K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
aarhg! se kalorimäärä ilmoitetaan per 100ml juomaa. jos siis juot valkoviiniä puoli litraa tai siideriä puoli litraa niin tokkiinsa siinä siiderissä on vähempi kaloreita. valkoviiniä vaan yks ravintolaannos on paljon vähempi.. mä en yhtään ihmettele että monet jotka seuraa muka kaloreitaan ja yrittää niitä laskemalla laihduttaa ei onnistu siinä kun näin yksinkertaiset asiat ei oo selviä!
Alkuperäinen kirjoittaja häh;24031934:Mä olen juonut pullolisen punaviiniä kerralla päälle vielä 3 kpl lonkeroa. Enkä nyt niin kovin humalassa ole. Juuri sopivasti.
Punaviinissä alkoholia 12 %, siitä nyt kovin humalaan tule. Ei siinä 0.75l pullossa paljoa juomista ole.
Alkuperäinen kirjoittaja häh;24031934:Mä olen juonut pullolisen punaviiniä kerralla päälle vielä 3 kpl lonkeroa. Enkä nyt niin kovin humalassa ole. Juuri sopivasti.
Punaviinissä alkoholia 12 %, siitä nyt kovin humalaan tule. Ei siinä 0.75l pullossa paljoa juomista ole.
Alkuperäinen kirjoittaja no minä;29643035:Kun seuraan painoani, ja siitä huolimatta päätän juoda alkoholia (eli siis mahdollista erittäin harvoin), juon parasta mitä tiedän, eli lempipunaviiniäni.
Jos ne kalorit päättää alkoholista ottaa, niin sitten samantien parhaasta mahdollisesta. Ne kalorit nimittäin pitää sitten johonkin hävittää seuraavien päivien aikana...
Alkuperäinen kirjoittaja ei tunnu missää;29643054:Miten voi jollain olla noin huono viinapää?