokojen 36 ja 38 välissä, 12 on 38 ja 40 välissä ja niin eteenpäin. Eli tämä kannattaa huomioida.

No musta toi jälkimmäinen sopisi kuvaimemallesi vartalotyypille paremmin. Oletko katsonut Huuto.netistä. siellä on vastaavia uusia juhlapukuja myynnissä. Meinaan tulee tollekkin puvulle hintaa kun sen tilaa. Esim
http://www.huuto.net/kohteet/-uusi_-nayttava-juhlamekko_-38-_-upea/181321809?ref=gl
http://www.huuto.net/kohteet/uusi-saihkyvan-kaunis-juhlamekko_-koot-34-44/181500414

Kokoa on vaikea arvioda, itse mitä olen Englannista ostanut niin ovat olleet pientä kokoa. Varsinkin rinnanympärys on se tärkeä mitta koska vaatteet on istuttava hyvin.

Tuon ekan nyt tilasin ja hintaa sille tuli reilu 30 puntaa ja noissa on selässä rypytys, että se vähän parantaa tuota istuvuutta. Katsotaan nyt minkälainen on ja jos ei istu, niin sitten mietitään toista vaihtoehtoa.
Noi huutonetin vaihtoehdot ei miellytä minua yhtään, senkään vuoksi, että ovat pitkiä ja itse olen sen verran lyhyt, että noita pitäisi lyhentää ja laskin, että kalliimmaksi ne tulee kuin tuo tilaamani hame.

Niin että painat "osta" ja pistät kotiosotteesi.

jIVulv
1Ir00C
WGuZqg
m4CcmW
mDEUUw
yP9q9k
KgXkvi
KxeNMU

GREEN SATIN FLORAL COCKTAIL EVENING PROM DRESS 8-18 | eBay UK

NEW BLACK FLORAL COCKTAIL EVENING PROM DRESS 8-18 | eBay UK

Sopisiko nämä mallit ihmiselle, jolla on hieman reilummin rintavarustusta ja hieman myös makkaroita vyötäröllä. Ja mikäköhän koko pitäisi hankkia, kun käytän suurinpiirtein kokoa 38-40.

Paljonko noiden hinta olisi muuten euroissa ja miten tuo ebay toimii, siis tilaaminen tuolta, en ole ikinä tilannut

Ei muuta kommentoitavaa, mutta molemmat TODELLA kauniita. Eipä noin nättejä peruskaupoissa näy, ainakaan tolla hinnalla. Toivottavasti istuu hyvin ja vähänhän niitä voi itsekin koittaa muokata =)

Ei muuta kommentoitavaa, mutta molemmat TODELLA kauniita. Eipä noin nättejä peruskaupoissa näy, ainakaan tolla hinnalla. Toivottavasti istuu hyvin ja vähänhän niitä voi itsekin koittaa muokata =)

Tuolla oli paljon kauniita mekkoja ja siinä ole samaa mieltä, että peruskaupoista ei tuollaisia tahdo löytyä ja erikoiskaupoissa hinnat hipoo pilviä.

Olipas nopeaa toimintaa, sillä mekko saapui tänään Englannista :) Ja sopikin vielä hyvin, vaikka vähän pelkäsin, että kuinkakohan käy :) Ehkä minä seuraavaksi tilaan tuollaisen fiftari-mekon :)

Miten onnistuit oikean koon valitsemaan? Onnistuiko ihan mittaamalla? Olen itse epäileväinen postimyyntituotteita kohtaan koko-ongelmien takia, mutta noin upeita mekkoja ei kyllä muualla ole näkynyt! Itse olen kokoa 36-38, lähinnä rintavarustus on vyötäröä isompi eli siksi tällainen M/S välimuoto.

Yhteistyössä