Treen keskusäitiysneuvolan np-ultra

• Viestiketjun aloittaja "äippä"
  • Ensimmäinen viesti
"äippä"
Eli tehdäänkö tuo ultra alakautta vai mahan päältä? Missään saamassani lipussa ja lapussa ei ole mitään mainintaa tuosta. Mietin vain että tarviiko virtsarakon olla tyhjä vaiko täysi ultraan mentäessä.

.............
Kävin np-ultras toukokuussa ja mulla ultrattiin eka mahan päältä ja sit alakautta. Ultraaja kysy ennenku alakautta rupes ultraan, että olinhan mä jo käyny vessassa.

"..."
[QUOTE="mamma";24029070]Ei kyllä Treella kokeilla yläkautta np-ultrassa. Rakenneultra sitte yläkautta.[/QUOTE]

Jaa kyllä mulla ainakin kokeiltiin. Jos ei oo hirveesti rasvaa niin varmaan kokeilee ja mulla ei alakautta tarvinnu edes kattoa kun mitat sai päältä.

[QUOTE="mamma";24029070]Ei kyllä Treella kokeilla yläkautta np-ultrassa. Rakenneultra sitte yläkautta.[/QUOTE]

Kas kehveliä. Minulla ultrattiin 2vk sitten ainoastaan yläkautta ja np-ultrasta oli kyse. :saint: Sattui vain näkymään riittävän hyvin.

aek
Mulla myös kokeiltiin ensin mahan päältä ja sitten alakautta, mutta lopulta katseltiin kuitenkin mahan päältä, kun näkyi siitä paremmin. Ultraaja sanoi silloin, että jos on hoikka, niin saattaa onnistua hyvin/paremminkin mahan päältä.

Yhteistyössä