En edes terästettyä. Kahvi ei oo mun juttu :xAlkuperäinen kirjoittaja Björn;24050470:Et edes terästettyä kahvia? :O
En edes terästettyä. Kahvi ei oo mun juttu :xAlkuperäinen kirjoittaja Björn;24050470:Et edes terästettyä kahvia? :O
Onhan noista suurimmasta osasta englanninkielinen versio.. mä vaan tykkään noista alkuperäsistä enemmänOih, tatu on hyvä bändi. Opiskelin jopa kurssin venäjää että olisin ymmärtänyt mitä he laulavat, mutta mua ja venäjän kieltä ei ole luotu yhteen. Se on todistettu, kahdesti.
ok, ei se haittaa. saat sitten yhden ylimääräisen viru valge pullon, ettei tule paha mieli =)En edes terästettyä. Kahvi ei oo mun juttu :x
Tai minttukaakaooAlkuperäinen kirjoittaja Björn;24050485:ok, ei se haittaa. saat sitten yhden ylimääräisen viru valge pullon, ettei tule paha mieli =)
Mäkin tykkään alkuperäisistä, siksi olisin halunnut oppia sitä venäjää, että olisi saanut fiilistellä kunnolla. Saa noista käännöksistä jonkinnäköisen fiilksen (paitsi All about us, jonka kertsin kuulen nykyään että se laulaisi: olen paras ) kappaleen sanoista, mut alkuperäinen on aina alkuperäinen.Onhan noista suurimmasta osasta englanninkielinen versio.. mä vaan tykkään noista alkuperäsistä enemmän
Hittolainen, mä olen aloittanut venäjän kolmesti. Vieläkään en osaa muuta kuin lukea kieltä ja satunnaisia fraaseja. Onneks siis ei olla Pietariin tai Viipuriin veneilemässä. Mistä tulikin mieleen, että seuraava biletysreissu voitais suunnata Venäjänmualle.Oih, tatu on hyvä bändi. Opiskelin jopa kurssin venäjää että olisin ymmärtänyt mitä he laulavat, mutta mua ja venäjän kieltä ei ole luotu yhteen. Se on todistettu, kahdesti.
Joo, terästetty minttukaakao kuulostaa hyvältäTai minttukaakaoo
Tää on hyvä versio:Mäkin tykkään alkuperäisistä, siksi olisin halunnut oppia sitä venäjää, että olisi saanut fiilistellä kunnolla. Saa noista käännöksistä jonkinnäköisen fiilksen (paitsi All about us, jonka kertsin kuulen nykyään että se laulaisi: olen paras ) kappaleen sanoista, mut alkuperäinen on aina alkuperäinen.
haluutko vihreellä vai kirkkaalla mintulla?Joo, terästetty minttukaakao kuulostaa hyvältä
Sisävesiristeily Laatokassa!Hittolainen, mä olen aloittanut venäjän kolmesti. Vieläkään en osaa muuta kuin lukea kieltä ja satunnaisia fraaseja. Onneks siis ei olla Pietariin tai Viipuriin veneilemässä. Mistä tulikin mieleen, että seuraava biletysreissu voitais suunnata Venäjänmualle.
Ei kai me tietenkään varsinaisesti itseltämme varasteta, mutta eikse niinkuin vähän kuulu asiaan noilla botskeilla että kuuluu ottaa omaa evästä buffasta? --Tai siis olen kuullut MUIDEN niin tekevän.
Mää voin sit tulkataHittolainen, mä olen aloittanut venäjän kolmesti. Vieläkään en osaa muuta kuin lukea kieltä ja satunnaisia fraaseja. Onneks siis ei olla Pietariin tai Viipuriin veneilemässä. Mistä tulikin mieleen, että seuraava biletysreissu voitais suunnata Venäjänmualle.
Ja Laatokan rannalle seilataan tietenkin Saimaan kanavaa pitkin. Sulussa seisominen -etenkin jos silmätkin seisoo- on kokemus, mikä jokaisen tulee kokea!Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24050499:Sisävesiristeily Laatokassa!
Hoh, oon käynyt ykköskurssin vaan kahdesti. Saldo: osaan kaksi lausetta ja osaan "muuntaa" suurimman osan venäläisistä kirjaimista suomeksi. Pitäisköhän kaivaa toi mun venäjän opus esiin ja tutkailla, jos sattuisi oppimaan jotain tällee ittekseen.Hittolainen, mä olen aloittanut venäjän kolmesti. Vieläkään en osaa muuta kuin lukea kieltä ja satunnaisia fraaseja. Onneks siis ei olla Pietariin tai Viipuriin veneilemässä. Mistä tulikin mieleen, että seuraava biletysreissu voitais suunnata Venäjänmualle.
Ossaatko hyvin venättä?Mää voin sit tulkata
Mutta eikö Venäjällä vodka virtaa, ja halvalla? Virossa voi toki käydä fiilistelemässä, mutta se Laatokan reissu voisi olla kiva.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24050511:Pitäisköhän sinne Laatokallekin mennä varmuuden vuoksi kuitenkin Tallinnan kautta? On hyvä ottaa varastoon vähän yli oman tarpeen, kyllähän se sit säilyy jos ei se mee
Siperia voisikin olla eksoottinen kokemus! Onko siellä viinakauppoja?Mutta eikö Venäjällä vodka virtaa, ja halvalla? Virossa voi toki käydä fiilistelemässä, mutta se Laatokan reissu voisi olla kiva.
Vai pääsiskö mee paatilla jotekin Siperiaan, jos sitä venettä vähän duunaisi? :saint:
Saat paikan. Palkaksi saat näin ensi alkuun puolikkaan appelsiinin ja yhden siiderinMää voin sit tulkata
Kohtalaisesti , saan kyllä meille ruokaa ja juomaa tilattua.. mitä muuta tarvii??Ossaatko hyvin venättä?
Vois mennä. Tai sit jos mennään Laatokalle Lappeenrannasta kanavaa pitkin jonkun muun organisoimalla botskilla -mikä tietenkään ei ole yhtä hyvä kuin oma - niin voidaan tehdä tax-free ostoja matkalla.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24050511:Pitäisköhän sinne Laatokallekin mennä varmuuden vuoksi kuitenkin Tallinnan kautta? On hyvä ottaa varastoon vähän yli oman tarpeen, kyllähän se sit säilyy jos ei se mee