Tällaista jätettä tuli parisänkymme alta harjalla ja rikkakihvelillä *kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pölypirjo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pölypirjo;24024369:
Ostin tutulta kaverilta tuon harjan kahdella eurolla. Ei paha hinta, ei varmaan tarvitse moneen viikkoon taas lakaista kun tuo on niin loistava laite!

aikamoinen laite! meillä on sellainen muovista tehty laite mikä kiinnitetään johdolla sähköpistokkeeseen ja siinä laitteessa olevalla suulakkeella saa pölyt imettuä ihan kuin itsestään sinne laitteessa olevaan pussiin. ne on kyllä hurjan kalliita tuohon sinun laitteeseen verrattuna :/

Jutta Gustafsberg p

Ei hyvää päivää, miten voi olla noin kiinnostunut muiden ulkonäöstä? Luulisi, että hänenkin elämänkokemus olisi vähän herkistänyt muille asioille.

Ja vähän nauratti toi "kyllä kelpasi bikineissä". Olen aina ollut ihan luonnostaan hoikka, mutta ei kyllä koskaan ole rantalomalla tullut mieleen, että tässäpä tepasteleen -nauttikaa katsojat!

aikamoinen laite! meillä on sellainen muovista tehty laite mikä kiinnitetään johdolla sähköpistokkeeseen ja siinä laitteessa olevalla suulakkeella saa pölyt imettuä ihan kuin itsestään sinne laitteessa olevaan pussiin. ne on kyllä hurjan kalliita tuohon sinun laitteeseen verrattuna :/

Ei helevetti, mistä tommosia saa???!!! :D Kuulin huhun, että se laite pitäis vielä jotain ääntäkin samalla, pitääkö paikkansa?

Ensinnäki kuvassa näkyvä sänky ei ole parisänky ja toisekseen miten se sängyn ikä siihen liittyy mitä sieltä alta löytyy? Samat pölyt olleet sen 20vuotta siellä?

Alkuperäinen kirjoittaja öh;24024554:
Ensinnäki kuvassa näkyvä sänky ei ole parisänky ja toisekseen miten se sängyn ikä siihen liittyy mitä sieltä alta löytyy? Samat pölyt olleet sen 20vuotta siellä?

Ap vaan haluaa mainostaa myymäänsä rikkaharjaa! Banniin joutaisi mokoma rikkalapiokauppias! Vai väitätkö ap että on vaan "tuttu" joka on sen harjan hommannut????

[QUOTE="vieras";24024354]Ruma muovimatto.[/QUOTE]

Meillä on tässä kämpässä just samanlainen harmaana kera keltaisten länttien. :D Vaihdettu makkarista jo tummaan laminaattiin, loppukämppä seuraa perässä. On kyllä kamalan näköinen omaan silmään ja makuun.

Ja silti jotkut on niin huonoja, että toi alkuperäisen käyttämä on parempi. Mullakin on toi pistorasiaan liitettävä malli, mutta en juuri käytä sitä, koska tuo äänetön toimii paremmin ja on sitäpaitsi tosiaan äänettömämpi.
Paras on lastan ympärille kiedottu kostutettu pyyhe, lyö laudalta molemmat malit ihan 6-0.

Ja silti jotkut on niin huonoja, että toi alkuperäisen käyttämä on parempi. Mullakin on toi pistorasiaan liitettävä malli, mutta en juuri käytä sitä, koska tuo äänetön toimii paremmin ja on sitäpaitsi tosiaan äänettömämpi.
Paras on lastan ympärille kiedottu kostutettu pyyhe, lyö laudalta molemmat malit ihan 6-0.

Mä luin että "paras on lastEn ympärille kiedottu kostutettu pyyhe" :D

[QUOTE="vieras";24030223]Mä luin että "paras on lastEn ympärille kiedottu kostutettu pyyhe" :D[/QUOTE]

Mä oon aika varma, että sekin toimis:D Mutta se vois jättää ihan nurkat siivoamatta, sängyn aluset kyllä tulis varmaan aika hyvin nuohottua, mut ne terävät kulmat vois jäädä :D

Yhteistyössä