On niin pitkä tarina etten alusta jaksa heti kertoa koko sontaa mutta pettäjähän se on...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joku vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joku vain

Vieras
Mies jäi kiinni viestittelystä kymmenen vuotta nuoremman tyttösen kanssa (mies 27v) ja kielsi kaiken. Kun aloin muistella vanhoja pettämisiä kuinka nekin kielsi kunnes jäi auttamatta kiinni, tuloksena oli että poisti minut facebook-kavereista ja estikin vielä, ei suostu keskustelemaan mistään kun ei kuulema jaksa jauhaa paskaa, eli meidän suhde on pelkkää paskaa, mutta kuitenkin tahtoo pitää perheensä jne, ilmeisestikin. Mikä siinä on että mies kuvittelee voivansa vähän ilotella pikkutyttöjen kanssa kun perheessä on lapsia kolme ja vaimokin löytyy? :O

Tarpeeksi olen anteeksi antanut ja eikös tuo että poisti facebookista (koska pari kertaa kommentoin mm sitä että on ottanut kaveriksi vanhan hoitonsa joka oli meidän avioliiton aikana plus sitä mitä on näille teinineitosille kirjoitellut, näkyy hyvin kun ei ne akat edes seinäänsä suojaa) kerro jo sen että olen osunut arkaan paikkaan. Haluaa eliminoida minun kyvyn tarkastella hänen elämäänsä mutta SILTI haluaa olla perhe. Vittu mikä jätkä, onneksi rakkaus on sammunut, ainoa vain että surettaa kotoa muutto, itku tulee lasten vuoksi, itku tulee kymmenen vuoden suhteen päättymisestä, vaikka se ihan hyvä onkin.

Terveisiä vaan tutuille, teitä on täälläkin varmasti. Ja kiitos että piditte turpanne kiinni mieheni tekemisistä. :kieh: Oikeita ystäviä....

olen itse kokenut melko samaa, heivasin pellolle 3v sitten ja nyt olen naimissa maailman ihanimman miehen kanssa :), rakastaa lapsiani ja ollaan todellinen perhe... kaikesta keskustellaan avoimesti ja puhalletaan yhteen hiileen.
kyllä sinäkin sellaisen OIKEAN miehen vielä löydät, tsemppiä.

olen itse kokenut melko samaa, heivasin pellolle 3v sitten ja nyt olen naimissa maailman ihanimman miehen kanssa :), rakastaa lapsiani ja ollaan todellinen perhe... kaikesta keskustellaan avoimesti ja puhalletaan yhteen hiileen.
kyllä sinäkin sellaisen OIKEAN miehen vielä löydät, tsemppiä.

Tiedän että löydän. Ja paras kosto tässä onkin se että kun tuota miestä ei lapsensa tällä hetkellä juuri edes kiinnosta vaan kaljottelu ja kaverit, lapsia hoitaa jos on pakko mutta ei koe sitä edes velvollisuudekseen, niin jonain päivänä lapsilla on oikea isä ja voi voi... :D Maltan odottaa kyllä sitä tyydytystä kun äijä kasvaa aikuiseksi vihdoin ja viimein ja huomaa mitä menetti.

Lähes 5 vuotta katselin tuota, sitten lähdin :) katunut en ole. Tosin meillä ei ole lapsia.

Hän pitää sinua pilkkanaan, törkeä tyyppi. Omalla kohdallani mies oli vielä kymmenen kertaa törkeämpi - iski naisia reissuiltaan mennen tullen, kielsi kaiken kirkkain silmin vaikka oli jo jäänyt kiinni. Mä olen sitä mieltä, että kerran pettää - aina pettää. Lähde.

[QUOTE="samma här";24046727]Lähes 5 vuotta katselin tuota, sitten lähdin :) katunut en ole. Tosin meillä ei ole lapsia.

Hän pitää sinua pilkkanaan, törkeä tyyppi. Omalla kohdallani mies oli vielä kymmenen kertaa törkeämpi - iski naisia reissuiltaan mennen tullen, kielsi kaiken kirkkain silmin vaikka oli jo jäänyt kiinni. Mä olen sitä mieltä, että kerran pettää - aina pettää. Lähde.[/QUOTE]

Näinhän se on. En tunne edes tuskaa toisesta naisesta koska tiedän miten heillä suhde lopulta päättyy. Se on paras kosto sille naiselle, näkee mitä teki meille. Typerä olen ollut ja aina ajatellut että kaikki korjaantuu, vitut että korjaantuu... Onneksi ne silmät avautuivat minullakin edes nyt.

Miksi olet tuollaisen miehen kanssa? Mies ei arvosta sinua, eikä rakasta sinua. Hyväksikäyttäjät ja patologiset pettäjät voivat jatkaa toisten ihmisten vahingoittamista juuri siksi, että aina löytyy vierelle ihminen, joka ei osaa suojella itseään.

Miehesi ei ole sinun arvoisesi. Jätä se. Äläkä selittele sille mitään.

Näinhän se on. En tunne edes tuskaa toisesta naisesta koska tiedän miten heillä suhde lopulta päättyy. Se on paras kosto sille naiselle, näkee mitä teki meille. Typerä olen ollut ja aina ajatellut että kaikki korjaantuu, vitut että korjaantuu... Onneksi ne silmät avautuivat minullakin edes nyt.

Tuossa korjaantumisessa on yks mutta - miten joku mikä ei ole koskaan ollutkaan ehjä, voi yhtäkkiä korjaantua? Sun mies on rikkinäinen ihminen, ei eheät ja tasapainoiset ihmiset tee rakkaalle noin. Sitä haluaa suojella myös OMAA sisäistä maailmaansa, jossa se tärkein on suojassa - oma perhe, vaimo ja lapset. Jos pettää menettää myös sen "oman tärkeimmän" sieltä jostain sisältään.

Harmi että miehesi on evännyt itseltään mahdollisuuden lämpöiseen perhe-elämään, se kun on parasta mitä ihminen voi tässä elämässä saada <3

[QUOTE="Äiti";24046769]Miksi olet tuollaisen miehen kanssa? Mies ei arvosta sinua, eikä rakasta sinua. Hyväksikäyttäjät ja patologiset pettäjät voivat jatkaa toisten ihmisten vahingoittamista juuri siksi, että aina löytyy vierelle ihminen, joka ei osaa suojella itseään.

Miehesi ei ole sinun arvoisesi. Jätä se. Äläkä selittele sille mitään.[/QUOTE]

En ole enää. Ei tuollaisen paskan kanssa eläessä tajua mistään mitään, silmät avautuu aikanaan, se on tapahtunut minulle nyt.

Heivailen itseni lasten kanssa helvettiin täältä. Tai pois täältä helvetistä.

Aivan oikein. Sinä selviät siitä, vaikka varmasti tulee aikoja jolloin et näe kuin pimeää. Minä kävin tuon saman läpi vähän aika sitten enkä ole täysin siitä toipunut.

Pystymme kuitenkin olemaan ystävällisiä toisillemme ja hoitamaan lasten asiat hyvin. Ystäviemme ei ole tarvinnut valita puoliaan, vaikka osa on sen tainnut tehdä.

Mariskan painu helvettiin on hyvää kuunneltavaa tuossa tilassa, harmi vain että siitä ei ole enää kunnon versiota youtubessa.

En ole enää. Ei tuollaisen paskan kanssa eläessä tajua mistään mitään, silmät avautuu aikanaan, se on tapahtunut minulle nyt.

Juuri näin. Lähdin aikoinaan kaksi viikkoa ennen synnytystä lapsieni isän ja minun yhteisestä kodista. En ole hetkeäkään katunut sitä päätöstä. Tietenkään näin radikaalia tekoa ei voi kenellekään suositella, jos ei tiedä tarkkaan mitä suhteessa tapahtuu. Jos toinen osapuoli pettää jatkuvasti, eikä suostu keskustelemaan + pyytämään anteeksi aidosti edes jäädessään kiinni ns rysän päältä, ei suhteen jatkamiselle ole mitään perusteita.

Maailmassa on niin paljon ihania miehiä, että ei kannata pilata omaa ja lasten elämää henkisesti tasapinottomon ihmisen kanssa, joka ei suostu korjaamaan tilannetta. Elämä yksinkin on paljon parempaa kuin pettäjän rinnalla.

[QUOTE="Äiti";24047007]Maailmassa on niin paljon ihania miehiä, että ei kannata pilata omaa ja lasten elämää henkisesti tasapinottomon ihmisen kanssa, joka ei suostu korjaamaan tilannetta. Elämä yksinkin on paljon parempaa kuin pettäjän rinnalla.[/QUOTE]

Etenkin tämän aion muistaa jokaisella mahdollisella ikävän hetkellä. :flower:

Yhteistyössä