pistetäänkös pystyyn pitkästä aikaa MITÄ MUISTAT PALSTALAISISTA-pino

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SyysYö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
-Ummerwalad: No hän e isyö sianlihaa ja tykkää ruuanlaitosta.

-Wiked Mary: Hänestä tulee ekana mieleen se kun sanottiin pienenä aina rumaksi, joka on ilmeisesti jäänyt mieleen, kun aina sanoo lapsuuskuviaan rumaksi, ja musta se on outoa koska oli niin söpö lapsi. :D

-Meah: Joka pikkutytön kadehtima nainen, eli hänellä on oma hevostalli. ;)

-Pölyesteri: Ekana tulee mieleen ne hienot kuvat, mm se sähkökuva.

-Maira: Raskausaika tulee mieleen, kun hän oli melkein samoissa viikoissa mun kanssa.

-Freya: NO SE TUKKA! Oiiih! :)

-Päätön: Hyii mulla tulee mieleen kun päätön kertoi että hänellä oli silmÄ jotenkin puhjennut ja näytti kurttuselta. :x

Aika monesta tulee paljonkin mieleen, mutta tossa nyt ihan ensimmäinen lause mitä tuli mieleen. Jatkan toisilla palstalaisilla kohta jos jaksan.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä;24034750:
Tää ei liity hittojakaan asiaan mutta joko olet päättänyt mimmonen morsiuskimppu siulla on?

Juu kävin tilaamassa sen. :) Siihen tulee valkoisia, vaaleanpunasia ja pinkkejä ruusuja, varteen rusetti ja sellainen pallokimppu. :)

-Fjonga esitteli joulupöydän, joka sai paljon huomiota.
-Orionilla on pieni tyttövauva ja kotoisen näköinen keittiö.
-Keittiönoita käy julkisilla luomulihaa isoina satseina kerralla ja kasvattaa yrttejä. Harrastaa hyvää ja haluaisi ehkä erakoitua korpimökkiin.
-Keep Calm and Carry on ihmettelee samoja asioita kuin minä.
-Lunatic äänesti samaa puoluetta kuin minä ja pitää diskoja.
-Aamuäreen neljävuotiaalla on yövaippa, äree harrastaa heppoja ja hänellä on tatskoja.
-Ultramariini asuu naapurikunnassa ja on ihana yökeskustelija.
-Lode on hiukan pervo ja rakastaa Minna Parikan kenkiä.
-Rieputarallaa ja as if ovat järjestäneet kirjahyllynsä värien mukaan.
-Hra Majuri äänesti PerSuja.
-Päätön esitteli kuvansa, jossa ei ollut päätä.

Hitsi, joku ihana palstalainen antoi mulle tosi hyviä kasvimaavinkkejä, mutten nyt millään muista oliko se Huspati Huta vai joku muu...

Alkuperäinen kirjoittaja Miä;24034866:
Yhtään liity tähän pinoon mutta onko teillä muita kukkia siellä?

Juu on, liljoja pöydissä (niitä hajuttomia:D) ja kaksi kukkamaljaa tulee kahvipöytään, mutta ajattelin ostaa sitten edeltävänä päivänä jotain irtokukkia ne täyteen, kun olen nähnyt juhlapaikan valmiina. :)

rollolaisen asunnossa on kaksi kerrosta, 3 vessaa ja iso vuokra.
Tiirun pojan nimi on Andreas.
Mairan mies on rekkakuski.
Orionin keittiössä on puolipaneelit?
Turkilmaksella on hieno lattia.

• Tykkää
Reactions: tiiru

Yhteistyössä