Helkkarin tekstariskandaali

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pah"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pah"

Vieras
Olin eilen eräissä polttareissa ja noh, suht humalassa.
Olen eronnut jokunen vuosi sitten lasteni isästä, nykyään ollaan hyvissä väleissä ja tekemisissä jonkun verran. Meillä on molemmilla jo ollut pitkään uudet suhteet, molemmat ollaan onnellisia.

Eilen kuitenkin se ex-mieheni oli erään meidän entisen ystväpariskunnan häissä ja laittoin minulle vietin, että morsian lähetti terveisiä ja harmi kun en päässyt paikalle jne. Vietiteltiin niitä näin ja sanoin, että minullaon häntä joskus hirveä ikävä. en sanonut sitä mitenkään iskemismielessä, sillä rakastan nykyistä miestäni, mutta välillä on ikävä siitä huolimatta, olimme yhdessä kuitenkin 7 vuotta.

Nykyinen mieheni luki tänään sen tekstarin puhelimestani ja on nyt aivan raivona. Pakkaa muuttokamoja ja huomenna haluaa alkaa hoitaan käytännönjuttuja, asunto myyntiin ja niin edelleen.

Mun mielestä kuitenkin aika kohtuutonta.

No, ehkä kohtuutonta heti ryhtyä pakkaamaan, mutta en kyllä pysty ajattelemaan tuota exän ikävöintiä mitenkään viattomanakaan. Siis vaikket mitään sillä sen kummemmin meinannutkaan, niin minusta on jotenkin hölmöä sanoa noin. En siis ihmettele, että miehesi loukkaantui.

..juu, en mäkään kyl yhtään ihmettele miehes kiihtymistä tilanteesta. Mäkin olen löytänyt puhelimesta viestin, missä haikailtiin erittäin rakkaan exän perään.. Ei välttämättä niin kohtuutonta. Tunteilleen kun ei kukaan mitään voi ja sun miehes ei välttämättä ajattele asiaa ihan niin sinisilmäisesti, et "Noh, sä nyt vaan seittemän vuoden suhteen jälkeen vähän kaipaat.." :x

Mun mielestä toi oli ihan mitätön juttu. Meillä kuitenkin on tähän saakka mennyt tosi hyvin, ei mitään isompia ongelmia tms. Mies on tosin aina ollut sairaan mustasukkanen.
Riepotteli mua tänään siihen malliin, että käsivarret on ihan siniset :(

Ja olen sitä mieltä, ettei mun ois mitään pitåänyt sille lähetellä, mutta tarkoitin lähinnä sitä, että mulla on ikävä sitä aikaa kun oltiin vielä perhe. En vaihtais nykyistä tilannetta ikipäivänä siihen menneeseen, mutta silti.

Anna miehen lähteä ja rauhoittua pari päivää. Hän on ihan oikeutetusti todella loukattu eikä pysty nyt käsittelemään asiaa lähelläsi.
Tilanteen tasattua voit yrittää selittää että kaipaat yhteisiä aikojanne menneisyydessä etkä exää tässä hetkessä uudelleen rinnallesi. Hän joko ymmärtää tai ei.

[QUOTE="vieras";24014734]Miksi se luki sun puhelimesta tekstareita? Onpa tosi sääli jos tommosen takia menee välit poikki. Aika äkkipikaiselta vaikuttaa tämä nykyinen..[/QUOTE]

Nop onkin äkkipikainen ja mustasukkainen. Siksi se kai ne tekstarit luki, kun on niin mustis. Mä en suunnilleen sais sanoa sanaakaan kenellekkään mies puoliselle henkilölle.

[QUOTE="aap";24014749]Mun mielestä toi oli ihan mitätön juttu. Meillä kuitenkin on tähän saakka mennyt tosi hyvin, ei mitään isompia ongelmia tms. Mies on tosin aina ollut sairaan mustasukkanen.
Riepotteli mua tänään siihen malliin, että käsivarret on ihan siniset :(

Ja olen sitä mieltä, ettei mun ois mitään pitåänyt sille lähetellä, mutta tarkoitin lähinnä sitä, että mulla on ikävä sitä aikaa kun oltiin vielä perhe. En vaihtais nykyistä tilannetta ikipäivänä siihen menneeseen, mutta silti.[/QUOTE]

Jaa, no oletko sä nyt tosiaan sitten onnellinen tuollaisen sairaalloisen mustasukkaisen miehen kanssa?

Tykkäisistkö itse jos miehes lähettelisi viestejä exän kanssa ja ikävöisi?
En tosin hyväksy väkivaltaa oli tilanne mikä hyvänsä.

• Tykkää
Reactions: röppö ja säpäle
Vaikuttaa sen laatuiselta mikkihiireltä tämä miehesi että parempi vaan jos menee. Toisten tekstiviestien lukeminen, ei kuuntele sinua ja väkivaltainenkin vielä.

Todellinen löytö.

Naiset hei, kuinka moni teistä ei koskaan lue miehensä tekstareita? Mun mielestä parisuhteessa olevien on ihan typerää pimittää puhelintaan ylipäänsä toiselta. Kyllä mun mies saa mennä katsomaan mun puhelinta millon vaan. Ensin piilotellaan puhelinta ja lähetellään ties mitä viestejä ja sitten itketään täällä kun toinen suuttuu. Säälittävää!

Mä en piilotellut puhelinta. On lukenut viestit vaikka ties kuinka monta kertaa aikaisemminkin. Mun mielestä se oli vaan niin vähäpätöinen juttu, ettei käynyt edes mielessä poistella mitään viestejä puhelimesta. Ahdistaa jo valmiiksi mennä kotiin kohta, siellä se huutaa naama punaisena.

[QUOTE="aap";24014841]Mä en piilotellut puhelinta. On lukenut viestit vaikka ties kuinka monta kertaa aikaisemminkin. Mun mielestä se oli vaan niin vähäpätöinen juttu, ettei käynyt edes mielessä poistella mitään viestejä puhelimesta. Ahdistaa jo valmiiksi mennä kotiin kohta, siellä se huutaa naama punaisena.[/QUOTE]
Miusta ei olis kovin vähäpätöinen juttu,jos miun kumppani laittelisi exän kanssa viestejä ja haikailisi entisiä aikoja.Mitäs jos siun mieskin tekisi niin?
Väkivaltaa ei tietenkään tarvia sietää eikä hyväksyä missään tilanteessa.

Minä en ole koskaan lukenut mieheni tekstareita, enkä sähköposteja enkä katsonut mitään sivuhistoriaa tietokoneelta. Eikä mieheni ole kytännyt minua. Minusta kun se ei ole normaalia eikä kuulu millään tavalla normaaliin parisuhteeseen. On se kumma jos ei edes oma puhelin saa olla rauhassa.

Väkivaltaisuutta en hyväksy missään muodossa, mutta kyllä minunkin mies suuttuisi jos tuollaisia viestejä eksilleni lähettelisin. Tosin ei tulisi mieleenkään.

Yhteistyössä