Mitä alkoholia juot joka olet laihdutuskuurilla tai muuten vaan seuraat painoasi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mietinnässä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mä";24030980]Niissä on kaloreita pillosta riippuen 70-100,joten paljon on kaloreita huh hu.
Ap kysyikin , missä olisi vähiten kaloreita?[/QUOTE]

aarhg! se kalorimäärä ilmoitetaan per 100ml juomaa. jos siis juot valkoviiniä puoli litraa tai siideriä puoli litraa niin tokkiinsa siinä siiderissä on vähempi kaloreita. valkoviiniä vaan yks ravintolaannos on paljon vähempi.. mä en yhtään ihmettele että monet jotka seuraa muka kaloreitaan ja yrittää niitä laskemalla laihduttaa ei onnistu siinä kun näin yksinkertaiset asiat ei oo selviä!

aarhg! se kalorimäärä ilmoitetaan per 100ml juomaa. jos siis juot valkoviiniä puoli litraa tai siideriä puoli litraa niin tokkiinsa siinä siiderissä on vähempi kaloreita. valkoviiniä vaan yks ravintolaannos on paljon vähempi.. mä en yhtään ihmettele että monet jotka seuraa muka kaloreitaan ja yrittää niitä laskemalla laihduttaa ei onnistu siinä kun näin yksinkertaiset asiat ei oo selviä!

Valkoviiniä lasillinen, mutta jos haluaakin juoda enemmän kuin yhden lasin. Silloin light siiderissä/ lonkerossa vähemmän kaloreita.
Vai pitäisikö enemmän katsoa hiilareita ??

[QUOTE="mee";24031597]Punaviiniä. Ei hiilareita.[/QUOTE]

Mutta kaloreita 70-100 / ml pullosta riippuen,ja jossakin punaviinissä sokeria.
Light lonkero jossa on 26 kaloria /100ml, eikä hiilareita kuin 0.5 , on minusta hyvä valinta

Varmaan vähiten kaloreita on kossu+hanavesi yhdeistelmässä, mutta ei sitä voi kovin herkulliseksi makuyhdistelmäksi kutsua.

Välttele kuitenkin likööreitä, ne vasta kaloripommeja onkin.

No siis jos haluan juoda jotain, niin otan 1-2 annosta punaviiniä, syystä että sitä ei tarvitse juoda litraa että tulee mukava olo... siideripullossa on jo aika monta kaloria kyllä ja sitä pitää juoda enemmän, + että siideristä tulee kamala mahan turvotus, viinistä ei tule.

[QUOTE="mä";24031660]Mutta kaloreita 70-100 / ml pullosta riippuen,ja jossakin punaviinissä sokeria.
Light lonkero jossa on 26 kaloria /100ml, eikä hiilareita kuin 0.5 , on minusta hyvä valinta[/QUOTE]

Punaviini annoksessa (12cl) on noin 100 kaloria. Lightsiideripullossa (0,5l) on tuon sun laskun mukaan 130 kaloria...

[QUOTE="mä";24031623]Valkoviiniä lasillinen, mutta jos haluaakin juoda enemmän kuin yhden lasin. Silloin light siiderissä/ lonkerossa vähemmän kaloreita.
Vai pitäisikö enemmän katsoa hiilareita ??[/QUOTE]

Koittakaa kuitenkin nyt edes ottaa huomioon se, että viinit on väkevämpiä kuin siideri/olut/lonkero sitä ei siis tarvitse juoda niin paljoa kuin miedompia...

[QUOTE="vieras";24031755]Punaviini annoksessa (12cl) on noin 100 kaloria. Lightsiideripullossa (0,5l) on tuon sun laskun mukaan 130 kaloria...[/QUOTE]

Jos light lonkero tölkissä 130 kaloria.
Enemmän kaloreita tulee jos juo koko pullon punaviiniä
En puhunutkaan lasillisestä punaviiniä
Tölkissä on vähemmän kaloreita

[QUOTE="mä";24031830]Jos light lonkero tölkissä 130 kaloria.
Enemmän kaloreita tulee jos juo koko pullon punaviiniä
En puhunutkaan lasillisestä punaviiniä
Tölkissä on vähemmän kaloreita[/QUOTE]

yksi punaviinilasillinen vastaa alkoholimäärältään 0,5 litraa siideriä/lonkero/olutta. Siis ei tarvi juoda koko pullollista!!! On meinaan melkoisessa kännissä jos juo kokonaisen pullollisen punaviiniä...

[QUOTE="vieras";24031849]yksi punaviinilasillinen vastaa alkoholimäärältään 0,5 litraa siideriä/lonkero/olutta. Siis ei tarvi juoda koko pullollista!!! On meinaan melkoisessa kännissä jos juo kokonaisen pullollisen punaviiniä...[/QUOTE]

Mä olen juonut pullolisen punaviiniä kerralla päälle vielä 3 kpl lonkeroa. Enkä nyt niin kovin humalassa ole. Juuri sopivasti.
Punaviinissä alkoholia 12 %, siitä nyt kovin humalaan tule. Ei siinä 0.75l pullossa paljoa juomista ole.

Alkuperäinen kirjoittaja häh;24031934:
Mä olen juonut pullolisen punaviiniä kerralla päälle vielä 3 kpl lonkeroa. Enkä nyt niin kovin humalassa ole. Juuri sopivasti.
Punaviinissä alkoholia 12 %, siitä nyt kovin humalaan tule. Ei siinä 0.75l pullossa paljoa juomista ole.

Tämäkin riippuu toleranssista, mulla se on aika matala kun juon niin harvoin. Kaikenlisäksi painan himpun alle 50 kiloa, että ei mun tarvi juoda pullollista että tuun humalaan. Sori en huomannut tätä ottaa huomioon.

Alkuperäinen kirjoittaja häh;24031934:

Sit sä oot juoppo tai 200-kiloinen mut ota huomioon et kaikki ei oo.

Kirkkaassa viinassa kai on vähiten "ylimääräisiä" kaloreita, sitä kun laimentaa vissyllä, niin hyötysuhde (päihtyminen versus kalorit) on optimissa. Mutta onhan se aika heleketin pahaa.
Kuiva siideri on oma valintani, jos ajattelen vyötärölinjaani ja suhteutan siihen, että pitäisi jotain aistinautintoa makunystyröillekin saada.

Kun seuraan painoani, ja siitä huolimatta päätän juoda alkoholia (eli siis mahdollista erittäin harvoin), juon parasta mitä tiedän, eli lempipunaviiniäni.

Jos ne kalorit päättää alkoholista ottaa, niin sitten samantien parhaasta mahdollisesta. Ne kalorit nimittäin pitää sitten johonkin hävittää seuraavien päivien aikana...

Alkuperäinen kirjoittaja no minä;29643035:
Kun seuraan painoani, ja siitä huolimatta päätän juoda alkoholia (eli siis mahdollista erittäin harvoin), juon parasta mitä tiedän, eli lempipunaviiniäni.

Jos ne kalorit päättää alkoholista ottaa, niin sitten samantien parhaasta mahdollisesta. Ne kalorit nimittäin pitää sitten johonkin hävittää seuraavien päivien aikana...

Nimenomaan! Turha se on pahaa lientä lipittää. Ja kun juoma on hyvää voi hieman naftata syömisistäkin.

[QUOTE="vieras";24031849]yksi punaviinilasillinen vastaa alkoholimäärältään 0,5 litraa siideriä/lonkero/olutta. Siis ei tarvi juoda koko pullollista!!! On meinaan melkoisessa kännissä jos juo kokonaisen pullollisen punaviiniä...[/QUOTE]

Miten voi jollain olla noin huono viinapää?

Tuo Lidlin light-lonkero onkin mulle ihan uusi tuttavuus. Millä se on makeutettu? Aspartaamilla? Asesulfaamilla? Noi keinotekoiset makeutusaineet kuin eivät myöskään ole ihan mutkaton juttu :(.

Yhteistyössä