Hei vaan, olen uusi täällä

• Viestiketjun aloittaja Tinkamari
  • Ensimmäinen viesti
Tinkamari
Olen 38 vuotias neljän ihanan lapsen äiti. Kolme tyttöä ja yksi poika. Perheeseemme kuuluu myös kaksi koiraa, kääpiöspinsereitä ovat. Asumme kotkassa, omakotitalossa. Olen naimisissa mieheni kanssa. Meillä oli joskus kauan aikaa sitten myös kissa, joka oli ihan tavan maatiaiskissa. Keitä te olette, monta lasta teillä on yms?

Kerrot hieman liian yksityiskohtaisia tietoja itsestäsi. Jos vastaisuudessa paljastat jotain vähänkin hävettävämpää, joku voi yhdistää nimimerkkisi oikeaan henkilöön.

Kahden niukin naukin alle kouluikäisen lapsen isä jostain päin eteläistä Suomea.

Luulin että minun olisi kohteliasta esittäytyä.
Se, että siitä hyvästä sait märästä pyyhkeestä kasvoillesi, kertoo paljon palstan luonteesta. Itseäni en tässä soimaa; annoin mielestäni asiallisen varoituksen liiallisesta luottavaisuudesta ihmisten hyväntahtoisuuteen. Hyvillä tavoilla et valitettavasti pitkälle täällä pötki, vaan joudut opettelemaan sanomaan tiukasti tarvittaessa. Jokaisessa perheessä on räävittömät pentunsa, täällä myös.

• Tykkää
Reactions: MINTYNEN
Tinkamari
[QUOTE="mä";24022392]Älä kerro itsestäsi liikaa. Täällä ei ole kaikki sitä mitä sanovat olevansa. Itse olen yhden lapsen äiti etelä-Suomesta.[/QUOTE]

ajattelin saavani täältä "juttukavereita". Eli tämäkö ei sitten olekaan sitä mitä ihmiset täällä puhuvat eli täällä jotain "huijareita?" vaikka sentään lapsi perheitä täällä käy?

Joskus, joskin melko harvoin, täällä esiintyy varsinaisia huijareita, jotka ovat varastaneet identiteettinsä joltakin toisen maan asukilta. Blume on surullisenkuuluisa esimerkki. Moni piti häntä ystävänään ja yksäröi hänen kanssaan luottavaisin mielin, mutta tuli sitten petetyksi.

ajattelin saavani täältä "juttukavereita". Eli tämäkö ei sitten olekaan sitä mitä ihmiset täällä puhuvat eli täällä jotain "huijareita?" vaikka sentään lapsi perheitä täällä käy?
Turbojurbo tuossa jo hyvin kertoi, mutta jatkanpa nyt minäkin ihan vain ajankulukseni. On täällä ihan huijareiksikin luokiteltuja kuulemma ollut - useitakin. Enemmän kuitenkin sellaista ns. läpällä sanottua ja sitten enemmän tai vähemmän läpinäkyviä "provoja", eli tahallisen provokatiivisia (ja myös enempi fiktiivisiä, eli kuvitteellisia) aloituksia. Edelleen olen saanut käsityksen, että jotaikin otetaan helposti hampaankokloon ja viestejä - niitä oikein vanhojakin kaivelemalla ja uudelleen yhdistelemällä - aletaan tarkastella kuin piru raamattua, ja tehdään omia (pitkälle meneviä) johtopäätöksiä aloittajan persoonasta ym.

"maiju"
Se, että siitä hyvästä sait märästä pyyhkeestä kasvoillesi, kertoo paljon palstan luonteesta. Itseäni en tässä soimaa; annoin mielestäni asiallisen varoituksen liiallisesta luottavaisuudesta ihmisten hyväntahtoisuuteen. Hyvillä tavoilla et valitettavasti pitkälle täällä pötki, vaan joudut opettelemaan sanomaan tiukasti tarvittaessa. Jokaisessa perheessä on räävittömät pentunsa, täällä myös.
=)

Teretulemas mukaan :)

Mä olen palstaillut vajaa 10v ja olen kertonut itsestäni noita samoja asioita. Moni entisistä ja nykyisistä palstalaisista tuntee mut myös oikeasti, joten en ymmärrä, että miksi ei voisi palstalla olla oma itsensä.

Olen siis 40v, kolmen lapsen (poju 10, tyty 12 ja poju 15v) äiti Oulun seudulta.

Tinkamari
kyllä olen elämässäni joutunut tiukastikin sanomaan joskus. Olen huono riitelemään ja riitelijät olen jättänyt huomioimatta. Olen itse sellainen sovittelijaluonne joten riidat jotka on syntynyt ne olen aina yrittänyt sopia nätisti puhumalla. Tätä olen lapsillekin opettanut. Vanhin menee 4 luokalle, sit seuraava 2 luokalle, poika eskariin ja nuorin täytti 2

[QUOTE="maiju";24022584]Kuka on blume..Vähä niinku lume;),mut siis kuka hän on??[/QUOTE]

Se jäi hämäräksi. Hän häipyi palstalta välittömästi kun paljastui feikiksi. Joku hänen kanssaan enemmänkin asioinut saattaisi tietää paremmin.

Blume tuskin tyytyisi tavalliseen palstailuun, vaan alkaisi piirtää uudelleen kiiltokuvaa täydellisestä elämästä. Tällä hetkellä täällä ei taida olla ketään, jolla olisivat kaikki asiat aivan kohdallaan elämässä.

[QUOTE="vieras";24022841]Täällä yksi noin kolmekymppinen kotiäiti pk-seudulta. Palstailen täällä miltei päivittäin ja melkein aina "vieras" nimimerkillä.[/QUOTE]

Se helpottaakin huomattavasti bongaamistasi ja ap:n ystävystymistä kanssasi.

Tinkamari
[QUOTE="vieras";24022637]Kuinka uusi olet täällä? Tuskin ekaa kertaa, miksi olisit rekisteröitynyt..

Ja täällä on 30-v. ensimmäistä lasta odottava Espoosta.[/QUOTE]

ihan uusi yhtä vierailua lukuunottamatta. Ensimmäistä kertaa siis kirjoittelen ja aikomus on kirjautua ihan virallisesti jossain vaiheessa. Kokemuksia myös tässä tältä palstalta tässä nyt haen ja vähän tutustun ihmisiin joita täällä on.

Yhteistyössä