TAAS se anoppi haluaa meidät mökille juhannuksena!!!

• Viestiketjun aloittaja Grr!
  • Ensimmäinen viesti
Grr!
ja mä EN halua sinne kirveelläkään. Onko pakko, jos ei halua? Tulisi olemaan niin vaivautunut juhannus, kun en osaa olla oma itseni sen aikana. Ei halua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

8pallo
Minä inhoan kanssa sitä, jos pitää appivanhempien kanssa ylenmäärin aikaa viettää. En minä niitä inhoa, mutta olen epäsosiaalinen ja en siis vaan jaksa vähänkään tuntemattomampien ihmisten seuraa paria-kolmea tuntia kauempaa.

"Vieras"
Mikä helvetin aikuinen rääkyy kun ei halua mennä anopin mökille?? Keskenkasvunen pentu, joka semmosessa kiitollisuudenvelassa anopille lapsenhoitokeikoista, jotta juhannukset suunniteltu varmaan 20 vuodeks eteenpäin....ei tartte mennä, ONNEKS, mut juhannuksen jälkeen mennään anopille ja oikein mielellellään >3

"eee"
Minä inhoan kanssa sitä, jos pitää appivanhempien kanssa ylenmäärin aikaa viettää. En minä niitä inhoa, mutta olen epäsosiaalinen ja en siis vaan jaksa vähänkään tuntemattomampien ihmisten seuraa paria-kolmea tuntia kauempaa.
Ehkä ne appivanhemmat eivät jäisi sulle tuntemattomiksi, jos viettäisit heidän kanssaan aikaa vähän useammin? Jos kuitenkin esim. seuraavat 20 vuotta saat heitä katsella, niin eikö olis kiva olla hyvissä väleissä?

• Tykkää
Reactions: misStar
jkjklj
[QUOTE="eee";24016747]Ehkä ne appivanhemmat eivät jäisi sulle tuntemattomiksi, jos viettäisit heidän kanssaan aikaa vähän useammin? Jos kuitenkin esim. seuraavat 20 vuotta saat heitä katsella, niin eikö olis kiva olla hyvissä väleissä?[/QUOTE]

kaikkien kanssa ei aina tule toimeen, ei edes appivanhempien.

8pallo
[QUOTE="eee";24016747]Ehkä ne appivanhemmat eivät jäisi sulle tuntemattomiksi, jos viettäisit heidän kanssaan aikaa vähän useammin? Jos kuitenkin esim. seuraavat 20 vuotta saat heitä katsella, niin eikö olis kiva olla hyvissä väleissä?[/QUOTE]

Välit ovat asialliset. Enempää ei tarvitse ollakaan. En ole kovin ihmisrakas. Omaa perhettäni rakastan, mutta minulla ei esimerkiksi ole ainoatakaan ystävää. Enkä edes pidä tätä ongelmana. Esimerkiksi appivanhempieni kanssa minun on hyvin vaikea keksiä mitään yhteistä, joten on hyvin vaikea keskustella heidän kanssaan ja tutustua paremmin.

Välit ovat asialliset. Enempää ei tarvitse ollakaan. En ole kovin ihmisrakas. Omaa perhettäni rakastan, mutta minulla ei esimerkiksi ole ainoatakaan ystävää. Enkä edes pidä tätä ongelmana. Esimerkiksi appivanhempieni kanssa minun on hyvin vaikea keksiä mitään yhteistä, joten on hyvin vaikea keskustella heidän kanssaan ja tutustua paremmin.
En tiedä millasia ihmisiä muut on mutta musta se ois loukkaavaa jos mun mies ei edes haluaisi tutustua mun vanhempiin.

Tässä oli hienosti kuvattuna se sama ongelma, joka minulla on monien ihmisten kanssa... Ja jos joku siitä loukkaantuisi, että minun on vaikea keksiä mitään yhteistä ja tutustua paremmin, en oikein voisi auttaa...

"eee"
En tiedä millasia ihmisiä muut on mutta musta se ois loukkaavaa jos mun mies ei edes haluaisi tutustua mun vanhempiin.
Niin se mustakin hiukan olis. Tietty meitä on moneen junaan. Itse olin äärettömän läheinen ex-appivanhempieni kanssa, vaikka ehdin tuntea heidät alle kaksi vuotta. Olivat mulle kuin toiset vanhemmat. Välillä vieläkin pistetään viestiä, vaikka minun ja heidän poikansa erosta on jo pari vuotta aikaa.

en vaan halua.. lukee myös tuossa ylhäällä etten osaa olla oma itseni ja sitten ei voi edes kaljaa ottaa kun on kyttäävä silmä koko ajan.....
Niin mutta mikä siinä on ettet osaa olla siellä...Ettekö tunne kunnolla vai ettekö tuu toimeen vai mitä?
Ja se vaikuttaa ehkä eniten että haluaako sun mies mennä (ja lapset jos teillä on).Jos kukaan ei halua mennä niin sitten vaan sanoo että ei tulla,meillä on muuta.

Mua kyllä ihmetyttää aina tää miten palstalla kaikkien anopit on niin kauheita ja ärsyttäviä...Voiskohan olla jossain muussakin vikaa..? :whistle:

Rollolainen
jaa kyllä mä menen ihan mileleläni anopi mökile juhannuksna, tosin ei olla siellä yötä mutta lauantaiaamuna sinne mennään heti kun ollaan aamupala syöty ja koko päviäv ollaan, tullan myöhän illalal takaisin. ja aajatella vapaaehtoisesti vien sinne grillattavaa ym mukaan, vaikak heillä on siellä ruokaa.
Me grillaamme , saunomme, uimme, syömme ja nautimme. Vanhanajan puusaunassa on mukava käydä ja ulkovessassa. sähköt mökilä on ,mutta toivotaan että on hyvä ilma niin ei sit katota juurikaan telkkua.
Ei anoppi ole mun ylin ystävä, mutta toimeen tullaan, vaika monesta asiasta eri meiltä ollaankin, hän on kuitnekin mu miehen äiti joten ei hän nyt mikää täys hirviökään ole. =

"Pikkuinen Jättiläinen"
Ymmärrän, en minäkään haluaisi viettää juhannusta tai muutenkaan mitään viikonloppua anopin luona. Tai kenenkään muunkaan, itse asiassa. Inhoan olla kylässä, siis niin että ollaan yötä.. Inhoan sitä että muut määrää koska syödään, mitä syödään, mitä tehdään. Etenkin siis sellaisissa paikoissa joissa ei vaan pysty olemaan oma itsensä, kun isäntäväki ei sitä "salli" (eli ei voi käydä jääkaapilla hakemassa itse jotain tai ehdottaa mitään kun isäntäväki ottaa sen itseensä.. haluavat siis passata ja tarjoilla jne.) Vähän helpompaa on olla sellaisissa paikoissa, joissa on rennompaa.. heti sanotaan että ota vaan itse jos tekee jotain mieli tai tarvitsee jotakin. Mutta en kovin hyvin viihdy sittenkään.

Sen sijaan meille saa kyllä tulla kylään, vaikka se anoppi =)

kontrollin tarve
[QUOTE="Pikkuinen Jättiläinen";24016946]Ymmärrän, en minäkään haluaisi viettää juhannusta tai muutenkaan mitään viikonloppua anopin luona. Tai kenenkään muunkaan, itse asiassa. Inhoan olla kylässä, siis niin että ollaan yötä.. Inhoan sitä että muut määrää koska syödään, mitä syödään, mitä tehdään. Etenkin siis sellaisissa paikoissa joissa ei vaan pysty olemaan oma itsensä, kun isäntäväki ei sitä "salli" (eli ei voi käydä jääkaapilla hakemassa itse jotain tai ehdottaa mitään kun isäntäväki ottaa sen itseensä.. haluavat siis passata ja tarjoilla jne.) Vähän helpompaa on olla sellaisissa paikoissa, joissa on rennompaa.. heti sanotaan että ota vaan itse jos tekee jotain mieli tai tarvitsee jotakin. Mutta en kovin hyvin viihdy sittenkään.

Sen sijaan meille saa kyllä tulla kylään, vaikka se anoppi =)[/QUOTE]

sitä sulla on. Anoppikin saa tulla teille kylään, kun sulla on kotikenttäetu ja sää määräät mitä tehhään ja millon jne :D Tunnusta vaan! Ei ole ihme jos epämiellyttävää sitten mennä muualle kylään kun ei voi huseerata miten tahtoo.. Ei pahalla, mut sanonpahan vaan :D

Yhteistyössä